Snert is wel echt verschrikkelijk lekkerquote:Op maandag 30 oktober 2023 17:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Lekker man, zometeen schaatsen in 't vet en snert eten.
Ik hoop het!quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Mag dat ijs dan precies in het weekend perfect zijn? Alvast bedankt.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:00 schreef Jor_Dii het volgende:
1cm met een halfgesmolten laag sneeuw kan je krijgen. Wij niets in de zomer, jullie niets in de winter.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag dat ijs dan precies in het weekend perfect zijn? Alvast bedankt.
*rent naar zolder*
Ik ben een zomermens, ken je Fok!kers.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1cm met een halfgesmolten laag sneeuw kan je krijgen. Wij niets in de zomer, jullie niets in de winter.
Je wil ijs, dan ben je al meteen af.quote:Op maandag 30 oktober 2023 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben een zomermens, ken je Fok!kers.
Ik ben niet af. Doe aardig.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wil ijs, dan ben je al meteen af.
Ik eet op het klokje. Ga niet haten. Ik ben zo'n vreemd geval dat zich makkelijker aan de overgang naar zomertijd aanpast.quote:Op maandag 30 oktober 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik sprak vandaag iemand, die vroeg of ik ook helemaal ontregeld en moe was, en rond lunchtijd tegen de muur vloog van de hongerrrrrr.
Dat zal je vast hebben als je op het klokje eet.Of niet.
De enige die moeite heeft met de klok is die hond. Die kan niet zo goed klok kijken en staat al 2 dagen te vroeg bij je voor eten en voor uitlatenquote:Op maandag 30 oktober 2023 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
Dat zal je vast hebben als je op het klokje eet.Of niet.
Woon je in een gebied zonder straatlantaarns of zo? Best knap in Nederland. Zaklamp mee, en gaan met die banaan.quote:Op maandag 30 oktober 2023 17:49 schreef Evangelion het volgende:
Moet na werk nog even hardlopen
NU AL PIKKEDONKER ELLENDE
Als ik 's avonds wandel loop ik hier ook al snel in het donker, en langs sommige fietspaden idd geen straatlantaarns, dus daar is het echt donker.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:13 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Woon je in een gebied zonder straatlantaarns of zo? Best knap in Nederland. Zaklamp mee, en gaan met die banaan.
Ja lekker, half 5 de zon op in de zomer. Daar heeft bijna niemand iets aan. Doe inderdaad maar de gordijnen dicht als je in de avond zo graag in het donker wil zitten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:45 schreef Gia het volgende:
Wij kenden vroeger niet anders dan 's winters is het donker. Gezellig in huis, gordijnen dicht.
Niks mis met de wintertijd. Vooruit zetten van de klok afschaffen.
Wat heb je er aan dat het tot 22:00u licht is buiten?quote:Op maandag 6 november 2023 20:37 schreef Drekkoning het volgende:
Ja lekker, half 5 de zon op in de zomer. Daar heeft bijna niemand iets aan.
Ikke hecht weinig waarde aan daglicht want ikke kom nooit mijn huis uit en ikke gun anderen helemaal niets want ikke blijf autistisch vasthouden aan denkbeeldige lijntjes.quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat heb je er aan dat het tot 22:00u licht is buiten?
Lekker buiten in de tuin zitten?quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ikke hecht weinig waarde aan daglicht want ikke kom nooit mijn huis uit en ikke gun anderen helemaal niets want ikke blijf autistisch vasthouden aan denkbeeldige lijntjes.
Ik dacht, vertaal jouw argumenten even. Je bent één van de weinigen hier die weigert te erkennen dat het 100% persoonlijke voorkeur is en dat anderen andere voorkeuren kunnen hebben.quote:
Pro-tip: In de winter is er nog nooit zomertijd geweest en is het altijd donker geweest. Wintertijd, het woord zegt het alquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:45 schreef Gia het volgende:
Wij kenden vroeger niet anders dan 's winters is het donker. Gezellig in huis, gordijnen dicht.
Niks mis met de wintertijd. Vooruit zetten van de klok afschaffen.
Een nogal autistische vertaling want er klopt geen klote van. Natuurlijk heeft alles met persoonlijke voorkeur te maken, maar ook ik hecht waarde aan daglicht, kom heel veel mijn huis uit om met de hond op pad te gaan of te sporten en gun daarin iedereen ook zijn/haar voorkeuren. Nogmaals, voor mij persoonlijk (als ochtendmens) ben ik meer gebaat bij een vroege(re) zonsopkomst en zonsondergang omdat dat beter past in mijn bioritme. En ja, dat geldt dus ook tijdens de zomermaanden.quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht, vertaal jouw argumenten even.
er zijn meer mensen actief om 22:00 dan om 04:30quote:Op dinsdag 7 november 2023 10:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |