abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8467932
Waarom hou ik zoveel van de jongen die me zoveel pijn heeft gedaan. Waarom zit ik nu weer jankend naast de telefoon omdat ik hem wil bellen. Waarom zit ik uren te staren naar zijn fotoos?? Het doet zo'n verdomde pijn. Ik weet dat het beter is, ik weet dat ik hem los moet laten. Maar waarom moet dit dan zo???
blond
pi_8468137
omdat je nog gevoelens voor haar hebt...
pi_8468236
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 22:43 schreef CasB het volgende:
omdat je nog gevoelens voor haar hebt...
Voor hem denk ik...
Hoe lang is het geleden?
pi_8468297
Lambo of Rekt
pi_8468317
het is idd een hem. Ik heb ongeveer ander half jaar met hem gehad (ook met problemen). En het is nu een maand uit nadat hij iets deed waarvan ik dacht dat ik het hem nooit zou vergeven. En toch, elke keer weer....
blond
pi_8468403
Gaat na een tijdje wel over..

En berg die foto's ergens op, zorg ervoor dat je die niet steeds tegenkomt..
Of nog beter gooi ze weg..

pi_8468467
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 22:51 schreef hyperfuzz het volgende:
heb een clubje lotgenoten voor je: liefdesverdriet liefdesverdriet mooi? bang om te vergeten.. Liefdesverdriet... Liefdesverdriet... Iets nieuws; liefdesverdriet Hoe gaan jullie fok-lezers om met liefdesverdriet? mensen met liefdesverdriet hier melden Verkering uit en nu Wereld verwoest.
Gut, wat een aardige reactie.
Topicstarter voelt zich effe klote,
laat gewoon, zeg.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8468746
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 22:53 schreef Elevation het volgende:
Gaat na een tijdje wel over..

En berg die foto's ergens op, zorg ervoor dat je die niet steeds tegenkomt..
Of nog beter gooi ze weg..

Neej, niet weggooien, je kunt er later nog naar kijken, en dan denk je terug.. neej! dat was hem/haar helemaal niet... en kun je hard lachen om je fouten...
a a n alles
  vrijdag 14 februari 2003 @ 09:29:50 #10
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_8472859
yup liefdesverdriet sucks probeer maar veel afleiding te zoeken en denk maar zo er zijn meer lieve jongens in de wereld. Hij heeft zijn kans om bij jou te kunnen zijn verprutst dus is hij je niet waard.

Alles komt snel weer goed, vertrouw in je zelf.

Knuffel,

Dwan

Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_8474534
* herkinningsmodus *

Ondanks dat het beter is dat het uit is, heb ik ook hartenpijn. Ik heb soms het gevoel dat alleen zij mij gelukkig kan maken, en niemand anders. Verstandelijk weet ik ook wel dat ik er wel over heen kom en dat ik vast wel een ander vind, maar het doet wel errug veel pijn.

Kop op meissie, kop in de wind, tanden er in en schudden!!!

en die foto's ritueel verbranden inclusief een ronde dansje helpt ook

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8474743
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 11:16 schreef zwaaibaai het volgende:
* herkinningsmodus *

Ondanks dat het beter is dat het uit is, heb ik ook hartenpijn. Ik heb soms het gevoel dat alleen zij mij gelukkig kan maken, en niemand anders. Verstandelijk weet ik ook wel dat ik er wel over heen kom en dat ik vast wel een ander vind, maar het doet wel errug veel pijn.

Kop op meissie, kop in de wind, tanden er in en schudden!!!

en die foto's ritueel verbranden inclusief een ronde dansje helpt ook

of de foto van je ex gebruiken om op te darten en daarna te vierendelen en dan te laten oplossen in zoutzuur.
is de manier om liefdesverdriet te verwerken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')