quote:Voor hem denk ik...
Op donderdag 13 februari 2003 22:43 schreef CasB het volgende:
omdat je nog gevoelens voor haar hebt...
alt-w
ctrl-x
[Dit bericht is gewijzigd door hyperfuzz op 13-02-2003 23:20]
En berg die foto's ergens op, zorg ervoor dat je die niet steeds tegenkomt..
Of nog beter gooi ze weg..
quote:Gut, wat een aardige reactie.
Op donderdag 13 februari 2003 22:51 schreef hyperfuzz het volgende:
heb een clubje lotgenoten voor je: liefdesverdriet liefdesverdriet mooi? bang om te vergeten.. Liefdesverdriet... Liefdesverdriet... Iets nieuws; liefdesverdriet Hoe gaan jullie fok-lezers om met liefdesverdriet? mensen met liefdesverdriet hier melden Verkering uit en nu Wereld verwoest.
quote:Neej, niet weggooien, je kunt er later nog naar kijken, en dan denk je terug.. neej! dat was hem/haar helemaal niet... en kun je hard lachen om je fouten...
Op donderdag 13 februari 2003 22:53 schreef Elevation het volgende:
Gaat na een tijdje wel over..En berg die foto's ergens op, zorg ervoor dat je die niet steeds tegenkomt..
Of nog beter gooi ze weg..
Alles komt snel weer goed, vertrouw in je zelf.
Knuffel,
Dwan
Ondanks dat het beter is dat het uit is, heb ik ook hartenpijn. Ik heb soms het gevoel dat alleen zij mij gelukkig kan maken, en niemand anders. Verstandelijk weet ik ook wel dat ik er wel over heen kom en dat ik vast wel een ander vind, maar het doet wel errug veel pijn.
Kop op meissie, kop in de wind, tanden er in en schudden!!!
en die foto's ritueel verbranden inclusief een ronde dansje helpt ook
quote:of de foto van je ex gebruiken om op te darten en daarna te vierendelen en dan te laten oplossen in zoutzuur.
Op vrijdag 14 februari 2003 11:16 schreef zwaaibaai het volgende:
* herkinningsmodus *Ondanks dat het beter is dat het uit is, heb ik ook hartenpijn. Ik heb soms het gevoel dat alleen zij mij gelukkig kan maken, en niemand anders. Verstandelijk weet ik ook wel dat ik er wel over heen kom en dat ik vast wel een ander vind, maar het doet wel errug veel pijn.
Kop op meissie, kop in de wind, tanden er in en schudden!!!
en die foto's ritueel verbranden inclusief een ronde dansje helpt ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |