Volgens mij waren dat, aan de kleur en de mode te zien, beelden van de autoloze zondag uit 1973.quote:Op vrijdag 1 december 2023 00:03 schreef Dutch_view het volgende:
Weer heerlijk chaotische aflevering. Op random momenten dat de crew in beeld komt en Maarten die er genoeg van heeft en de opname stopt![]()
Verder een leuk onderwerp, grappig om beelden te zien van de A12 die nog niet aangesloten was
Inderdaad, beetje slordig van de redactie.quote:Op vrijdag 1 december 2023 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat, aan de kleur en de mode te zien, beelden van de autoloze zondag uit 1973.
Hoe was het ?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 19:59 schreef Arcee het volgende:
Vanavond 21:18 uur nieuwe de eerste van een reeks herhalingen.
NPO3.
Het tweede seizoen van Wortelboer en Van Rossem gaat van start. Hierin verbazen Emma Wortelboer (28) en Maarten van Rossem (81) zich weer over elkaars wereld. Ze bezoeken onder andere de Comic Con, een beurs voor liefhebbers van animatie.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 20:20 schreef Dutch_view het volgende:
Vanaf volgende week donderdag seizoen 2. Voorstukje zag er wel leuk uit
Nee je zag aan Maartens kortere haar en Emma's kleding dat het een heel andere dag was.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:38 schreef svann het volgende:
Maarten aan de paddo's?
Nou ja, slappe tripthee.
En rijdt Emma nu onder (enige) invloed?
Ja triest, de opnames zullen vorig jaar zomer zijn gemaakt.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:52 schreef golfer het volgende:
In memoriam voor Ruut Veenhoven. Die paar jaar die hij nog dacht te leven bleken aanmerkelijk korter.
Mijn broertje had Matchbox miniatuur autootjes, net een beetje goedkoper misschien ofso. Iig onverslijtbaar. Mijn kleinkinderen spelen er nu nog mee.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:20 schreef golfer het volgende:
Dinky toys. Ik heb er ook nog een stel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |