Alles belangrijke zaken staan in dit topic. Meer feiten staan niet in het artikel.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik kan het artikel niet lezenBetaalmuur
Heb je Insta? Lees de stories van Yvonne. Daar staan ook allemaal screens.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:13 schreef mascara-klodder het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2023 20:13 schreef mascara-klodder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 november 2023 21:01 schreef Amsel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen even doen op laptop, lig nu al in bed
![]()
Insta en zeker de stories krijg ik koppijn van en die had ik alquote:Op woensdag 8 november 2023 20:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb je Insta? Lees de stories van Yvonne. Daar staan ook allemaal screens.
[..]BoefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige echte.
Klopt, maar hij was toen dronken omdat ie de hele middag op het terras had gezeten was zijn verweer.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:12 schreef S_E het volgende:
Benieuwd wat er uiteindelijk allemaal waar van blijkt te zijn, zowel zijn ziekte als het artikel.
Ik zat nog eens dat fragment uit Pauw te kijken, met Tim en een oud-lerares. Wat een ongelooflijk overdreven, rare gast is het ook. Totaal niet op deze wereld lijkt het wel. Echt bizar om te zien, hij leek wel bezeten.
[..]Of gewoon escape knop indrukken tijdens laden pagina.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij de kanker niet uit zijn duim heeft gezogen, een misselijke vent met kanker.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:08 schreef quirina het volgende:
Als hij die kanker uit zijn duim heeft gezogen is een heel misselijke vent.
Ik wil absoluut geen vergelijking trekken tussen dit ventje en Eberhard van der Laan maar toen bekend werd dat hij ernstig ziek was werd iedereen b.v. ook week. Dus zoiets maakt wel iets los bij mensen.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Als hij de kanker niet uit zijn duim heeft gezogen, een misselijke vent met kanker.
Kanker is geen karaktertrek die je opeens sympathiek maakt.
Heeft-ie nog iets gemeen met Yvonne Coldeweijer ook! @sly-nlquote:Op woensdag 8 november 2023 14:02 schreef Sledgehammer. het volgende:
Hij heeft deze 3 mannen moedwillig willen beschadigen.. waarom?
Heb 't idee dat hij hier aan de coke zit..quote:Op woensdag 8 november 2023 20:12 schreef S_E het volgende:
Benieuwd wat er uiteindelijk allemaal waar van blijkt te zijn, zowel zijn ziekte als het artikel.
Ik zat nog eens dat fragment uit Pauw te kijken, met Tim en een oud-lerares. Wat een ongelooflijk overdreven, rare gast is het ook. Totaal niet op deze wereld lijkt het wel. Echt bizar om te zien, hij leek wel bezeten.
Ja, dit is dus echt heel erg awkward. Wat ongemakkelijk. Ik krijg gewoon een beetje plaatsvervangende schaamte.quote:Op donderdag 9 november 2023 08:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had ook een favoriete juf. Sterker nog, mijn oudste is zelfs naar haar vernoemd. Maar zoiets als wat Tim doet is wel een beetje overdrevenVooral heel cringe.
Mijn hemel wat een walgelijk aandachttrekkerig stuk stront is het toch ook hè. Die ranzige rattenogen van hem ook.quote:
In het begin denk je nog van “oké beetje bijzondere gozer” maar hoe hij daarna reageert is echt extreem.quote:
Dit krijg je met jarenlange bezuinigingen op GGZ beleidquote:
Dat kan je nergens lezen.quote:Op woensdag 8 november 2023 18:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waar kan ik lezen over zijn langdurige cokeverslaving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |