Ik vind dit zo achterlijk, zo verschrikkelijk achterlijk.quote:Op woensdag 25 september 2024 07:30 schreef Claudia_x het volgende:
Caroline Ellison sentenced to two years for role in FTX crypto fraud
Ze heeft goed geholpen en ze heeft spijt, dus laten we haar geen 110 jaar celstraf geven maar 24 maanden.
[ afbeelding ]
Het is dubbel, ze was wel essentieel om SBF aan het kruis te kunnen nagelen anders was ie er misschien zelf met een flopstraf van afgekomen na waarschijnlijk een jarenlange juridische uitputtingsslag. Alhoewel ik SBF zijn effectieve straf eigenlijk ook al een flopstraf vindt maar hij zit tenminste nu ettelijke jaren vast.quote:
Ik ken de inhoud niet helemaal. Maar was zij niet het hoofd van de hedge fund onder FTX waar het juist misging?quote:Op woensdag 25 september 2024 07:30 schreef Claudia_x het volgende:
Caroline Ellison sentenced to two years for role in FTX crypto fraud
Ze heeft goed geholpen en ze heeft spijt, dus laten we haar geen 110 jaar celstraf geven maar 24 maanden.
[ afbeelding ]
Dan kan ie Diddy scammen, misschien wil Diddy $100 miljoen in Bitconnect investeren?quote:Op woensdag 25 september 2024 12:01 schreef Ali_boo het volgende:
Sam schijnt in dezelfde cel te zitten als Diddy
Diddy is voornamelijk geïnteresseerd in maagdelijke rectumsquote:Op woensdag 25 september 2024 12:11 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Dan kan ie Diddy scammen, misschien wil Diddy $100 miljoen in Bitconnect investeren?
En ze is ontzettend zielig omdat ze door SBF is uitgebuit en veel publicitaire aandacht heeft gekregen, aldus de rechter.quote:Op woensdag 25 september 2024 08:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik vind dit zo achterlijk, zo verschrikkelijk achterlijk.
Of dood.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En ze is ontzettend zielig omdat ze door SBF is uitgebuit en veel publicitaire aandacht heeft gekregen, aldus de rechter.
Ze speelt de rol van zielig vrouwtje prima. En de mensen die financieel zijn geruïneerd door de fraude van SBF en Ellison, zijn anoniem en dus vergeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |