Dit had ik voorheen nooit, en de afgelopen maand al 4 keer ofzo meegemaakt.quote:Op dinsdag 7 november 2023 13:14 schreef Gustaf86 het volgende:
"adres onbekend of onjuist, retour naar afzender"
Je recht halen kan ingewikkeld zijn, zeker als het om kleine bedragen gaat. En dat weten ze daar ook.quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:39 schreef Gustaf86 het volgende:
Dankjewel allemaal. Nog geen reactie ontvangen van de webshop. Het is een Duits bedrijf en ze zijn niet aangesloten bij een geschillencommissie oid. Ze wijzen in hun algemene voorwaarden wel op een Duitse arbitragecommissie.
Als ze niet positief reageren ga ik een negatieve review plaatsen op trustpilot en daar laat ik het dan maar bij zitten.
Je kunt eens kijken naar ODR, https://ec.europa.eu/cons(...)aints.screeningphasequote:Op dinsdag 7 november 2023 14:39 schreef Gustaf86 het volgende:
Dankjewel allemaal. Nog geen reactie ontvangen van de webshop. Het is een Duits bedrijf en ze zijn niet aangesloten bij een geschillencommissie oid. Ze wijzen in hun algemene voorwaarden wel op een Duitse arbitragecommissie.
Als ze niet positief reageren ga ik een negatieve review plaatsen op trustpilot en daar laat ik het dan maar bij zitten.
Er zat hier afgelopen zomer in het winkelcentrum een DHL-punt in een nieuwe kledingwinkel. Die zijn er al na 3 maanden mee gestopt omdat het er klachten regende en ze daar helemaal geen zin en/of tijd voor hebben.quote:Op dinsdag 7 november 2023 18:43 schreef Sephael het volgende:
Ik ben inmiddels wel klaar met DHL. Al meerdere keren gehad dat ik niet thuis zou zijn terwijl dat wel zo was. En vanuit mijn werkkamer kijk ik op de oprit, nooit een bezorger gezien...
Vorige week maakten ze het helemaal te gek. Tijdvak van 17.30 tot 22.30, sowieso al een belachelijk tijdvak. Maar op de dag van bezorging kregen we om 23.00 een melding dat de bezorging niet gelukt was, volgende dag hetzelfde, derde dag helemaal niets. Bleek na dag 3 dat het pakket van zo'n 100 euro gewoon de hele nacht op de stoep heeft gestaan. Heeft die idioot nog mazzel gehad dat het droog bleef. En daar blijf je dan drie avonden wakker voor terwijl beide wekkers om 5.30 stonden...
Kut DHL. Terechte klacht. Sorry dat ik je topic even misbruik als KLB
Omdat DHL het hier weer verkloot heeft en dan tegen de ontvanger zegt dat ie maar bij verzender verhaal moet halen. Vervolgens mag verzender dan wel bij DHL terecht. Waarom die extra drempel? DHL heeft toch al bevestigd dat ze het pakket ontvangen hebben en de bezorging zullen verzorgen?quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:03 schreef baskick het volgende:
Waarom zit iedereen hier DHL te bashen terwijl TS een dispuut heeft met de verkoper en de vervoerder helemaal irrelevant is?
quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:43 schreef deedeetee het volgende:
Omdat dhl idd erg onbetrouwbaar is. Ook ik bestelde iets via bol en dhl stuurde mijn pakketje retour zonder dat het mij ooit bereikt had. De verkoper deed net alsof hij er niks aan kon doen. Gelukkig heeft bol netjes mijn geld retour gegeven.
Dat kan allemaal zo zijn, maar de vervoerder is in deze casus gewoon geen partij. TS heeft besteld bij de winkel en de winkel dient te leveren. Wie ze daarvoor inschakelen is hun zaak.quote:Op dinsdag 7 november 2023 20:50 schreef Sephael het volgende:
[..]
Omdat DHL het hier weer verkloot heeft en dan tegen de ontvanger zegt dat ie maar bij verzender verhaal moet halen. Vervolgens mag verzender dan wel bij DHL terecht. Waarom die extra drempel? DHL heeft toch al bevestigd dat ze het pakket ontvangen hebben en de bezorging zullen verzorgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |