SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cindy De Vuyst
je incel vraag nummer 483 van dit jaar kan gewoon gepost worden waar het hoort, in onzquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:36 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Nee, Seksualiteit!
Is een serieuze vraag.
Hoezo frustrerend?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:36 schreef herverwijderd het volgende:
Ik moest heeeeeel langzaam en voorzichtig zijn en hoewel het uiteraard opwindend en bevredigend was, vond ik het ook frustrerend.
Als je een klant bent, zul jij alvast niet de eerste geweest zijnquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:37 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
je incel vraag nummer 483 van dit jaar kan gewoon gepost worden waar het hoort, in onz
Nee, als jongen van 16 wil je gewoon neuken. Je denkt dan echt niet aan je onderlinge relatie.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo frustrerend?
Ik neem aan dat je er bij zoiets niet vanuit gaat dat het je beste keer óóit is, maar dat het vooral gewoon een grote stap in de onderlinge relatie is en dat het belangrijkste punt is?
Ja, de levensfase waar je beiden in zit maakt wel een beetje een verschil gok ik inderdaadquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, als jongen van 16 wil je gewoon neuken. Je denkt dan echt niet aan je onderlinge relatie.
Nee hoor, van een relatie was geen sprake. En mijn frustratie kwam voornamelijk doordat ik hem, even grof gezegd, keihard wilde nemen maar daar was de gelegenheid op dat moment niet naar.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo frustrerend?
Ik neem aan dat je er bij zoiets niet vanuit gaat dat het je beste keer óóit is, maar dat het vooral gewoon een grote stap in de onderlinge relatie is en dat het belangrijkste punt is?
Dit, verschilt enorm per situatie. Hoe verliefd je bent, of je het gewoon een keer wilt doen etc.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, als jongen van 16 wil je gewoon neuken. Je denkt dan echt niet aan je onderlinge relatie.
Mwa, dat wou mijn ex-vriendin ook doen. Eerste nacht samen, ik was nog maagd, maar ze wou niet neuken. Ik in discussie gegaan van wat dan? Nou, ze wou de ervaring zou speciaal en bijzonder mogelijk maken. Nee, dan heb ik echt zoiets van get it over with. Toen seks gehad, was fijn en prima, maar je ontmaagding is echt niet zo bijzonder. Je kan het maar beter achter de rug hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 07:33 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dit, verschilt enorm per situatie. Hoe verliefd je bent, of je het gewoon een keer wilt doen etc.
In dat opzicht kan je beter als iets ervarener persoon er bij de maagd wat bijzonders van proberen te maken dan als onhandige puber die zelf nog maagd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |