abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 februari 2003 @ 23:10:32 #1
11488 UTO
Unidentified Typing Object
pi_8468890
Afgelopen zaterdag heb ik in de kroeg een tijdje staan kletsen met een meisje. Ze was allemaal geinteresseerd, gaf me een biertje, uiteindelijk heb ik dr nummer gevraagd om een keer wat af te spreken en dat nr programmeerde ze (enthousiast bijna) zelf in me foon. zullen we maar zeggen...zou het eigenlijk niet zo goed weten want het is jaren geleden dat ik zoiets gedaan heb en mijn zelfvertrouwen is al jaren op een laag pitje.

Nu heb ik dr een paar keer een SMSje gestuurd en kreeg ze ook terug. Beetje chitchat. Eigenlijk wilde ik vanavond bellen (want date regelen), maar ik durfde t niet zo goed, heb uiteindelijk maar weer een SMSje gestuurd, en ook weer 1 teruggekregen.

Nu wilde ik eens vragen wat voor effect het zou kunnen hebben als ik morgen (valentijnsdag dus) een SMSje zou sturen met "happy valentine" oid. gewoon iets simpels om te laten weten dat ik het dus wel leuk vind zo.

Ik heb zowieso al jaren geen vrouw meer aangeraakt dus ik ben totally kwijt wat valentijnsdag inhoudt. Hoe komt dit over in zo'n "pril geluk"? Zoals ik hierboven dus omschrijf? Wat voor impact heeft dat als ik valentijnsdag misbruik in dit geval?

Maybe een erg domme vraag, voor andere mensen erg obvious, maar zoals ik al zeg: ik ben het echt helemaal kwijt, dat relatiegedoe (en na die stress om vandaag te bellen weet ik al weer helemaal waarom ik me er een tijdje vanaf gehouden heb) en heb geen idee wat ik er mee kan bereiken of kapot maken

[Dit bericht is gewijzigd door UTO op 13-02-2003 23:22]

From outer space
  donderdag 13 februari 2003 @ 23:13:27 #2
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_8468971
Vind 't eigenlijk wel subtiel, "happy valentine" - heeft niks opdringerigs over zich, lijkt me - maar ja, misschien kan een meisje / vrouw hier beter op reageren...
pi_8468994
niet dat ik advies kan geven (vriendin kwijt ), maar ik zou het idd algemeen houden;

dat sms-je met "happy valentine" is lekker algemeen en is uit te leggen als "grapje" of als "gemeend",
aan jou om in te schatten welke "labeltje" je er aan gaat hangen als ze erom vraagt

Fiesty. Loyal. Heroic. Insecure. Rebel spy. Excels at trouble. Incorrigible counterpart of a mindless philosopher. Has picked up a slight flutter. A bit excentric
pi_8469011
Bellen nu
Als je niks onderneemt gebeurt er niks en krijgen we straks weer een hele stapel topics van je!
pi_8469088
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:14 schreef admiral_r2d2 het volgende:
niet dat ik advies kan geven (vriendin kwijt ), maar ik zou het idd algemeen houden;

dat sms-je met "happy valentine" is lekker algemeen en is uit te leggen als "grapje" of als "gemeend",
aan jou om in te schatten welke "labeltje" je er aan gaat hangen als ze erom vraagt

Hmm jezelf remmen uit angst voor de reactie van een ander hoeft toch niet in de liefde? Gewoon doen als je dat meisje ziet zitten. Je gaat ze toch niet verkrachten? Ik wil wedden dat ze er (gezien wat je vertelt) er gecharmeerd van zal zijn. Je hoeft er geen huis, kind en hond aan te verbinden, je hebt een leuke manier om te zeggen dat je haar leuk vindt. Veel onschuldiger kun je niet zijn. Wie bang is verliest...
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  donderdag 13 februari 2003 @ 23:18:48 #6
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_8469103
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:14 schreef Frenkie het volgende:
Bellen nu
Als je niks onderneemt gebeurt er niks en krijgen we straks weer een hele stapel topics van je!
Pcies! Grijp die dag aan om d'r mee uit te vragen ofzo!!!
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  donderdag 13 februari 2003 @ 23:20:53 #7
11488 UTO
pi_8469158
Voor zover ik weet (ik was wat zatjes ) heb ik zaterdag al gezegd dat ik zou bellen, en toen ik die zaterdag op de bank nog zat te zappen om 4.30 had ik dr al aan de lijn (want me telefoon had dr nr ongemekrt gedraaid, ja dat is zo ) en toen belde ze mij op om te zien wie dr gebeld had.
En in één van die SMSjes heb ik gezegd dat we wat moesten afspreken en dat vond ze wel een leuk idee

: dus wat zeik ik nou

: ja, maar, ja maar, wie vind mij nou leuk etc

en zo gaat dat de hele tijd. Een kennis van me adviseerde om nog maar wat te blijven smsen, om zo "langzaam" naar meer te werken, maar volgens mij moet ik een beetje daadkracht laten zien anders gaat er weer iets aan me voorbij

[Dit bericht is gewijzigd door UTO op 13-02-2003 23:35]

From outer space
pi_8469201
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:18 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

Pcies! Grijp die dag aan om d'r mee uit te vragen ofzo!!!

Sms je in de richting van 'ik weet niet of ik nu te opdringerig overkom maar ik probeer het toch maar. Morgen is het valentijnsdag en ik hoopte dat je misschien tijd/zin hebt om iets te gaan drinken'

Volgens mij is dat een goede of zie ik dat verkeerd ? Het eerste komt beetje onzeker over (zal ze schattig vind en je komt ge-interesseerd over

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_8469225
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:22 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Sms je in de richting van 'ik weet niet of ik nu te opdringerig overkom maar ik probeer het toch maar. Morgen is het valentijnsdag en ik hoopte dat je misschien tijd/zin hebt om iets te gaan drinken'

Volgens mij is dat een goede of zie ik dat verkeerd ? Het eerste komt beetje onzeker over (zal ze schattig vind en je komt ge-interesseerd over

niet SMS-en. gewoon bellen.

PRUTSERS

donderdag 13 februari 2003 @ 23:25:10 #10
11488 UTO
pi_8469282
Nou dat was eigenlijk mijn plan voor vanavond maar sja, drempeltje was te hoog
From outer space
pi_8469323
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:25 schreef UTO het volgende:
Nou dat was eigenlijk mijn plan voor vanavond maar sja, drempeltje was te hoog
Gewoon doen!
Believe me
pi_8469337
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:23 schreef Frenkie het volgende:

[..]

niet SMS-en. gewoon bellen.

PRUTSERS

Volgens mij heeft topicstarter al vaak genoeg aangegeven dat het drempeltje om te bellen iets te hoog is....
pi_8469354
Bellen . De eerste halve minuut zal er wel alleen maar gestamel zijn van twee kanten , maar daarna kun je het misschien vragen .
pi_8469417
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:26 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Volgens mij heeft topicstarter al vaak genoeg aangegeven dat het drempeltje om te bellen iets te hoog is....

nou en..
no pain, no gain. No guts, no glory!
pi_8469419
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:26 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ook hoge drempels kan je overwinnen...
Het is erg belangrijk dat de topicstarter belt, want als ik alles zo lees is ze echt wel geinteresseerd, en zal een telefoontje het verdere verloop van dit contact positief beivloeden.
pi_8469649
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:28 schreef Vanquish het volgende:

[..]

Ook hoge drempels kan je overwinnen...
Het is erg belangrijk dat de topicstarter belt, want als ik alles zo lees is ze echt wel geinteresseerd, en zal een telefoontje het verdere verloop van dit contact positief beivloeden.

Das ook weer zo en volgens mij zit het idd wel goed dus ren even naar de telefoon
  donderdag 13 februari 2003 @ 23:38:21 #17
11488 UTO
pi_8469710
Nja, het probleem is een beetje dat de smsjes wat minder enthousiast klinken (in mijn ogen dan, maar dat is niet zo objectief geloof ik ), dat is eigenlijk de reden dat ik het shitty vind om te bellen.

Ze was dit weekend ergens naartoe, weekendje met vrienden, dus ik sms morgen wel "happy valentine " en dan bel ik maandag wel of zo

From outer space
pi_8469737
* Frenkie mompelt iets over uitstel en afstel..
  donderdag 13 februari 2003 @ 23:41:37 #19
11488 UTO
pi_8469798
UHm..dan sms ik morgen en dan bel ik effe later om effe te babbelen?

kan nú iig niet meer bellen

From outer space
  vrijdag 14 februari 2003 @ 00:09:52 #20
38316 BoomSmurf
pi_8470373

Dan ook wel doen heh. Als de drempel weer te hoog is, eerst langzaam het nummer invoeren en zo, zodat je alleen nog maar op het 'bel' knopje hoeft te drukken. Men houde de telefoon in de hand (met de duim op het 'bel' knopje) en kijke even televisie. Men wacht even tot je minderwaardigheidscomplex niet oplet en dan druk je stiekum snel even op het knopje. En dan zie je dat je telefoon belt. Als je dan ophangt, dan weet ze dat jij het was dus daar is het te laat voor :-)

(zo doe ik dat altijd als ik niet durf te bellen, werkt prima )

Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
pi_8470379
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 23:10 schreef UTO het volgende:

Nu wilde ik eens vragen wat voor effect het zou kunnen hebben als ik morgen (valentijnsdag dus) een SMSje zou sturen met "happy valentine" oid. gewoon iets simpels om te laten weten dat ik het dus wel leuk vind zo.

Is lief toch?
Niks raars aan

Als je nou echt helemaal niet meer durft te bellen, stuur je toch sms-je over een eventuele datum en idee, waar je wilt afspreken/wat je wilt gaan doen.

Suc6 en ervoor gaan!

pi_8471322
Flink veel drank innemen en dan bellen...
The catch is better than the chase
  maandag 17 februari 2003 @ 22:20:24 #23
11488 UTO
pi_8546649
pff, tis gelukt

Vrijdag had ik gesms dat ik haar vandaag zou bellen (o ja, en ook "happy valentine" als afsluiter). NIks op teruggekregen dus ik was een beetje onzeker afgelopen weekend.

Om 20.nogwat uur gebeld, voicemail. Effe wat ingesproken dat ik nog zou terugbellen als ze er was. MOest wel effe een keer ademhalen

Half uurtje later belde ze me terug vanuit de auto en hebben we een minuut of 30-40 zitten foonen hehe, had ik me naam niet gezegd op de voicemail

Tnx for support

From outer space
  woensdag 19 februari 2003 @ 21:24:47 #24
11488 UTO
pi_8593375
O ja, ik bel dr donderdag terug om een afspraakje te maken
From outer space
pi_8593799
w00b...

leuk hoor..

gewoon doen, werkt meestal het best... zoals Frenkie al zei

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')