quote:De vierde wedstrijd in de groepsfase van de Champions League speelt Feyenoord in Rome tegen Lazio. De Romeinen draaien in de Serie A matig: van de eerste acht duels gingen er vier verloren. Ruiken de Rotterdammers hun kans?
De vierde wedstrijd in de groepsfase van de Champions League speelt Feyenoord in Rome tegen Lazio. De ploeg van Arne Slot bewaart geen goede herinneringen aan de laatste duels in de Italiaanse hoofdstad.
Lazio vs. Feyenoord
Vorig jaar in de eerste groepswedstrijd van de Europa League kreeg Feyenoord met 4-2 klop van Lazio. Na de vlotte 4-0 maakte spits Santiago Giménez met twee goals de eindstand draaglijker. Ondanks dit verlies wist Feyenoord de knock-outfase te bereiken, maar in de kwartfinale ging het - weer in Rome - alsnog mis. Lazio’s stadsgenoot AS Roma won met 4-1 en dat was genoeg om de nederlaag van 1-0 in De Kuip te compenseren.
Dinsdag liggen er voor Feyenoord kansen, Lazio draait in de eigen competitie matig en verloor in de eerste acht duels al vier keer.
Waar kun je Lazio Roma vs. Feyenoord kijken?
Benieuwd hoe dit afloopt? Lazio Roma vs. Feyenoord is dinsdag 7 november vanaf 21:00 uur te zien op RTL7 & Ziggosports Voetbal
Hup Lens.quote:Op woensdag 8 november 2023 04:52 schreef de_boswachter het volgende:
Feyenoord verneukt weer eens de Nederlandse coëfficiënten ranking die PSV de afgelopen jaren zorgvuldig heeft opgebouwd.
KUT club.
Maar wat speelden ze goed he.quote:Op woensdag 8 november 2023 04:52 schreef de_boswachter het volgende:
Feyenoord verneukt weer eens de Nederlandse coëfficiënten ranking die PSV de afgelopen jaren zorgvuldig heeft opgebouwd.
KUT club.
Ik weet dat ik nu hap maar dat viel wel mee/tegen. Alleen tweede deel eerste helft was echt goed, maar dan nog zonder echt grote kansen.quote:
Ja dat vond ik dus ook, met enige verbazing naar Slot zitten luisteren.quote:Op woensdag 8 november 2023 12:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet dat ik nu hap maar dat viel wel mee/tegen. Alleen tweede deel eerste helft was echt goed, maar dan nog zonder echt grote kansen.
Lazio was in ieder geval niet beter dus verliezen had zeker niet gehoeven.quote:Op woensdag 8 november 2023 12:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dus ook, met enige verbazing naar Slot zitten luisteren.
Zeer zeker niet nee, maar de altijd zichzelf veren in de reet stekende Arne Slot vond het de perfecte uitwedstrijd.quote:Op woensdag 8 november 2023 12:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lazio was in ieder geval niet beter dus verliezen had zeker niet gehoeven.
ja maar ze speelden heeel goed hoor!!!quote:Op woensdag 8 november 2023 04:52 schreef de_boswachter het volgende:
KUT club.
quote:Op woensdag 8 november 2023 04:52 schreef de_boswachter het volgende:
KUT club.
Ja dat was het inderdaad niet, maar vond ze een groot gedeelte van de wedstrijd wel een stuk beter. Op dit niveau krijg je natuurlijk niet de ene grote kans na de andere (al had Gimenez er toch wel echt 1 moeten maken), dus je moet wel efficiënter met die kansen omgaan wil je een rol van betekenis gaan spelen.quote:Op woensdag 8 november 2023 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeer zeker niet nee, maar de altijd zichzelf veren in de reet stekende Arne Slot vond het de perfecte uitwedstrijd.
Ja daar kopen ze wat voor. Feyenoord Amsterdam.quote:Op woensdag 8 november 2023 18:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja maar ze speelden heeel goed hoor!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |