Dan die uninstaller een keertje draaien als het problemen blijft geven.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben van een radeon naar een nvidea gegaan
Ja zeker fijn. Helemaal omdat er niet zoveel maps zijn om uit te kiezen. Maar dat maakt op deze manier weinig uit. berg in de weg?? Annnnnddd its gonequote:Op zaterdag 11 november 2023 12:37 schreef jogy het volgende:
Op zich wel heel fijn dat die terraforming tools geen geld kosten. Lekker alles plat maken voor industrie en gaan met die banaan.
Ziet er goed uit! De mijne is weer ouderwets een losse verzameling aan wijkenquote:Op zondag 12 november 2023 16:37 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
25k inwoners hier, heb nu eigenlijk 2 woonkernen met hoge gebouwen, worden er 3 in totaal straks.
Ook wel waarquote:Op donderdag 16 november 2023 13:08 schreef over_hedge het volgende:
Wel nice. Aan de andere kant. Aangezien terrain toch gratis is. Heb je eigenlijk altijd al een map editor
kan je wel opslaan dan?quote:Op donderdag 16 november 2023 12:48 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dus in Developer Mode, in het main menu op tab drukt, naar UI Bindings gaat en vervolgens op 'menu' klikt en iets naar beneden scrollt kun je de Map editor starten
Halverwege bovenstaande video wordt uitgelegd hoe je de bestaande maps kan laden.
Yesquote:
en de gog versie, welke versie is dat dan?quote:Op zondag 26 november 2023 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ouwetje Sim City 2000 bestaat alweer 30 jaar en ik wil het heel graag weer eens spelen, maar de enige werkende versie die online te vinden is is de DOS-versie, die kan niet met alt tab omgaan, waardoor je nadat je het spel in fullscreen opstart en er dan even uit alt tabt, je met een lullig klein schermpje overblijft (in de originele 640x480 resolutie)Er is wel een Windows 95 versie te vinden, maar die werkt niet omdat de setup niet wil draaien op Windows 10...
DOSquote:Op zondag 26 november 2023 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
en de gog versie, welke versie is dat dan?
en je had zelf wel de windows al?quote:
Ooit in een heel ver verleden jaquote:Op maandag 27 november 2023 07:21 schreef mschol het volgende:
[..]
en je had zelf wel de windows al?
wat je kan proberen is misschien compatibiliteitmode voor de setup.exe
anders een virtuele machine opzetten met xp ofzo en het daarop proberen te installeren
Is nogal lastig na jarenlang makkelijk tussen vensters kunnen switchenquote:
Gewoon alles uitzetten behalve Simcityquote:Op maandag 27 november 2023 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is nogal lastig na jarenlang makkelijk tussen vensters kunnen switchen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |