Voor mijn werk heb ik er daar ook al veel van. Fijne boxen inderdaad en zeker een kanshebber.quote:
De goedkope reeks is dun en snel kapot.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:44 schreef gianni61 het volgende:
Action heeft ook wel veel verschillende soorten en maten
Die ja. Fijn dat elke kleinere maat precies de helft is van de grotere, waardoor je heel goed kan stapelen van groot naar klein.quote:
Wat wil je opbergen?quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben enkele tientallen opbergboxen nodig om spullen in op te bergen. Wat is nou de beste koop tegen een gunstige prijs op dat gebied? Er is hier vast iemand die daar onderzoek naar heeft gedaan.
Onze eisen:
- Transparant
- Stapelbaar dus met deksel
- Deksel moet goed vast zitten
- In verschillende maten verkrijgbaar
- Bij voorkeur iets dat in een vast assortiment van een winkel zit
- Prettig geprijsd
Eens! Binnen no time zitten er scheuren en gaten in de deksels als je begint te stapelen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De goedkope reeks is dun en snel kapot.
Hema of Ikea is beter aan te raden.
Euh, alles eigenlijk. Kabels, gereedschap, tuinspullen, gezelschapsspellen, sopdoeken, fotoalbums.quote:
Dank je. Ik heb er nooit van gehoord maar zal er eens naar kijken.quote:Op vrijdag 3 november 2023 11:57 schreef Eightyone het volgende:
Alsjeblieft:
https://www.iriswebshop.eu
En qua 'vast assortiment': Blokker verkoopt dit merk al sinds mensenheugenis.
Die breken wel zeer snel!quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:44 schreef gianni61 het volgende:
Fijne boxen, alleen kunnen ze niet goed tegen UV. Boxen tegelijk gekocht, die in de auto op de hoedenplank stond was na een jaar of 4 bros, tegelijk gekocht en in een kast is nog prima.quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:44 schreef gianni61 het volgende:
Wat een heerlijk grote schuur! Veel plezier met het inruimenquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vandaag 36 opbergboxen en een paar inzetten bij Ikea gekocht. Rib uit mijn lijf, 150 euro. En ik heb nog wel een keer zo veel nodig![]()
Ik heb wel echt zin in opruimen gekregen. Dat is wel een leuke bijkomstigheid
action spullen en breken staat gelijk aan elkaar, dus dit geloof ik direct. Ik heb ze daarom ook niet geprobeerd en uitgesloten toen ik bakken zocht.quote:
Enige nadeel is dat de deksels niet echt lekker vastzitten. Maar verder zweer ik er bij (zeker qua prijs ook).quote:Op vrijdag 3 november 2023 09:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Voor mijn werk heb ik er daar ook al veel van. Fijne boxen inderdaad en zeker een kanshebber.
Als dit soort bakken kapot gaan, is het vaak bij de sluitclips. Dus op zich fijn dat Ikea ze heeft weggelaten.quote:Op zondag 26 november 2023 20:06 schreef SQ het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat de deksels niet echt lekker vastzitten. Maar verder zweer ik er bij (zeker qua prijs ook).
Ja, geen idee of ze e nog zijn.quote:Op zondag 26 november 2023 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ikea had toch ooit van die losse sluitclips voor de Samla?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |