Al meegedaan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:14 schreef Magica het volgende:
[..]
Of soy kroon, die vind ik zo vervelend. Of heeft die al eens meegedaan..?
Vorige week toen aangekondigd werd dat het in Mexico zou zijn hadden ze de datum van vandaag wel genoemd volgens mij.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:11 schreef NailQueen het volgende:
Heb ik iets gemist of komt dit opeens uit de lucht vallen?
Kees van der Spek, Tooske Ragas en Jeroen Spitzenberger in Wie is de Mol
Die ziet er op tv normaal zo uit:quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:20 schreef Slobeend het volgende:
Ik ken er toch 7. Wie is die te gespierde gast met lelijke korte broek naast de gele tuinbroek?
Wie zijn al die mensen?quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:11 schreef NailQueen het volgende:
En zo ziet Kees van der Spek er in het dagelijks leven uit.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die ziet er op tv normaal zo uit:
[ afbeelding ]
Jeroen Spitzenberger speelt zo'n beetje in elke nederlandse film die je maar kunt bedenken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie zijn al die mensen?.
Op Tooske en Kees na is het voor mij weer een seizoen met onbekende Nederlanders.
Ha, de traditionele opmerking is weer gemaaktquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie zijn al die mensen?.
Op Tooske en Kees na is het voor mij weer een seizoen met onbekende Nederlanders.
Ja, tradities moet je in ere houden natuurlijkquote:Op dinsdag 21 november 2023 11:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ha, de traditionele opmerking is weer gemaakt.
Pff, wéér maar twee die ik alleen van naam ken en verder....nou ja, niksquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:11 schreef NailQueen het volgende:
Dat zal ook altijd blijven zo lang het gespeeld wordt met grotendeels onbekende Nederlanders die denken dat ze superbekend zijn en zich daar vaak ook naar gedragenquote:Op dinsdag 21 november 2023 11:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ha, de traditionele opmerking is weer gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |