quote:leuk dat open mondje maar hij vraagt wat je erin gaat doen als er oorlog uitbreekt
Op donderdag 13 februari 2003 21:21 schreef SEMTEX het volgende:
quote:Eh..jouw aspergesoep?
Op donderdag 13 februari 2003 21:22 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
leuk dat open mondje maar hij vraagt wat je erin gaat doen als er oorlog uitbreekt
quote:dat kan snel veranderen. Er is een kans dat het vreselijk uit de hand gaat lopen en dan zal er zeker een probleem kunnen komen met de voedselvoorziening ,ook in Nederland...
Op donderdag 13 februari 2003 21:22 schreef Tijn het volgende:
Nee, ik verwacht in Nederland geen problemen met de beschikbaarheid van voedsel op korte termijn.
quote:Dat zie ik dan tegen die tijd wel, vooralsnog heb ik geen enkele aanleiding om extra voedsel in te gaan slaan op dit moment
Op donderdag 13 februari 2003 21:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
dat kan snel veranderen. Er is een kans dat het vreselijk uit de hand gaat lopen en dan zal er zeker een probleem kunnen komen met de voedselvoorziening ,ook in Nederland...
ontopic: ik ben al arabisch aan het leren voor het geval Saddam zal winnen
quote:Och, de Amerikaanse bevolking is druk bezig met het hamsteren van voedsel en het nemen van voorbereidingsmaatregelen. Als je dat hier doet, word je voor gek verklaard.
Op donderdag 13 februari 2003 21:33 schreef Graveworm het volgende:
schopje naar onzin?
Dat is wel een discussie waard lijkt me
quote:Moet zelf er nog een graven...
Op donderdag 13 februari 2003 21:22 schreef Viola_Holt het volgende:
ben vandaag bezig geweest met een schuilkelder
Er is altijd wel ergens eten... restaurants, supermarkten, verdeelcentra enz enz... Als die ook leeg zijn is BHFH's diepvries ook al lang leeg.
quote:sweet!
Op donderdag 13 februari 2003 21:54 schreef NiXz het volgende:
* NiXz Heeft zelf een hamster
[afbeelding]
quote:Da's een snack
Op donderdag 13 februari 2003 21:54 schreef NiXz het volgende:
* NiXz Heeft zelf een hamster
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |