Hier ga ik gewoon paprika voor gebruiken. als iemand de hoeveelheden even wilt confirmen zou dat fijn zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2023 14:48 schreef junkiesietze het volgende:
en wat zijn chillies in het nederlands? ik ga geen 250gr jalapenos gebruiken. dat word veels te heet right?
Nee 500ml sweet corn staat er, dat is een 500ml blikje waar mais inzit. gewoon van Bonduelle of iets dergelijksquote:Op donderdag 9 november 2023 12:14 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Hier ga ik gewoon paprika voor gebruiken. als iemand de hoeveelheden even wilt confirmen zou dat fijn zijn.
Halve kilo sweet corn lijkt me zo veel?
Ik houd me meestal liever aan het recept zodat ik niet met een waterige bende blijf zitten.quote:Op donderdag 9 november 2023 12:25 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Nee 500ml sweet corn staat er, dat is een 500ml blikje waar mais inzit. gewoon van Bonduelle of iets dergelijks
En 250 gram chillies is wel erg veel ja, ik zou er gewoon een peper indoen naar gevoel, dus als je van pitting houdt, wat meer.. Ze bedoelen in ieder geval geen paprika, dat is bell pepper
Het mooie van stoofpotten is dat er geen vast recept is hèDus wanneer jij meer of minder pepers wil toevoegen, of toch paprika , dan kan dat gewoon
Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.quote:Op donderdag 9 november 2023 12:42 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik houd me meestal liever aan het recept zodat ik niet met een waterige bende blijf zitten.
Ben niet zo'n pittige eter idd en houd eik helemaal niet van jalapenos dus ik denk dat ik het toch vervang met paprika.
Dank!
Tja. Het is je eigen keuze om A-merken te kopen en zo veel vlees te eten.quote:
Ik vroeg mezelf ook af waarom ik het recept niet gehalveerd had lolquote:Op maandag 13 november 2023 09:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tja. Het is je eigen keuze om A-merken te kopen en zo veel vlees te eten.
Je hebt nog wel behoorlijk aantal porties ingevroren neem ik aan?
Als ik zo'n gerecht zou willen maken had ik het vlees gehalveerd, meer groente toegevoegd en een paar weken gewacht op aanbiedingen voor de ingrediënten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |