Voor ieder wat wilsquote:Op woensdag 1 november 2023 08:59 schreef HSG het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Waarom ook niet om naar SA te gaan. Kun je naast het voetballen naar een slavenmarkt gaan, of kun je raketten afvuren op Jemen, of een executie bijwonen waarbij homo's worden opgehangen. Wat dacht je van een publieke afstraffing van een vrouw omdat ze verkracht is door vreemde mannen.
Echt een topland.
laat ze het maar doen. de helft van de dames teams zou afzetten, boycotten.quote:Op woensdag 1 november 2023 08:13 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee ik geloof niet dat een vrouw staat te wachten te gaan voetballen in een land waar vrouwen worden onderdrukt en waar Aziatische dienstmeisjes als beesten worden behandeld.
Maar goed FIFA is toch alle morele besef kwijt.
ja voetbal is leuk he..quote:Op woensdag 1 november 2023 09:03 schreef mschol het volgende:
en iedereen blijft maar als domme schapen voetbal kijken
Nou..quote:Op woensdag 1 november 2023 08:16 schreef theunderdog het volgende:
Het WK in Qatar waren ook meer dan prima.
Jup zo zie je maar weer dat al die ophef rondom het bouwen van de stadions in Qatar nep is. Beetje boos zijn, daarna weer lekker door.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:02 schreef Fleischmeister het volgende:
Saoedi-Arabië, ook zo'n land dat gewoon nog openlijk aan slavernij doet, leuk man, allemaal weer voor de buis en uiteindelijk ergens een speldje van 1 vierkante mm onder een jasje als "protest"
Infantino heeft z’n woning en kantoor in Qatar laten vestigen waar hij ook z’n kinderen naar school laat gaan. Z’n opvattingen over corruptie en slavernij liggen helemaal in lijn met de mening van de sjeiks die deze misstanden als kansen en mogelijkheden zien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Infantino is nog walgelijker dan Blatter.
Ik denk dat Australië de bui al zag hangen en eieren voor zo'n geld koos. Voor een beetje serieus bid ben je ook al bakken met geld kwijt. Allemaal weggegooid als je concurrentie SA is en FIFA de beslisserquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:54 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Corruptie viert weer hoogtij binnen de fifa en Australië heeft zijn zakken gevuld met deze afleidingsmanoeuvre
Ik zie niet wat daar mis mee is. De KNVB is de FIFA niet. UEFA is ook de FIFA niet. We hoeven ons ook niet aan de meest achterlijk bestuurde landen te spiegelen.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:01 schreef Toine51 het volgende:
En de Fifa en hier de Knvb maar schreeuwen over tolerantie en acceptatie van de LHBTQ-gemeenschap met hun statements....
Man man, wat een farce....
Knvb stuurt wel hun spelers naar dat land hé?quote:Op woensdag 1 november 2023 13:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zie niet wat daar mis mee is. De KNVB is de FIFA niet. UEFA is ook de FIFA niet. We hoeven ons ook niet aan de meest achterlijk bestuurde landen te spiegelen.
De FIFA / Infantino zijn openlijk corrupt. Een UEFA en KNVB doen daar niet aan mee.
Hebben contracten lopen en zullen wel torenhoge boetes willen voorkomen.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:09 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Knvb stuurt wel hun spelers naar dat land hé?
Ik denk dat er nog vrij veel landen overblijven als je alleen de rode landen vermijdt.quote:Op woensdag 1 november 2023 08:16 schreef theunderdog het volgende:
Helemaal prima. Het WK in Qatar waren ook meer dan prima.
Als je enkel nog wil spelen in landen die helemaal rekening houden met alles waar wij voorstaan, dan kun je enkel nog voetballen in West-Europa. En zelfs daar wordt het al dubieus.
Hypocriet dus...quote:Op woensdag 1 november 2023 13:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hebben contracten lopen en zullen wel torenhoge boetes willen voorkomen.
En ik ga het niet kijken. Nog geen minuut.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:57 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren en een regenboogbandje is ook bij voorbaat verboden
De spelers maken een half statement en gaan toch
Politiek kijkt zoals vorige keer de andere kant op (in alle landen)
Prins pils komt opdraven ALS we wat verder in de pot zijn
Als jij weigert een torenhoge boete te zien die je contractueel en wetmatig krijgt van een leverancier áls je op zou zeggen op een vast contract; dan ben je ook niet hypocriet bezig als je niet voortijdig opzegt.quote:
Ze willen spelers "verplichten" om met statements te komen voor LHBTQ acceptatie door shirts te dragen en vlaggetjes te zwaaien, maar tegelijk sturen ze spelers naar 1 van de grootste anti-lhbqt land ter wereld...quote:Op woensdag 1 november 2023 18:51 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als jij weigert een torenhoge boete te zien die je contractueel en wetmatig krijgt van een leverancier áls je op zou zeggen op een vast contract; dan ben je ook niet hypocriet bezig als je niet voortijdig opzegt.
Maar het verschil is dat jij van leverancier kan switchen na afloop contract en je als bond alleen bij de FIFA terecht kan.
Met een boycot heb je jezelf meer dan de FIFA. Of je moet het samen met de grootste voetballanden doen. Maar Argentinië en Brazilië zullen waarschijnlijk aan de pro-FIFA kant staan.
quote:Op donderdag 2 november 2023 07:30 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ze willen spelers "verplichten" om met statements te komen voor LHBTQ acceptatie door shirts te dragen en vlaggetjes te zwaaien, maar tegelijk sturen ze spelers naar 1 van de grootste anti-lhbqt land ter wereld...
Dat noem ik hypocriet en kom je niet geloofwaardig over..
Alhoewel NL zich wel moet kwalificeren natuurlijk..
De bond presenteert een actie welke botst met de visie van een land waar ze naartoe gaan. Maar tegelijkertijd wil men in de eerste plaats voetballen, de spelers zeker. Je kunt ook niet die actie boven alles laten zetten omdat je ook met de verantwoordelijkheid voor veiligheid van de spelers en technische staf zit. Dus ik begrijp de keuzes qua afwegingen en prioriteiten.quote:Op donderdag 2 november 2023 07:30 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ze willen spelers "verplichten" om met statements te komen voor LHBTQ acceptatie door shirts te dragen en vlaggetjes te zwaaien, maar tegelijk sturen ze spelers naar 1 van de grootste anti-lhbqt land ter wereld...
Dat noem ik hypocriet en kom je niet geloofwaardig over..
Makkie. In 2034 zullen er toch wel 64 landen meedoen op het WK?quote:Op donderdag 2 november 2023 07:30 schreef Toine51 het volgende:
[..]
64 lijkt me wat weinig, ik denk nog wel een veelvoud daarvan. Al die oliestaatjes met hun genaturaliseerde Brazilianen en Argentijnen moeten zich natuurlijk ook kunnen plaatsen.quote:Op donderdag 2 november 2023 10:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Makkie. In 2034 zullen er toch wel 64 landen meedoen op het WK?
Mooi man,quote:Op donderdag 2 november 2023 10:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Makkie. In 2034 zullen er toch wel 64 landen meedoen op het WK?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |