abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211069689
Ik ben wel eens benieuwd of hier FOK!kers zijn die de eer hebben gekregen een meisje/jongen te mogen ontmaagden? Want bv. bij mijn vrienden komt het eigenlijk amper voor dat zij een ontmaagding hebben weten te fixen.

Hoe voelt het om iemand te ontmaagden?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cindy De Vuyst
pi_211069713
-> ONZ
pi_211069721
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 21:35 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
-> ONZ
Nee, Seksualiteit!
Is een serieuze vraag.
Cindy De Vuyst
  dinsdag 24 oktober 2023 @ 21:36:40 #4
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_211069724
Ik moest heeeeeel langzaam en voorzichtig zijn en hoewel het uiteraard opwindend en bevredigend was, vond ik het ook frustrerend.
pi_211069731
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 21:36 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Nee, Seksualiteit!
Is een serieuze vraag.
je incel vraag nummer 483 van dit jaar kan gewoon gepost worden waar het hoort, in onz
pi_211069734
De enige ontmaagdingen die ik heb waren anaal. Echt superstrak was dat
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 oktober 2023 @ 21:38:06 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211069751
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 21:36 schreef herverwijderd het volgende:
Ik moest heeeeeel langzaam en voorzichtig zijn en hoewel het uiteraard opwindend en bevredigend was, vond ik het ook frustrerend.
Hoezo frustrerend? :?

Ik neem aan dat je er bij zoiets niet vanuit gaat dat het je beste keer óóit is, maar dat het vooral gewoon een grote stap in de onderlinge relatie is en dat het belangrijkste punt is?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_211069821
Geil
pi_211069827
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 21:37 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
je incel vraag nummer 483 van dit jaar kan gewoon gepost worden waar het hoort, in onz
Als je een klant bent, zul jij alvast niet de eerste geweest zijn ;)
Cindy De Vuyst
pi_211070029
Nou erg ongemakkelijk

[ Bericht 42% gewijzigd door Masberum op 25-10-2023 08:05:26 ]
pi_211070462
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 21:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je er bij zoiets niet vanuit gaat dat het je beste keer óóit is, maar dat het vooral gewoon een grote stap in de onderlinge relatie is en dat het belangrijkste punt is?
Nee, als jongen van 16 wil je gewoon neuken. Je denkt dan echt niet aan je onderlinge relatie.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:18:25 #12
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211070500
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 22:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nee, als jongen van 16 wil je gewoon neuken. Je denkt dan echt niet aan je onderlinge relatie.
Ja, de levensfase waar je beiden in zit maakt wel een beetje een verschil gok ik inderdaad :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_211072078
Wij waren beiden 21jaar en het was voor beiden de 1e keer.
Nu 36 jaar later nog samen.
Het was niet zo bijzonder eerder gespannen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  woensdag 25 oktober 2023 @ 06:40:51 #14
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_211072177
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 21:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee hoor, van een relatie was geen sprake. En mijn frustratie kwam voornamelijk doordat ik hem, even grof gezegd, keihard wilde nemen maar daar was de gelegenheid op dat moment niet naar.
pi_211072329
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 22:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dit, verschilt enorm per situatie. Hoe verliefd je bent, of je het gewoon een keer wilt doen etc.
In dat opzicht kan je beter als iets ervarener persoon er bij de maagd wat bijzonders van proberen te maken dan als onhandige puber die zelf nog maagd is.
pi_211074464
Eerste keer met mijn ex man.
In de avond lukte het niet eens, maar dat boeide eigenlijk niet zo. Het was liefdevol geklungel waardoor we enkel nog verliefder op elkaar werden.
In de ochtend, na een lief ontbijt op bed, het nogmaals geprobeerd. Toen lukte het wel. Was nogsteeds geklungel, maar wel heel fijn.

Echt lekker kwam later, maar geen pijn of bloedbad gehad. Het was vooral best schattig.
pi_211075244
Het is eigenlijk gewoon slechte seks maar je voelt je toch wel vereerd dat jij de eerste bent die naar binnen mag.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_211075348
Het is een bucketlist dingetje. Puur fysiek gezien is er geen reet aan. Als je een relatie met haar hebt is het natuurlijk wel op dat vlak bijzonder. Maar ik heb ook wel eens gehad dat iemand 'er vanaf wilde zijn'. Ja, dat doe je echt voor de ander...
pi_211079783
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 07:33 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Dit, verschilt enorm per situatie. Hoe verliefd je bent, of je het gewoon een keer wilt doen etc.
In dat opzicht kan je beter als iets ervarener persoon er bij de maagd wat bijzonders van proberen te maken dan als onhandige puber die zelf nog maagd is.
Mwa, dat wou mijn ex-vriendin ook doen. Eerste nacht samen, ik was nog maagd, maar ze wou niet neuken. Ik in discussie gegaan van wat dan? Nou, ze wou de ervaring zou speciaal en bijzonder mogelijk maken. Nee, dan heb ik echt zoiets van get it over with. Toen seks gehad, was fijn en prima, maar je ontmaagding is echt niet zo bijzonder. Je kan het maar beter achter de rug hebben.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211082518
Twee keer iemand ontmaagd. De eerste keer was ik zelf ook nog maagd en was het vooral onhandig en toch heel speciaal. De seks zelf lukte niet zo goed maar de nacht zelf voelde voor beiden heel speciaal, veel geknuffeld en gezoend. Het blijft wel een bijzondere herinnering. Later ook nog een andere man ontmaagd, daarbij lukte de seks wel maar die keer vond ik een stuk minder speciaal en was ik vooral bezig met het voor hem een prettige ervaring te maken.
pi_211115325
Tja, vrijwel hetzelfde als elke andere kut.
pi_211125995
Ik ken één vrouw die het wel lekker vond voelen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_211139845
Saai, gesukkel en soms pijnlijk voor de vrouw. Nee de eerste keer hoef ik niet meer mee te maken, oftewel iemand te ontmaagden... sowieso qua leeftijd, maar ook heb ik liever iemand die dat al heeft gehad en zichzelf toch wel wat beter kent qua lichaam!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')