Daarover heeft de PDC nog niks losgelaten. Maar je zou t op basis van inschrijvingen wel verwachten. Hoeveel TCs erzijn is ook niet bekend nog. Leveren Cadby en Perez m in?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:10 schreef franklop het volgende:
Betekend dit dat er bij de EU Q school dan ook meer Tourkaarten zijn te verdienen? Dacht dat in eerdere jaren er hoe dan ook meer naar de Britten gingen
Sorryquote:Op zaterdag 6 januari 2024 10:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kom op, Bob. Kevin McDine, de halfbroer van terror Jaap.
Trouwen met je zus, leuke rubriekquote:Op zaterdag 6 januari 2024 06:37 schreef wimderon het volgende:
Dames en heren: hij leeft nog.
[ afbeelding ]
Ik snap niet waarom die niet bij de EU meedoet, zelfde geldt voor o.a. Lobby.quote:Op zondag 7 januari 2024 10:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oeh, Alex Spellman doet mee bij de Britten. Hup.
Misschien een gok op basis van t te verwachten aantal tourkaarten. Als dat zo is pakt die gok niet goed uit.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die niet bij de EU meedoet, zelfde geldt voor o.a. Lobby.
Ik meen dat overall gemiddeld niveau bij EU Q-School lager is en daar valt ook meer tourcards te rapen dus zou ik altijd daarvoor gaan.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Misschien een gok op basis van t te verwachten aantal tourkaarten. Als dat zo is pakt die gok niet goed uit.
Cabdy en Perez hebben hun kaart niet ingeleverd, dus idd 30 tourkaarten op t spel, verdeling wsl EU 17, Uk 13 of 16/14
30 is best veel toch? Dacht dat EU er vorig jaar er veel minder had ookquote:Op zondag 7 januari 2024 17:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Misschien een gok op basis van t te verwachten aantal tourkaarten. Als dat zo is pakt die gok niet goed uit.
Cabdy en Perez hebben hun kaart niet ingeleverd, dus idd 30 tourkaarten op t spel, verdeling wsl EU 17, Uk 13 of 16/14
Vorig jaar 14 voor de EU, 13 voor de UK.quote:Op zondag 7 januari 2024 19:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
30 is best veel toch? Dacht dat EU er vorig jaar er veel minder had ook
De Pro Tour Top-16 is wel nog steeds geseed op elk event.quote:They will be joined by the top 16 non-qualified players from the ProTour Order of Merit at the entry deadline.
The final 16 players will be determined as follows:
- Ten players from the PDC Tour Card Holder Qualifier
- Four players from the Host Nation Qualifier
- One Nordic & Baltic Qualifier
- One East Europe Qualifier
Wel jammer voor vriend van de show Plaisier. Hopelijk wint hij gewoon eens zijn tourkaart.quote:Op zondag 7 januari 2024 22:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maar de Associate Member Qualifier lijkt geschrapt te zijn en dat is goed nieuws. Nu heeft de oervervelende Andy Boulton geen vangnet meer om vervelend te doen.
Ja, ik snap niet echt waarom ze dit doen. Het zal vooral hetzelfde worden door de Order of Merit zelf. Ik denk dat de Pro Tour nog genoeg variatie gaat krijgen, mede door de gestegen vloergelden.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik begreep ook dat er nog maar 10 kaarten zijn voor de tourkaarthouderqualifier. Jammer. Daardoor wordt Euro Tour weer meer van hetzelfde.
Ja en jammer idd dat de minder presterende goden uit de top 16 vd PDC Oom worden toegelaten. Zouden ze bang zijn geweest dat publiekstrekkers als Wright en Aspinall buiten de boot gaan vallen?quote:Op maandag 8 januari 2024 10:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet echt waarom ze dit doen. Het zal vooral hetzelfde worden door de Order of Merit zelf. Ik denk dat de Pro Tour nog genoeg variatie gaat krijgen, mede door de gestegen vloergelden.
JJ is razend.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maar eerst even de praktijk afwachten. Ik zie de juichaapjes op Twitter alweer massaal huilen, krijsen en klauteren.
Ik denk van wel. Een voordeel kan wellicht zijn dat toppers sneller overwegen de vloer te skippen, omdat ze al zeker zijn van de Euro Tour. En op zich hebben we afgelopen jaar al veel verrassingen gehad op de vloer. Niet per se op de Euro Tour, toch?quote:Op maandag 8 januari 2024 10:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja en jammer idd dat de minder presterende goden uit de top 16 vd PDC Oom worden toegelaten. Zouden ze bang zijn geweest dat publiekstrekkers als Wright en Aspinall buiten de boot gaan vallen?
Pietreczko misschien nog wel de grootste verrassing, al is t dat ook niet echt.quote:Op maandag 8 januari 2024 10:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Een voordeel kan wellicht zijn dat toppers sneller overwegen de vloer te skippen, omdat ze al zeker zijn van de Euro Tour. En op zich hebben we afgelopen jaar al veel verrassingen gehad op de vloer. Niet per se op de Euro Tour, toch?
JJ leeft van ophef en controversiėle meningen en misgenoegd uitmelken van een van zn 1000 voorspellingen die eens is uitgekomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |