abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213064604
Zijn er meer mensen die zitten te wachten op de nieuwe aanbieding voor Disney World? Half april zou hij moeten verschijnen. Ik ben vooral erg benieuwd wat ze met het diningplan gaan doen.

En iemand nog (restaurant)tips voor Disneyland Resort (Anaheim)? Mijn man is jarig als we daar zijn, dus we willen een dag wat groter uitpakken. Ontbijt met figuren wordt het niet, dat is zonde van de rustige uren. We gaan vooral uit eten voor de beleving, niet zozeer voor het eten zelf. Dus liever een bijzonder restaurant dan bijzonder eten.
pi_213065188
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 12:53 schreef zalkc het volgende:
Deze zomer gaan we voor de eerste keer naar DLP, wat is wijsheid qua fast-passes? We gaan met onze 7 jarige die niet echt een achtbaanheld is.
Zonde van het geld.
  dinsdag 2 april 2024 @ 20:18:57 #103
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_213065320
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2024 19:21 schreef Vicky het volgende:

[..]
Een 7 jarige kan toch best wel in de rij staan? Je staat nooit stil. Er is altijd beweging.

Persoonlijk zou ik het geld niet spenderen aan een fastpass. Kost veel te veel geld voor 1x eerder een attractie in.
Kan je beter een mooi souvenir kopen.

Mijn kinderen waren 2,5/bijna 3 toen we voor de eerste keer gingen. Ze hebben nooit "moeilijk " gedaan als ze in de rij moesten wachten
Blijkbaar ben ik weer een slechte ouder, die van mij gaat wel zeuren als het erg lang duurt. Wat ik al zei, een half uur tot 3 kwartier gaat wel goed, maar anderhalf uur is te lang.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_213065414
Het ligt er ook aan wat kinderen gewend zijn. Die van mij staan ook van jongs af aan al regelmatig in de rij. En wij eten vaak in de wachtrij. Als je rustig een bak worteltjes weg werkt ben je toch weer een kwartiertje bezig. Als je dit pas na een minuut of tien pakt dan breekt het ook gelijk de wachttijd. En spelletjes doen werkt ook altijd goed. Een disneyfiguur in gedachten nemen en de rest die laten raden bijvoorbeeld. En er is ook de Disney Play app met spelletjes, maar die heb ik nog nooit gespeeld in Parijs. In WDW hebben we die geprobeerd en daar konden we in de wachtrij een soort speurtocht mee doen om allerlei dingen in de wachtrij te spotten, vonden mijn kinderen erg leuk. Maar de Amerikaanse wachtrijen zijn veel interactiever met meer te zien (moet ook wel, want ze zijn ook vaak veel langer).
  dinsdag 2 april 2024 @ 20:40:01 #105
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_213065684
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 20:25 schreef FlyingFish het volgende:
Het ligt er ook aan wat kinderen gewend zijn. Die van mij staan ook van jongs af aan al regelmatig in de rij. En wij eten vaak in de wachtrij. Als je rustig een bak worteltjes weg werkt ben je toch weer een kwartiertje bezig. Als je dit pas na een minuut of tien pakt dan breekt het ook gelijk de wachttijd. En spelletjes doen werkt ook altijd goed. Een disneyfiguur in gedachten nemen en de rest die laten raden bijvoorbeeld. En er is ook de Disney Play app met spelletjes, maar die heb ik nog nooit gespeeld in Parijs. In WDW hebben we die geprobeerd en daar konden we in de wachtrij een soort speurtocht mee doen om allerlei dingen in de wachtrij te spotten, vonden mijn kinderen erg leuk. Maar de Amerikaanse wachtrijen zijn veel interactiever met meer te zien (moet ook wel, want ze zijn ook vaak veel langer).
Ik probeer zelf ook om een beetje anti cyclisch te plannen, en drukke attracties te plannen op momenten dat de rest aan het eten is bijvoorbeeld. Ook het wachten is wel door te komen als het een keer wat langer duurt.

Het enige wat ik jammer zou vinden als ik op een hele dag van vroeg tot laat maar in 3-4 attracties zou kunnen.

Ik heb ook werkelijk waar geen idee hoe druk het is, ik ken de efteling en legoland, en heb vroeger zelf nog gewerkt in walibi 25 jaar geleden, maar heb geen enkel idee wat vergelijkbaar is. Dat een weekend in augustus, en ook nog het sluitingsweekend van de OS, niet de rustigste periode is kan ik zelf ook wel invullen, maar wat ik een beetje kan verwachten is mij niet direct duidelijk.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_213066001
Kijk eens in de app, daar kan je een beetje zien hoe druk het nu is.
Zomervakantie is hoogseizoen en dan kan het echt heel druk zijn, echter is er geen pijl op te trekken.
Wij gingen afgelopen oktober, geen enkel ander land had vakantie en het was echt heel druk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_213069249
In de zomer heeft het weer ook nog een enorme invloed op de drukte en over bij welke attractie je in de rij wil staan. Soms is een uurtje binnen in de airco moeten wachten dan echt niet zo erg, beter dan 20 minuten buiten in de zon.

Kortom, van de drukte weet je niet wat je kunt verwachten, maar persoonlijk zou ik nooit in de zomervakantie in het weekend gaan.

Hier kun je wat historische wachttijden zien om een indruk te krijgen: https://www.thrill-data.com/waits/park/dis/disneyland-paris/ en https://www.thrill-data.com/waits/park/dis/walt-disney-studios/
pi_213069584
Ik vind dat ze het bij Disney ook wel echt goed doen qua volle benutting van de attracties. Dat wordt bij elke attractie altijd goed geregeld. Met de Single rij bij bij Indiana Jones, tot de aanvullingen halverweg voor Peter Pan. In mijn beleving een stuk beter dan in Nederland. Hoewel dat wel weer een tijd geleden is.
pi_213069608
Mijn oudste zei toen we in Disney kwamen, ik ga echt geen 45 minuten of langer wachten voor een attractie. Waarop mijn antwoord was dat hij dan weinig attracties zou doen maar dat ik ze dan wel alleen met de jongste ging doen. Kon hij mooi met papa op een bankje zitten (papa gaat sowieso niet in achtbanen).
Maar toen hij duidelijk had dat de wachttijd dus overal wat langer was is hij gewoon netjes mee in de rij gegaan. (Met af en toe een schermpje er bij, daar doe ik dan ook niet moeilijk over)
  woensdag 3 april 2024 @ 18:28:27 #110
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_213073832
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 10:27 schreef FlyingFish het volgende:
In de zomer heeft het weer ook nog een enorme invloed op de drukte en over bij welke attractie je in de rij wil staan. Soms is een uurtje binnen in de airco moeten wachten dan echt niet zo erg, beter dan 20 minuten buiten in de zon.

Kortom, van de drukte weet je niet wat je kunt verwachten, maar persoonlijk zou ik nooit in de zomervakantie in het weekend gaan.

Hier kun je wat historische wachttijden zien om een indruk te krijgen: https://www.thrill-data.com/waits/park/dis/disneyland-paris/ en https://www.thrill-data.com/waits/park/dis/walt-disney-studios/
Dat is een handige link ^O^

Ik krijg een beeld dat het wel mee gaat vallen, zeker omdat de kleine meid niet zo graag in de achtbanen wil lijkt het best wel mee te vallen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_213084941
(Gratis) Dining plan komt terug bij Walt Disney World! Over twee weken komen de prijzen online. Ben benieuwd hoeveel duurder het wordt, voor ons was het diningcredit-systeem voldoende.

Meer info: link
pi_213182307
Disney Adventure World komt in Parijs! Staat geen datum bij, maar als ook Frozen opent, dus ergens in 2025!
https://www.looopings.nl/(...)Adventure-World.html

Studio 1 komt ook niet meer terug, daarvoor krijgen we World Première
https://www.looopings.nl/(...)-World-Premiere.html
pi_213190212
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:07 schreef FlyingFish het volgende:
Disney Adventure World komt in Parijs! Staat geen datum bij, maar als ook Frozen opent, dus ergens in 2025!
https://www.looopings.nl/(...)Adventure-World.html

Studio 1 komt ook niet meer terug, daarvoor krijgen we World Première
https://www.looopings.nl/(...)-World-Premiere.html
ik hoop dat ze de doorstroming bij world premiere wat beter maken. Als het wat drukker is, is dat echt een chokepoint
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  dinsdag 16 april 2024 @ 07:59:31 #114
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_213224435
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 18:07 schreef FlyingFish het volgende:
Disney Adventure World komt in Parijs! Staat geen datum bij, maar als ook Frozen opent, dus ergens in 2025!
https://www.looopings.nl/(...)Adventure-World.html

Studio 1 komt ook niet meer terug, daarvoor krijgen we World Première
https://www.looopings.nl/(...)-World-Premiere.html
Jammer vind het echte studios gevoel leuker
pi_213226265
Dat gevoel dat ze de eerste jaren hadden wellicht, maar het echte studio’s gevoel is er al heel lang niet meer. Maar qua thema is het wel jammer idd. Nu wordt het qua thema gewoon Disneyland 2
pi_213226398
Als ze maar van de Tower afblijven.
Tap tap tap
pi_213226512
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Als ze maar van de Tower afblijven.
Die mogen 2x zo lang maken ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_213226540
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 12:39 schreef Vicky het volgende:

[..]
Die mogen 2x zo lang maken ;)
Jaaaa *O* Maar dat ze er geen Guardians of the Galaxy-ellende van maken zoals in Californië.
Tap tap tap
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 16 april 2024 @ 12:51:22 #119
39237 crew  H_T
2733
pi_213226607
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 12:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Jaaaa *O* Maar dat ze er geen Guardians of the Galaxy-ellende van maken zoals in Californië.
De Tower staat niet heel ver van Avenger's Campus af toch? Als dat echt om de hoek ligt zie ik het ze nog wel meenemen, als het verder is dan ik denk niet.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_213227581
Het avengersdeel is al af, als ze dat wilden doen hadden ze het wel gedaan denk ik. En anders nemen ze dat pas onder handen als het nieuwe deel al een paar maanden open is verwacht ik.

Vrijwel iedereen is overigens erg enthousiast over de guardians-versie van de ToT. Ik ga het komende zomer uittesten!
pi_213237652
Zoon is blij met:
https://www.looopings.nl/(...)onge-Woudlopers.html

Hopelijk wordt het wel echt gerenoveerd en niet alleen een behangetje en nieuwe verf.
  woensdag 17 april 2024 @ 18:17:55 #122
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_213240259
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 20:40 schreef zalkc het volgende:

[..]
Ik probeer zelf ook om een beetje anti cyclisch te plannen, en drukke attracties te plannen op momenten dat de rest aan het eten is bijvoorbeeld. Ook het wachten is wel door te komen als het een keer wat langer duurt.

Het enige wat ik jammer zou vinden als ik op een hele dag van vroeg tot laat maar in 3-4 attracties zou kunnen.

Ik heb ook werkelijk waar geen idee hoe druk het is, ik ken de efteling en legoland, en heb vroeger zelf nog gewerkt in walibi 25 jaar geleden, maar heb geen enkel idee wat vergelijkbaar is. Dat een weekend in augustus, en ook nog het sluitingsweekend van de OS, niet de rustigste periode is kan ik zelf ook wel invullen, maar wat ik een beetje kan verwachten is mij niet direct duidelijk.
Ik zeg het niet graag en met grote tegenzin moet ik toch concluderen om Ultimate Premier Access voor zeker 1 dag aan te raden dan.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_213245316
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 16:05 schreef FlyingFish het volgende:
(Gratis) Dining plan komt terug bij Walt Disney World! Over twee weken komen de prijzen online. Ben benieuwd hoeveel duurder het wordt, voor ons was het diningcredit-systeem voldoende.

Meer info: link
Our Free Disney Dining & Drinks offer is now available to book for 2025 holidays!
Your estimated wait time is: more than an hour
pi_213246856
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 08:25 schreef EdVe het volgende:

[..]
Our Free Disney Dining & Drinks offer is now available to book for 2025 holidays!
Your estimated wait time is: more than an hour
Ik zag het, maar wij hebben geen haast om te boeken, dus ik ga niet in een wachtrij staan. Ben wel benieuwd naar de prijzen, dus die check ik wel vanavond ofzo even. Boeken doen we pas veel later als we zeker zijn van de meivakantie volgend jaar, die valt mogelijk erg raar, en als wellicht de vliegtickets ook al boekbaar zijn.
pi_213247254
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2024 11:30 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Ik zag het, maar wij hebben geen haast om te boeken, dus ik ga niet in een wachtrij staan. Ben wel benieuwd naar de prijzen, dus die check ik wel vanavond ofzo even. Boeken doen we pas veel later als we zeker zijn van de meivakantie volgend jaar, die valt mogelijk erg raar, en als wellicht de vliegtickets ook al boekbaar zijn.
Ik wilde alleen de prijzen zien, nu zo'n 5% duurder dan vorig jaar voor zelfde resort.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')