Als je ziet hoe het daar tekeer is gegaan dan mogen we denk ik nog van geluk spreken dat de kern niet hier naast de kust ligtquote:Op donderdag 2 november 2023 11:11 schreef myShizzle het volgende:
live meekijken ergens aan de Franse kust
Grote vliegtuigen blijven over het algemeen bij iets sterkere wind vliegen dan kleine vliegtuigen (van budget airlines enzo)quote:Op donderdag 2 november 2023 11:09 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Gelukkig.
Maar opzich best bijzonder.
De trein zal inderdaad een uitdaging worden. Maar opzich zit je wellicht ook daar nog safe: https://www.ns.nl/reisinformatie/calamiteiten/storm-ciaran.html
Denk dat die boom dan ook bijna niks nodig had, want zo hard waait het daar nog niet nu, ook gewoon veel pech voor die vrouw. Maar goed de meeste gewonden en doden bij dit soort stormen vallen door omgevallen bomen op fietsen en auto's.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jemig heftig en dan zitten we nog lang niet op hoogtepunt
Nou dat idd, en Apeldoorn is behoorlijk ten oosten van het midden van het land en komt in geen enkele voorspelling in oranje of rood, overal in het geel.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jemig heftig en dan zitten we nog lang niet op hoogtepunt
Ik denk eerder een slechte boom. Die vallen al vrij snel om.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou dat idd, en Apeldoorn is behoorlijk ten oosten van het midden van het land en komt in geen enkele voorspelling in oranje of rood, overal in het geel.
Dat verwacht ik ook, het waait daar immers nog niet heel hard, hoewel het altijd een toevallige windstoot kan zijn.quote:Op donderdag 2 november 2023 11:19 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Ik denk eerder een slechte boom. Die vallen al vrij snel om.
Tragisch voor die vrouw.
Oei, sterkte. Ik ga zo de hontjes nog maar eens uitlaten nu de bomen nog enigszins overeind staan.quote:Op donderdag 2 november 2023 12:02 schreef TLC het volgende:
Volgens mij zag ik net een blaadje van een boom voorbij waaien![]()
OEI HET IS BEGONNEN HIDE YO KIDS HIDE YO WIVESquote:Op donderdag 2 november 2023 12:02 schreef TLC het volgende:
Volgens mij zag ik net een blaadje van een boom voorbij waaien![]()
quote:Op donderdag 2 november 2023 13:32 schreef Frutsel het volgende:
Die scootmobiels zijn ook nergens meer tegen bestand he?
[ twitter ]
Sukkelquote:Op donderdag 2 november 2023 13:32 schreef Frutsel het volgende:
Die scootmobiels zijn ook nergens meer tegen bestand he?
[ twitter ]
Ah, dan klopt het dat het nog meevalt, op een enkele stevige vlaag na.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |