Niet met de Slymobiel hequote:Op donderdag 2 november 2023 13:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah, dan klopt het dat het nog meevalt, op een enkele stevige vlaag na.
Wij zijn dan tussen 16-20 aan de beurt.
De Slymobiel staat rustig te wachten tot het weer wat aangenamer weer is. Ik ga nergens meer heen vandaagquote:
Windkracht 11 nu!quote:
quote:Zwaarste windstoot gemeten in Zeeland
De zwaarste windstoot van de dag tot nu toe is gemeten aan de Zeeuwse kust, in Vlissingen. Het was een windstoot van 105 kilometer per uur, meldt het KNMI. Eerder werd er een windstoot van 97 kilometer per uur gemeten in het Brabantse Gilze-Rijen.
Mag ik dit toch enigszins debiel vinden?quote:Op donderdag 2 november 2023 13:32 schreef Frutsel het volgende:
Die scootmobiels zijn ook nergens meer tegen bestand he?
[ twitter ]
Ja hoor dat magquote:Op donderdag 2 november 2023 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag ik dit toch enigszins debiel vinden?
quote:Kracht windstoten loopt nog steeds op
De kracht van de windstoten, met name in de kustgebieden, loopt nog steeds op. Inmiddels is op zee bij Zeeland een windstoot van 116 kilometer per uur gemeten.
in de gemeente Terneuzen tellen ze relatief de meeste 100-jarigen van Nederland, nu weten we ook waarom.quote:
Er zit een FOK!ker op een vlucht van Edinburgh naar Amsterdam die over 21 minuten moet landen...quote:Op donderdag 2 november 2023 16:17 schreef miss_sly het volgende:
Er vliegen hier nog steeds vliegtuigen over richting Schiphol. Ik zou er niet graag in zitten nu.
Is er een cam waarop je ze kunt zien landen?
O, hij liever dan ik. Het zijn echt heftige rukwinden hier.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zit een FOK!ker op een vlucht van Edinburgh naar Amsterdam die over 22 minuten moet landen...
Het komt steeds dichter bij.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:22 schreef Starhopper het volgende:
Wijk aan Zee pakt de leiding met een windstoot van 115KM/h
Daar ook een 10 op de kaart, zeeland blijft volgens buienradar op max 9.quote:Op donderdag 2 november 2023 16:22 schreef Starhopper het volgende:
Wijk aan Zee pakt de leiding met een windstoot van 115KM/h
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |