abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8466628
Ik ben sinds een tijdje gestopt met de pil... niet omdat ik kinderen wil maar om andere redenen. Maar normaal gesproken zou ik met de pil zondag al ongesteld zijn geworden... ik ben het nu nog niet... Nouja ik ben niet bang ofzo, maar vraag me gewoon af of het normaal is dat het langer duurt voordat je de eerste keer 'zonder pil' ongesteld word?
pi_8466735
Ja hoor, het kan best even duren voor je normale "eigen " cyclus weer op gang komt, dus maak je maar niet te snel zorgen....
Zolang er was is, is er leven.
  donderdag 13 februari 2003 @ 21:52:20 #3
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_8466776
Om de hoeveel weken menstrueerde je voordat je de pil gebruikte?
Grote kans dat dat tijdsverschil er nu weer inkomt, ipv die 4 weken... Niks om je druk over te maken!
Geluk is een richting, geen punt
pi_8466863
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 21:52 schreef Yvonnetje het volgende:
Om de hoeveel weken menstrueerde je voordat je de pil gebruikte?
Grote kans dat dat tijdsverschil er nu weer inkomt, ipv die 4 weken... Niks om je druk over te maken!
Nou eerlijk gezegd weet ik dat niet... toen ik met de pil begon was ik 14... en had ik geen regelmatig cyclus geloof ik... was namelijk toen nog maar net voor het eerst ongesteld geworden. Nu ben ik trouwens 21...
  donderdag 13 februari 2003 @ 21:56:28 #5
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_8466899
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 21:55 schreef Tjana het volgende:

[..]

Nou eerlijk gezegd weet ik dat niet... toen ik met de pil begon was ik 14... en had ik geen regelmatig cyclus geloof ik... was namelijk toen nog maar net voor het eerst ongesteld geworden. Nu ben ik trouwens 21...

Nou ja, zoals Dinus al zei; het duurt even voor je eigen cyclus weer op gang komt, ontdek je er weer regelmaat in en weet je weer ongeveer wanneer je 'erop kan rekenen'.

Geluk is een richting, geen punt
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 13 februari 2003 @ 21:59:59 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_8467001
Ik sloeg 1 periode over toen ik na 12 jaar pil stopte. Daarna kwam het allemaal weer gewoon op gang. Wacht maar rustig af, het komt echt wel weer.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_8467074
ik meende eigenlijk dat het cyclus met de pil net zo lang was als zonder... maarja dat hoeft blijkbaar dus niet? Nouja ik maak me ook niet echt druk... want dacht wel dat het weer een beetje op gang moeten komen enzo... dus wel langer kon duren. Maarja ik ben gewoon benieuwd of ik dat niet verkeerd dacht...
pi_8472201
Is een bekend fenomeen. Het komt zelfs zo vaak voor dat, wanneer je zwanger wil worden, artsen aanraden om een paar maanden eerder te stoppen met de pil. Dit omdat je cyclus die eerste maanden nog erg van slag kan zijn.
  vrijdag 14 februari 2003 @ 08:16:02 #9
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_8472322
Je cyclus kan idd de eerste maanden nog van slag zijn. En verder is het zo dat de cyclus van een vrouw gemiddeld wel 28 dagen duurt, net als met de pil, maar dat het per vrouw individueel kan verschillen van 21 tot 35 dagen per cyclus.
  FOK!fossiel vrijdag 14 februari 2003 @ 10:20:59 #10
2628 Karin
pi_8473610
Het kan inderdaad even duren voordat je cyclus weer op gang is na de pil. Mocht je het niet vertrouwen zou ik gewoon even langs de huisarts gaan, dan kan die het helemaal uitleggen.

En voor dit soort vragen hebben we [Centraal Topic] De pil..... Graag daar verder

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')