Ik heb even gegoogeld naar waar ik hem dan van zou kunnen kennen, maar het enige wat me wat zegt, is het Sinterklaasjournaalquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jeroen Spitzenberger speelt zo'n beetje in elke nederlandse film die je maar kunt bedenken.
Gezien zijn programma's zou hij De Mol in de eerste aflevering meteen moeten ontmaskerenquote:Op dinsdag 21 november 2023 11:29 schreef Starhopper het volgende:
Kees van der Spek![]()
![]()
Een goede reden om aankomend seizoen weer te kijken
4 van de 10 zegt mij niets.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:05 schreef Fred_B het volgende:
Dit lijkt me een prima groep (die 3 die ik ken in elk geval).
Dit ja, de meeste namen (behalve volgens mij Kees en Babs) waren ook al voorspelt maar dat tel ik niet mee als kennen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pff, wéér maar twee die ik alleen van naam ken en verder....nou ja, niks
Ditquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vorige week toen aangekondigd werd dat het in Mexico zou zijn hadden ze de datum van vandaag wel genoemd volgens mij.
Overigens zijn de 3 in de kop van dit bericht ook de enige 3 van de groep die ik ken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rian GerritsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sor - Rosario Mussendijk (overigens best een tof verhaal) Al bekend bij de Avrotros want winnaar Maestro 2021/2022SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tooske Ragas- BreugemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anna GimbrèreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babs Schutte - heeft nog geen wiki en is volgens mij net begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fons HendriksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeroen SpitzenbergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jip van den ToornSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Justin MooijerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn we dan nu allemaal bijJe hebt nog 46 dagen om bekend met ze te raken zodat je naar een seizoen met 10 (voor jou) bekende Nederlanders kunt kijken
[ Bericht 0% gewijzigd door Yesse op 21-11-2023 15:43:25 (taalfoutjes) ]Fuck the EBU![]()
Ik vind het wel een leuke groep, ik ken er 5 van de 10, wat voor mij geen onaardige score is.
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Ik vergat Babs.quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:00 schreef roos94 het volgende:
Justin is de mol, bedank mij later lieve mensen.
Babs of Justin, mensen. Onthoud dit bericht.![]()
Ondanks alles geldt:
De Mol België > WIDM
Met een straatlengte.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ben benieuwd, ken er, zoals afgelopen jaren, een paar. Eerste indruk, wel een leukje groep...en een hele mooie bestemming. Kan een mooi seizoen worden.I want to believe...![]()
Slechte mod dat ik pas weer op FOK! kom nadat de kandidaten al bekend gemaakt zijn![]()
![]()
![]()
Tevens ken ik er zoals vanouds weer maar 2Tooske en Kees
Fuck the EBU.![]()
Samequote:Op dinsdag 21 november 2023 19:10 schreef Moira het volgende:
Slechte mod dat ik pas weer op FOK! kom nadat de kandidaten al bekend gemaakt zijn![]()
![]()
![]()
Tevens ken ik er zoals vanouds weer maar 2Tooske en Kees
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties Forumhop: Hop naar: