Ja maar dat zijn wel hele tamme characters. En vooral die Barney.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kan je beter How I Met Your Mother kijken heaDaar staan ze zowat elke dag in de kroeg/club
quote:Op zondag 29 oktober 2023 20:30 schreef Intint het volgende:
[..]
Je ziet zo ook nooit naar de wc gaan ofzo. Neppe kutserie.
Ok boomer.quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb er een paar afleveringen van gekeken, of liever mee gegekeken omdat vriend die wilde zien. Wat een laffe K-Serie is Friends. Echt, ik keek series als Bottom, Young Ones, AbFab, Yes Minister.
Friends is een slok lauwwarm water en ik wens een Espresso met Grappa.
Dat dit zo populair is, tja, net als Bill Cosby, of Full House
Ja, dat is ook een vlijmscherpe vergelijking tussen series, natuurlijkquote:Op maandag 30 oktober 2023 09:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb er een paar afleveringen van gekeken, of liever mee gegekeken omdat vriend die wilde zien. Wat een laffe K-Serie is Friends. Echt, ik keek series als Bottom, Young Ones, AbFab, Yes Minister.
Friends zou zomaar een Disney remake van Young Ones kunnen zijn, laf, slap, tam en familievriendelijkquote:Op maandag 30 oktober 2023 09:44 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, dat is ook een vlijmscherpe vergelijking tussen series, natuurlijkEn dat zeg ik als groot Bottom- en Young Ones-fan.
Sommigen poepen uit hun kont, maar er zijn er ook die doen dat via de mond.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Friends zou zomaar een Disney remake van Young Ones kunnen zijn, laf, slap, tam en familievriendelijk
Je valt in herhaling.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Friends zou zomaar een Disney remake van Young Ones kunnen zijn, laf, slap, tam en familievriendelijk
PietVerdriet heeft een superieure mening, dat mag toch bekend zijn onderhand.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:34 schreef Leandra het volgende:
Of het "ik heb het nooit gekeken want ik vond het niks, maar ik moet wel even komen zeiken in een topic over de dood van een van de hoofdrolspelers" gedoe houdt gewoon op.
Het interesseert met geen fuck of je Friends wel of niet leuk vond en welke series je beter of slechter vond, als je het fatsoen niet hebt om hier gewoon on-topic te posten, post dan lekker niet in een topic over iemands dood.
Is hij PietVerdrietquote:Op maandag 30 oktober 2023 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
PietVerdriet heeft een superieure mening, dat mag toch bekend zijn onderhand.
Ja, dat weet ik, maar gezien dit topic over het overlijden van Matthew Perry gaat doet het er helemaal niets toe of iemand Friends wel of geen goede serie vond.quote:Op maandag 30 oktober 2023 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, en Disney weer een remake van Evil Dead.quote:Op maandag 30 oktober 2023 13:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Toch alleen in culinair opzicht?quote:Op maandag 30 oktober 2023 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeker, maar daar werd dat nooit als probleem gezien omdat het niet allemaal blanke acteurs waren. Beetje hetzelfde als de 'racistische' Arsenal foto terwijl die speelsters van over de hele wereld kwamen en zo divers waren als maar kan.quote:Op zondag 29 oktober 2023 10:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
The Fresh Prince had ook een tekort aan diversiteit van de cast
Desondanks een steengoede serie.
Groot gelijk.quote:Op maandag 30 oktober 2023 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar gezien dit topic over het overlijden van Matthew Perry gaat doet het er helemaal niets toe of iemand Friends wel of geen goede serie vond.
En hoe superieur de mening van die persoon wel of niet is, en omdat ik die superieure mening is sommige gevallen best wel kan waarderen valt dit off-topic gezeur hier me zo tegen.
https://www.ad.nl/show/br(...)n-verdriet~af4a52eb/quote:,,We zijn allemaal kapot van het verlies van Matthew. We waren meer dan alleen castleden. We zijn een familie’’, luidt de verklaring van de vijf. ,,Er is zoveel te zeggen, maar nu nemen we een moment om te rouwen en dit gigantische verlies te verwerken.’’
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |