Dat was wel duidelijk jaquote:Op maandag 18 december 2023 22:04 schreef franklop het volgende:
Mel baalde dat haar mede jurylid zoveel kritiek had op Reynold
Ik zat de afgelopen weken nog te wachten op een toetje van de Hibachiquote:Op dinsdag 19 december 2023 15:44 schreef Em31 het volgende:
Gareth zag ik van te voren niet aankomen als winnaar, wel leuk. Ik keek even op de Instagram van Reynold, maar geloof niet dat ze in Australië allemaal zo blij waren met Amaury Guichon.![]()
Leuk dat er nog een seizoen komt.Al hoop ik dat we bij de gewone versie ook wel wat meer desserts blijven zien, want dat vond ik dit jaar wat karig terwijl de combinatie van beide voor mij toch het beste programma blijft.
Ja met inktvis ofzo.quote:Op dinsdag 19 december 2023 17:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zat de afgelopen weken nog te wachten op een toetje van de Hibachi
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:24 schreef franklop het volgende:
Aankomende maandag nieuw seizoen op Net5, met nieuwe jury
Nou precies dit....quote:
Oh en die kort pittig kapsel dame is precies zoquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:44 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Nou precies dit....
Geen idee of ik dit een seizoen ga volhouden.... Poh is echt tof maar ik krijg pijn in mijn kaken van haar constante lach![]()
![]()
Altijd even wennen zo’n grote nieuwe groep en dan ook nog een nieuwe jury, maar gelukkig gaat het om het kokenquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:44 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Nou precies dit....
Geen idee of ik dit een seizoen ga volhouden.... Poh is echt tof maar ik krijg pijn in mijn kaken van haar constante lach![]()
![]()
Vagelijk op een jonge Adelheid Roosen is mijn eerste gedachtequote:Op dinsdag 27 augustus 2024 20:24 schreef franklop het volgende:
Sofia lijkt op een bekende actrice of iets, maar we komen niet op wie
Aaah, dat heb ik gemistquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:52 schreef Em31 het volgende:
Dat die ene jongen ineens ‘patat met pindasaus’ zei was een mooi wtf-momentje
Begin is weleens matiger geweest ja, vind de nieuwe jury ook al best leuk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:28 schreef Kanaroe het volgende:
Inderdaad, de lat ligt heel hoog
Ik zit hier te watertanden
Ik wil ook pani puri van Sumeet!![]()
Vond het stiekem wel mooi dat die overdreven Alex haar garnalen niet goed had bereid
Ja hè, het format is gewoon zo vertrouwd dat je de nieuwe jury meteen accepteert ofzoquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Begin is weleens matiger geweest ja, vind de nieuwe jury ook al best leuk.
Nee inderdaadquote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:23 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ja hè, het format is gewoon zo vertrouwd dat je de nieuwe jury meteen accepteert ofzo
Ze zijn nog wel een ietsie hyper allemaal
De Fransman vind ik ook een prettige man, had ik niet verwacht
Ben benieuwd of daar weer een Nederlandse link isquote:
Zo te lezen is ie geadopteerd door nederlanders:quote:
Zekerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee inderdaadhad een beetje een saaie, strenge man verwacht maar dat is niet zo, erg leuke toevoeging juist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |