We kijken hier ook. Wel meestal wat uitgesteldquote:Op donderdag 5 september 2024 20:11 schreef Kanaroe het volgende:
Het blauwe North African-isch visstoof plus aubergine team gaat vast winnen, gok ik
Kijkt er hier nog iemand eigenlijk?
Ah, leuk!quote:Op donderdag 5 september 2024 21:11 schreef franklop het volgende:
[..]
We kijken hier ook. Wel meestal wat uitgesteld
Ja inderdaadquote:Op donderdag 12 september 2024 19:39 schreef Em31 het volgende:
Toch wel een verschil, een blokje drop raden of een blokje havermout.
Epic!quote:Op donderdag 12 september 2024 20:25 schreef AgnesGru het volgende:
Andy blijft toch wel een vervelend jurylid
Huh, ik slinger em nu aan!quote:Op maandag 16 september 2024 18:37 schreef AgnesGru het volgende:
En ineens begint het om 18:30..
Om 19:30 de altijd vervelende Meilandjes
Ik dacht dat Hell’s Kitchen zou komen (zoals altijd), zie ik ineens Andy in beeldquote:
In ieder geval bedanktquote:Op maandag 16 september 2024 18:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hell’s Kitchen zou komen (zoals altijd), zie ik ineens Andy in beeld![]()
Jammer!quote:Op maandag 16 september 2024 19:17 schreef franklop het volgende:
Met dit tijdstip lukt live kijken helemaal niet meer helaas
Yessssssquote:Op maandag 16 september 2024 18:45 schreef Kanaroe het volgende:
Ik ben 'fan' van Nat en Gillian dus die moeten blijven
Oh, bij mij neemt ie em gewoon op...quote:Op maandag 16 september 2024 19:46 schreef franklop het volgende:
Opname moet blijkbaar ook aangepast worden door nieuwe tijdstip
Nee, ik ben na de eerste aflevering afgehaakt. Het live kijken was al een uitdaging, en met terugkijken liep ik ook steeds verder achter. Na iets van 15 seizoenen trouw te hebben gekeken is een pauze ook niet zo erg vind ik.quote:
Ja, ik snap je, na al die jaren!quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee, ik ben na de eerste aflevering afgehaakt. Het live kijken was al een uitdaging, en met terugkijken liep ik ook steeds verder achter. Na iets van 15 seizoenen trouw te hebben gekeken is een pauze ook niet zo erg vind ik.
Misschien dat ik dit seizoen later in het jaar nog eens terugkijk.
Ik gluur nog wel af en toe hier in het topic
Ik hou dit topic gewoon in m'n AT dus als er weer een nieuw seizoen begint word ik weer getriggerd. Wie weet is een jaartje niks wel genoeg om de honger (ha ha) weer op te laten laaienquote:Op dinsdag 17 september 2024 16:49 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja, ik snap je, na al die jaren!
Was wel gezellig met jou en de anderen samen![]()
Ik kan het kijken gewoon niet laten.
Ik neem het nu op en kijk gewoon om half 8
same herequote:Op dinsdag 17 september 2024 20:40 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik hou dit topic gewoon in m'n AT dus als er weer een nieuw seizoen begint word ik weer getriggerd. Wie weet is een jaartje niks wel genoeg om de honger (ha ha) weer op te laten laaien
Gelukkig kon Sue er zelf ook om lachenquote:
Zoiets dacht ik eerst ook ja toen ze daar met die spuitzakjes stondenquote:Op dinsdag 24 september 2024 18:42 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Gelukkig kon Sue er zelf ook om lachen
Ik was nog bang dat Mimi de uiencreme van Sue op haar zoete gerecht had gedeponeerd, maar dat bleek niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |