Dit wordt echt Een Moment in mei.quote:
Volgens mij vergeten we allemaal massaal dat hij ook een grote rol gaat spelen bij in ieder geval de jury.quote:
Bijna allemaal.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij vergeten we allemaal massaal dat hij ook een grote rol gaat spelen bij in ieder geval de jury.
Haha ja maar ik bedoel ook buiten dit forum. Zowat niemand benoemt Frankrijk als het gaat over voor wie de jury zal gaan, denk omdat het nummer er al heel lang is ofzo.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Bijna allemaal.
Ik heb hem al vanaf dat het uitkwam op 1 staan en het is niet meer veranderd. Nog nooit gehad met een lied dat als allereerste bekend werd.
Ja denk het. En velen denken dat het de jury best zal aanspreken maar de televotes amper. En ik denk stiekem (nou ja er is weinig stiekem meer aan inmiddels na al m'n geblaat en gehyperquote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Haha ja maar ik bedoel ook buiten dit forum. Zowat niemand benoemt Frankrijk als het gaat over voor wie de jury zal gaan, denk omdat het nummer er al heel lang is ofzo.
Ik zie hem nog wel als een outsider voor de winst. Vooral wanneer de repetities van start gaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Haha ja maar ik bedoel ook buiten dit forum. Zowat niemand benoemt Frankrijk als het gaat over voor wie de jury zal gaan, denk omdat het nummer er al heel lang is ofzo.
Ja ik vind de televote bij dit nummer heel onvoorspelbaar eerlijk gezegd. Met de juiste staging zou het best kunnen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja denk het. En velen denken dat het de jury best zal aanspreken maar de televotes amper. En ik denk stiekem (nou ja er is weinig stiekem meer aan inmiddels na al m'n geblaat en gehyper![]()
) dat hij bij de televotes ook best iets kan gaan doen. Ik bedoel: bv Sobral scoorde ook niet bepaald laag (understatement du jour) bij de televotes en die had ook niet een banger of een bop of hoe noem je dat.
Ik kan me hier inmiddels niet meer in vinden. Ik blijf bij mijn eerste beoordeling: een mooie inzending, maar vind het niet fantastisch.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:42 schreef grazz het volgende:
[..]
Als hij wil winnen, dan doet hij dat. En ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n grote fan van het lied, alleen wanneer ik dit zie en hoor kan ik er ook niet echt om heen. Het geeft mij wel winner vibes.
Welkom terug!quote:Op woensdag 3 april 2024 10:10 schreef SleeplessRadio het volgende:
Zo... account uit de motteballen gehaald... mijn Eowyn user verdwenen in de krochten van het Icloud oerwoud (vermoed ik) dus de SleeplessRadio weer voorzien van een vers wachtwoord (thnx aan de behulpzame FOK helpdesk).. zodat ik mijn jubel kan verkondigen .. (meestal in Eurovisietijd)..
Goed... over naar het topic....
Ik ben fan, .. het drama... de gekwelde uithalen, de Franse taal.... de mineur melodie.. Ik hou ervan... wat mij betreft douze points voor Frankrijk ...
Het is gewoon jammer dat hij dit liedje doet. Met zijn uitstraling en die “ver-weg-zing-act” neemt hij meerdere winnende ESF-elementen mee.quote:Op zondag 7 april 2024 10:40 schreef Keyos het volgende:
Als je dan die versie in Barcelona langs hoort komen dan blijft dit wel echt een gigantische ‘dark horse’ voor de bovenste regionen, zeker als ze het goed in beeld weten te brengen.
Misschien dat het nummer iets te zeurderig is, maar vocaal vind ik dit écht van een andere orde in vergelijking met elk van de kandidaten. Ook een Zwitserland.
Preparties afschaffen omdat er een stel gekkies online er verkeerd op reageren is ook weer zowat. Meer dan 99% van degenen die het op prijs stellen doen immers gewoon normaal. En als percentage van het aantal ESF-kijkers is het al helemaal verwaarloosbaar.quote:Op maandag 8 april 2024 08:48 schreef Greys het volgende:
Krijg wel echt met het jaar meer een grotere hekel aan dat bepaalde online 'fandom'. Lekker met z'n allen iemand haten en afzeiken, wetende dat zo'n artiest gewoon online meeleest. Alle deelnemers doen hun stinkende best en wat mij betreft schaffen ze de preparties af (op Amsterdam na dan) want het zijn verwende krijsende kutkoters en ze verdienen het niet. Ik haat het vanuit m'n tenen hoe dit elk jaar erger wordt.
Wat staat er een vreemde odd bij Frankrijk bij BWINquote:Op maandag 8 april 2024 08:48 schreef Greys het volgende:
Krijg wel echt met het jaar meer een grotere hekel aan dat bepaalde online 'fandom'. Lekker met z'n allen iemand haten en afzeiken, wetende dat zo'n artiest gewoon online meeleest. Alle deelnemers doen hun stinkende best en wat mij betreft schaffen ze de preparties af (op Amsterdam na dan) want het zijn verwende krijsende kutkoters en ze verdienen het niet. Ik haat het vanuit m'n tenen hoe dit elk jaar erger wordt.
Ja dat heb je weleens met zangers (m/v/x) die vanuit hun tenen live staan te zingen. Dan zetten die aders op. Daar kan hij weinig tegen doen denk ik.quote:Op maandag 8 april 2024 13:18 schreef Nexum het volgende:
lijkt ook wel alsof er een ader in zijn hoofd of nek elk moment kan ontploffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |