Geen idee waarom hij zoiets doet. Lijkt me niet lekker, noch gezond voor het beest, dus ik zou maar zorgen voor schone asbakken. Of stoppen met roken natuurlijk
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 22:10 schreef Yvonnetje het volgende:
1. Hij wil dat je de asbak sneller leeg gooit
of
2. Hij wil dat je buiten rookt
of
3. Hij wil dat je stopt.
quote:Vreetkick?
Op donderdag 13 februari 2003 22:17 schreef TMC het volgende:
ja ik blow (en niet zo weinig ook)...... Ik rook dr ook nog eens bij... ik maak die asbakken elke avond schoon (als mijn kat dat nog niet gedaan heeft).... Ik geef mijn kat echt veel te eten (hij is 6kg) Hij kan in en uit lopen wat hij wilt.... de enigste reden die ik bedenken kan is dat hij t lekker vind (in katten eten zit ook wat as)... Maar dan ga je toch niet die gore asbakken uit lopen likken... raar beest vind ik t maar
quote:Je moet je pas zorgen gaan maken als hij je wiet gaat opeten
Op donderdag 13 februari 2003 22:17 schreef TMC het volgende:
ja ik blow (en niet zo weinig ook)...... Ik rook dr ook nog eens bij... ik maak die asbakken elke avond schoon (als mijn kat dat nog niet gedaan heeft).... Ik geef mijn kat echt veel te eten (hij is 6kg) Hij kan in en uit lopen wat hij wilt.... de enigste reden die ik bedenken kan is dat hij t lekker vind (in katten eten zit ook wat as)... Maar dan ga je toch niet die gore asbakken uit lopen likken... raar beest vind ik t maar
Net als chloor overigens. Als het aanrecht schoonis gemaakt dan rollen ze altijd (die van mij) dus door de gootsteen
Net als chloor overigens. Als het aanrecht schoonis gemaakt dan rollen ze altijd (die van mij) dus door de gootsteen
lol.... de kat van mijn vriendin schijt alleen op de kattebak als ie is schoon gemaakt met chloor dus dat komt me wel bekend voor
Lijkt me overigens niet errug gezond, als er nog as of i.d. inligt, maar dat mag duidelijk zijn.
quote:Dat je hierover een probleem gaat maken!! , geef mij die kat maar
Op donderdag 13 februari 2003 22:06 schreef TMC het volgende:
Klink misschien raar, of misschien wel heel gewoon.... maar mijn kat likt altijd asbakken schoon.... waarom? Wil hij iets duidelijk maken ofzo....
Noway... geen probleem zolang ik weet dat er niets mis met die kat is of dat het slecht is.... Mijn twee katten heb ik al 9 jaar en ze slopen de hele tering zooi, pissen welleens waar het niet hoort, zeiken de hele dag aan mijn kop om allerlei dingen, maar ze gaan echt niet weg.... ik ben super blij met mijn katten. Eten krijgen ze veels te veel aan hun omvang te zien. Het kan ook geen aandachts tekort zijn.... Ik denk gewoon dat ze gestoord zijn of dat ze t lekker vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |