abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211262651
Je achternaam veranderen kan niet zomaar, daar moet je een goede reden voor hebben, naast een kleine duizend euro.

Ik ga de nieuwsberichten niet afwachten en heb voor de zekerheid deze jongeman al gecanceld!
-nee-
  zaterdag 11 november 2023 @ 14:28:35 #219
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_211262693
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2023 14:06 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik geloof by the way niet dat hij kanker heeft.
Lijkt me wel een erg sterke leugen dan, dus dat lijkt me niet.
Ben wel benieuwd wat hij precies heeft en hoe ernstig het is.
pi_211263961
Naar buiten brengen dat je kanker hebt zonder dat dat waar is lijkt me niet logisch. Je moet dan òf je hele "innercircle" ook voor de gek houden, òf die vragen met je mee te liegen.
pi_211263970
Ik geloof wel dat ie ziek is, maar dit al veel Langer weet. En het kwam hem goed uit om het nu naar buiten te brengen
Alius aliud dicit
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 november 2023 @ 18:23:19 #222
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211264827
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 17:00 schreef Mrmime het volgende:
Ik geloof wel dat ie ziek is, maar dit al veel Langer weet. En het kwam hem goed uit om het nu naar buiten te brengen
Zoiets zal ‘t wel wezen, inderdaad.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Manager PR/Moderator zaterdag 11 november 2023 @ 19:25:08 #223
269689 crew  Viv
pi_211265432
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 12:37 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ik vond dat hij op een vervelende manier medekandidaten benaderde, en bij een opdracht moest hij een sleutel vinden in bepaalde ruimtes. De andere kandidaten moesten in dezelfde ruimtes naar aanwijzingen zoeken. Tim vond het nodig om zo'n beetje alle voorwerpen te slopen. Ging daar echt als een malle tekeer. Waardoor de rest dus niet instaat was om de aanwijzingen te vinden.
Ik vond hem ook een ontzettend onsympathieke vent in De Verraders. :N Zoals hij André bejegende aan de ontbijttafel bijvoorbeeld, dat was gewoon pestgedrag.

Ik had daarvoor nog nooit van die hele Tim gehoord, en toen stond op NOS dat hij ernstig ziek is. Ik wens hem beterschap, maar ik hoef hem niet terug te zien op de buis. :W
pi_211265569
quote:
Nee?
Een advocaat zal hier niet over liegen.
pi_211266353
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 november 2023 14:23 schreef Marsenal het volgende:
Je achternaam veranderen kan niet zomaar, daar moet je een goede reden voor hebben, naast een kleine duizend euro.

Ik ga de nieuwsberichten niet afwachten en heb voor de zekerheid deze jongeman al gecanceld!
Je hoeft dat ook niet officieel te doen.

André van Duijn (Adrianus Kyvon)
Lee Towers (Leendert Huijzer)
Glennis Grace (Glenda Batta)
Ruud Gullit (Rudi Dil)
Waylon (Willem Bijkerk)
Danny Vera (Danny Polfliet)
Stefano Keizers (Gover Melt)
pi_211266944
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 21:02 schreef Nober het volgende:

[..]

Ruud Gullit (Rudi Dil)
Waylon (Willem Bijkerk)
Ja maar dat zijn artiestennamen. Deze mensen krijgen thuis gewoon post met hun eigen naam.
-nee-
  Moderator zaterdag 11 november 2023 @ 23:49:03 #227
382129 crew  Donna
pi_211268277
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 21:02 schreef Nober het volgende:

[..]

Ruud Gullit (Rudi Dil)
Waylon (Willem Bijkerk)
Wat? André van Duijn heet helemaal niet echt zo??? :|W
pi_211268339
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 17:00 schreef Mrmime het volgende:
Hoe kan het je goed uitkomen om naar buiten te brengen dat je kanker hebt? Los van wat ie allemaal heeft uitgevreten, kan zoiets je natuurlijk nooit goed uitkomen. Wat een onzin zeg. Misschien gaat hij wel dood, dat komt goed uit zeg om daar nu even gebruik van te maken om jezelf in een beter daglicht te stellen.

En als hij het verzonnen zou hebben, zou ik dat wel het laagste van het laagste vinden, maar dat weten we niet.
  Moderator / Miss SHO zondag 12 november 2023 @ 00:03:53 #229
22592 crew  Ole
pi_211268385
Onze zuiderburen denken er dit van https://www.hln.be/showbi(...)%2Fwww.google.com%2F
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_211268624
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 23:57 schreef Shii het volgende:

[..]
Hoe kan het je goed uitkomen om naar buiten te brengen dat je kanker hebt? Los van wat ie allemaal heeft uitgevreten, kan zoiets je natuurlijk nooit goed uitkomen. Wat een onzin zeg. Misschien gaat hij wel dood, dat komt goed uit zeg om daar nu even gebruik van te maken om jezelf in een beter daglicht te stellen.

En als hij het verzonnen zou hebben, zou ik dat wel het laagste van het laagste vinden, maar dat weten we niet.
Hij heeft moreel besef dat zoiets laag is, maar bij bijvoorbeeld dat met die Grindr-profielen realiseert hij zich niet wat hij anderen aanricht.

Ik vind het nog steeds aannemelijker dat hij die ziekte verzonnen heeft. Daarbij kunnen advocaten ook corrupt zijn of mensen kunnen zich voordoen als advocaat terwijl ze dat niet zijn. Of de waarheid wordt een beetje verdraaid en blijkt die kanker een verdacht moedervlekje te zijn.

Kan je je dit nog herinneren? Een nogal erg hysterische, paniekerige en onvolwassen reactie (van Tim). Wat er nu over hem naar boven is gekomen, is een heel stuk schrijnender. Als hij niet tegen kritiek kan, met rust gelaten wilt worden en pertinent niet wilt toegeven dat hij dingen niet handig heeft aangepakt, dan vind ik het niet vergezocht dat zo'n iemand er een ernstige ziekte als excuus/afleidingsmanouvre erbij sleept.
pi_211268691
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 00:43 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Hij heeft moreel besef dat zoiets laag is, maar bij bijvoorbeeld dat met die Grindr-profielen realiseert hij zich niet wat hij anderen aanricht.

Ik vind het nog steeds aannemelijker dat hij die ziekte verzonnen heeft. Daarbij kunnen advocaten ook corrupt zijn of mensen kunnen zich voordoen als advocaat terwijl ze dat niet zijn. Of de waarheid wordt een beetje verdraaid en blijkt die kanker een verdacht moedervlekje te zijn.

Kan je je dit nog herinneren? Een nogal erg hysterische, paniekerige en onvolwassen reactie (van Tim). Wat er nu over hem naar boven is gekomen, is een heel stuk schrijnender. Als hij niet tegen kritiek kan, met rust gelaten wilt worden en pertinent niet wilt toegeven dat hij dingen niet handig heeft aangepakt, dan vind ik het niet vergezocht dat zo'n iemand er een ernstige ziekte als excuus/afleidingsmanouvre erbij sleept.
Superverwerpelijk als hij een ernstige ziekte zou faken.En als hij de ziekte heeft, waar we dan nu vanuit gaan, dan is dat natuurlijk geen excuus of afleidingsmanoeuvre, dan is het iets waar hij op dat moment mee aan het dealen is ongeacht of hij die verwerpelijke dingen heeft gedaan op Grindr. Dat hij het zou gebruiken van kijk, ik heb nu wel even wat anders aan m'n hoofd, tja, ook dat kan, maar dan nog is het niet iets dat je handig uitkomt als afleidingsmanoeuvre, om het zo maar te zeggen. Dat blijf ik toch een rare kronkel vinden in de media.
pi_211269226
quote:
Zijn advocaat kwam daar toch mee?
pi_211270483
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2023 23:57 schreef Shii het volgende:

Mensen hier die dit beweren zijn idd het spoor volledig bijster.
pi_211270505
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 01:00 schreef Shii het volgende:

Superverwerpelijk als hij een ernstige ziekte zou faken
Een advocaat heeft een gedragscode en kan daarover niet liegen.
pi_211270660
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 11:41 schreef -Spring het volgende:

[..]
Maar waarom zou ze zich kaal scheren om een litteken te verbergen?
Omdat ze voor een cosmetische ingreep haar hoofd moest kaalscheren.

Het duurt even voordat hoofdhaar weer is aangegroeid, dus ze zal zich zorgen gemaakt hebben dat mensen aan dat litteken op haar hoofd kunnen zien dat ze een ingreep had laten doen. Als ze zegt dat ze alopecia heeft, dan heeft ze een excuus.

Alopecia is in werkelijkheid wel wat ingrijpender dan een paar kale plekjes.

Waarom Jada daarover liegt? Omdat ze heel erg onzeker is over wat andere mensen van haar vinden. Als ze narcistisch is en het lijkt er wel heel erg op, kan ze zich niet goed bewust worden van haar eigen emoties, dus haar zelfbeeld is daarmee compleet afhankelijk van wat zij van anderen hoort.

Ze heeft trouwens geen makkelijk leven gehad. Dat ze haar man publiekelijk zo vernedert, daar zit ook een heel verhaal aan vast. Ze is heel lang met Will getrouwd terwijl ze dat eigenlijk nooit wilde.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 12 november 2023 @ 11:56:29 #237
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211270676
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 01:00 schreef Shii het volgende:

[..]
Superverwerpelijk als hij een ernstige ziekte zou faken.En als hij de ziekte heeft, waar we dan nu vanuit gaan, dan is dat natuurlijk geen excuus of afleidingsmanoeuvre, dan is het iets waar hij op dat moment mee aan het dealen is ongeacht of hij die verwerpelijke dingen heeft gedaan op Grindr. Dat hij het zou gebruiken van kijk, ik heb nu wel even wat anders aan m'n hoofd, tja, ook dat kan, maar dan nog is het niet iets dat je handig uitkomt als afleidingsmanoeuvre, om het zo maar te zeggen. Dat blijf ik toch een rare kronkel vinden in de media.
Ik denk niet dat hij zijn kanker fakete (mag ik hopen) maar het kan wel goed uitkomen om het nú te openbaren. Niet dat de ziekte goed uitkomt, maar het vlak voor Het Parool artikel publiekelijk te maken kan wel degelijk goed uitkomen. Merk je nu toch ook? Het Grindr-nieuws wordt deels ondergesneeuwd door zijn bericht over kanker. En niet alleen dát, maar ook mag je bijna niets over deze man zeggen want hij heeft kanker. Dat maakt je voor een groot deel van de bevolking spontaan erg zielig, ondanks je persoonlijkheid. Want er bestaan geen kutte en/of criminele mensen met kanker. Blijkbaar.

Het is hem letterlijk best oké uitgekomen om het op dit moment naar buiten te brengen i.p.v. over drie maanden of zo. Dat je gewoon besluit het, net nadat je leert dat er een negatief onderzoek naar je loopt en wordt uitgebracht, nu eruit te gooien? Zou dat zo heel verrassend zijn voor iemand die verwerpelijke zaken zoals uit het artikel heeft uitgevoerd?
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_211270711
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 11:37 schreef Za het volgende:

[..]
Een advocaat heeft een gedragscode en kan daarover niet liegen.

Ik maak uit wat ik hier verneem op dat er nog geen definitieve uitslag is vastgesteld of hij daadwerkelijk kanker heeft. Er wordt wel bij gezegd dat het de psychische gesteldheid van den Besten beinvloed.

Een advocaat kan wel dat aangrijpen als reden dat Tim de dingen waarvoor hij wordt beschuldigd heeft gedaan, omdat hij door zijn zorgen over zijn gezondheid ontoerekeningsvatbaar is.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 12 november 2023 @ 12:02:38 #239
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_211270730
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 12:00 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Ik maak uit wat ik hier verneem op dat er nog geen definitieve uitslag is vastgesteld of hij daadwerkelijk kanker heeft. Er wordt wel bij gezegd dat het de psychische gesteldheid van den Besten beinvloed.

Een advocaat kan wel dat aangrijpen als reden dat Tim de dingen waarvoor hij wordt beschuldigd heeft gedaan, omdat hij door zijn zorgen over zijn gezondheid ontoerekeningsvatbaar is.
Dan zou hij al 1,5 tot 2 jaar wachten op een definitieve uitslag of hij kanker heeft of voordat er überhaupt uitgebreid onderzoek is gedaan? En dat is dan pas afgelopen september ongeveer gestopt? Dat zou zeer onlogisch zijn.

Hmhm.
pi_211271109
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 12:00 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Dan moet je de verbatim verklaring van de advocaat maar even nalezen ipv naar Shownieuws te kijken.
pi_211271333
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 11:55 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Omdat ze voor een cosmetische ingreep haar hoofd moest kaalscheren.

Het duurt even voordat hoofdhaar weer is aangegroeid, dus ze zal zich zorgen gemaakt hebben dat mensen aan dat litteken op haar hoofd kunnen zien dat ze een ingreep had laten doen. Als ze zegt dat ze alopecia heeft, dan heeft ze een excuus.

Alopecia is in werkelijkheid wel wat ingrijpender dan een paar kale plekjes.

Waarom Jada daarover liegt? Omdat ze heel erg onzeker is over wat andere mensen van haar vinden. Als ze narcistisch is en het lijkt er wel heel erg op, kan ze zich niet goed bewust worden van haar eigen emoties, dus haar zelfbeeld is daarmee compleet afhankelijk van wat zij van anderen hoort.

Ze heeft trouwens geen makkelijk leven gehad. Dat ze haar man publiekelijk zo vernedert, daar zit ook een heel verhaal aan vast. Ze is heel lang met Will getrouwd terwijl ze dat eigenlijk nooit wilde.
Aah, op die fiets.
pi_211271362
De auteurs van het artikel in het Parool claimen dat de teksten in de Grindr chats afkomstig zijn van Tim den Besten, geven voorbeelden van zeer expliciete teksten die Tim den Besten volgens hen geuit heeft en hoe deze de hele nacht duurden.
Gewoon gepubliceerd in een krant, en nu in en op alle media.
Dat is letterlijk smaad en laster aan het adres van Tim den Besten, want dit wordt de media in geslingerd, terwijl de gesprekken, volgens hen door den Besten, zich afspeelden in de privesfeer en een expliciet karakter hebben die hem als bekend persoon zullen achtervolgen.

Ook staat in het Parool artikel dat de auteurs "aanwijzingen hebben gezien dat de teksten afkomstig waren van Den Besten", wat niet hetzelfde is als overtuigend bewijs zien, om de claims hierboven te kunnen maken, ook nog eens over een persoon die ziek is.

Nog erger is het voor werkelijk alle media die claimen dat den Besten verzint ziek te zijn of dat suggereren, cq zijn ziekte zou inzetten om daar voordeel uit te halen.
Lastelijker en immoreler kun je het niet bedenken.
En ook iedereen die op social media of hier op dit forum dat soort uitspraken doet, kan hiervoor persoonlijk aansprakelijk gesteld worden.
Besef dat goed.
pi_211272227
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2023 13:14 schreef Za het volgende:
De auteurs van het artikel in het Parool claimen dat de teksten in de Grindr chats afkomstig zijn van Tim den Besten, geven voorbeelden van zeer expliciete teksten die Tim den Besten volgens hen geuit heeft en hoe deze de hele nacht duurden.
Gewoon gepubliceerd in een krant, en nu in en op alle media.
Dat is letterlijk smaad en laster aan het adres van Tim den Besten, want dit wordt de media in geslingerd, terwijl de gesprekken, volgens hen door den Besten, zich afspeelden in de privesfeer en een expliciet karakter hebben die hem als bekend persoon zullen achtervolgen.

Ook staat in het Parool artikel dat de auteurs "aanwijzingen hebben gezien dat de teksten afkomstig waren van Den Besten", wat niet hetzelfde is als overtuigend bewijs zien, om de claims hierboven te kunnen maken, ook nog eens over een persoon die ziek is.

Nog erger is het voor werkelijk alle media die claimen dat den Besten verzint ziek te zijn of dat suggereren, cq zijn ziekte zou inzetten om daar voordeel uit te halen.
Lastelijker en immoreler kun je het niet bedenken.
En ook iedereen die op social media of hier op dit forum dat soort uitspraken doet, kan hiervoor persoonlijk aansprakelijk gesteld worden.
Besef dat goed.
Hier ben ik het wel mee eens. Wat hier in dit topic gebeurd is buiten alle perken. Gatverdamme is het enige wat ik zeg. Gatverdamme
  Moderator zondag 12 november 2023 @ 16:36:42 #244
184769 crew  Deisyy
pi_211273327
Het stopt niet, niet vanzelf, dus heel veel offtopic verwijderd.
Dit topic gaat over Tim den Besten, niet over Yvonne C. of hamsters.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_211273453
https://www.mediacourant.(...)esten-woke-psychose/

Youp van ’t Hek basht zieke Tim den Besten: ‘Woke-psychose’

Het lijkt Youp van ’t Hek niet te deren dat Tim den Besten momenteel ziek op bed ligt, want hij schrijft in NRC een vernietigende column over de in opspraak geraakte VPRO-ster. “Woke-psychose!”

Tim den Besten heeft vlak na het uitkomen van zijn vermeende wangedrag op Grindr laten weten dat hij lijdt aan een zeldzame vorm van kanker. Critici zijn daarom verdeeld in welke mate je daarom moet berichten over de drie aangiftes die er tegen hem zijn gedaan. Johan Derksen twijfelt of dat ziekbed echt is, Iris van Lunenburg vindt dat het te ver gaat.

Gemene column
Het houdt Youp van ’t Hek in elk geval niet tegen om een vernietigende column te schrijven over de in opspraak geraakte VPRO-ster, want hij gaat dit weekend in NRC behoorlijk los op Tim.

Youp herinnert zijn lezers eraan hoe erg Tim ooit zat te huilen op de nationale radio, omdat hem kwalijk was genomen dat hij een traditioneel Sinterklaas-liedje had gezongen op televisie. Hij zat als een ‘idioot te janken’, aldus de cabaretier. “De langdurige huilbuireactie van die Tim was in mijn oude ogen zo raar, dat ik dacht: god kind, slaap je wel genoeg?”

Woke-psychose
Er zijn wel ergere dingen op de wereld, vindt Youp. Dan ga je volgens hem ‘niet zitten tutmutsen over het woordje ‘knecht’ dat per ongeluk uit je iets te enthousiaste mondje is gevlogen’. “Is er niet iets heel anders aan de hand? Dit was een soort woke-psychose. Je kunt in deze wonderlijke tijden ook te veel deugen.”

Kennelijk ging het toen ook al niet goed met Tim, aldus Youp. “Hij sliep inderdaad niet genoeg omdat hij nachtenlang op een homodatingsite vunzige praatjes uitwisselde met andere hitsige mannen.”

Was er aan toe’
Leeft Youp mee met Tim? Alles behalve. “Ik was eigenlijk wel toe aan een seksueel getint BN’er-schandaaltje. Het leed van een eenzame zielenpiet dat ongetwijfeld uitdraait op een gezellige cancelling van de kneus in kwestie.”

Hij besluit: “Boulevard, Shownieuws en allerlei opgewonden juiceteefjes als Jan Roos hebben hier de komende weken hun handen vol aan. Conclusie? Je moet als BN’er beter op je l*l letten.”
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_211273490
Weg

[ Bericht 99% gewijzigd door Ole op 12-11-2023 19:34:05 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_211273815
Juiceteefjes _O_ _O-
pi_211273822
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2023 16:54 schreef tesssssssss het volgende:
Dit is de colum van Youp van 't Hek over Tim den Besten

Link weg

Woke psychose.

Bron: NRC Handelsblad
_O-

[ Bericht 42% gewijzigd door Ole op 12-11-2023 19:33:34 ]
Vakman pur sang