quote:Uiteraard, Metal Kipman!
Op zondag 23 februari 2003 14:43 schreef Kipman het volgende:
Is metal dezer dagen nog steeds jullie favoriete muziek?
quote:Bij jou op school?! Een van die kleine meisjes?!
Op zondag 23 februari 2003 11:36 schreef Pietjuh het volgende:
Iemand bij mij op school heeft korte relatie gehad met de gitarist van severe torture
De wereld is klein hehe
quote:Een scharrel is geen korte relatie.
Op zondag 23 februari 2003 11:36 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Iemand bij mij op school heeft korte relatie gehad met de gitarist van severe torture
De wereld is klein hehe
quote:Tuurlijk wel! Maar soms moet deze vraag gesteld worden.
Op zondag 23 februari 2003 14:48 schreef Summoner het volgende:[..]
Uiteraard, Metal Kipman!
Ondanks dat ik meer en meer naar de folk/medieval trek, blijft Metal favoriet. Niet meer uw favoriet, soms?!
quote:jij hebt balhaar in je signature staan. Het grappige is dat ik vroeger een stripfiguur had die Haarbal heette
Op zondag 23 februari 2003 14:46 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Soms.
quote:Wie zijn dat?
Op zondag 23 februari 2003 15:24 schreef Kipman het volgende:
Ik was nog van plan om Stratovarius te gaan zien, maar dat gaat nu niet meer door. Want de Spiritual Beggars kom 26 maart naar Groningen!!!
quote:Je kent ze niet? Dit is ultraheavy stoner rock met de gitarist van Arch Enemy en hun albums worden altijd cd van de maand in de Aardschok.
Op zondag 23 februari 2003 17:42 schreef Seborik het volgende:[..]
Wie zijn dat?
quote:haha zo klein is ze ook weer niet, ze is al 18
Op zondag 23 februari 2003 14:49 schreef Summoner het volgende:[..]
Bij jou op school?! Een van die kleine meisjes?!
quote:Bij mij net zo.
Op zondag 23 februari 2003 14:48 schreef Summoner het volgende:[..]
Uiteraard, Metal Kipman!
Ondanks dat ik meer en meer naar de folk/medieval trek, blijft Metal favoriet. Niet meer uw favoriet, soms?!
Als je Old Blind Dogs zou kruizen met Skyclad en Mägo de Oz zou je voor mij de perfecte band hebben.
quote:Maar 15 toen ze de "relatie" had?
Op zondag 23 februari 2003 21:21 schreef Pietjuh het volgende:[..]
haha zo klein is ze ook weer niet, ze is al 18
quote:neen, het is tijd voor iets anders... sla de nieuwe Aardschok ermaar op na: Anthrax,Cradle of Filth,Strapping Young Lad,Annihilator,The Exploited,Dissection,Ministry,Paul Gilbert,Iced Earth,Helloween...
Op zondag 23 februari 2003 14:43 schreef Kipman het volgende:
Is metal dezer dagen nog steeds jullie favoriete muziek?
Zo'n beetje allemaal al tien jaar in het vak.
Alleen Chevelle lijkt me wel een aardige 'nieuwe' band...
Misschien was vroeger alles beter.. en zeker qua metal...
quote:Lonneke heeft met de bassist van Martyr gehad, volgens mij ben je een beetje in de war
Op zondag 23 februari 2003 21:21 schreef Pietjuh het volgende:[..]
haha zo klein is ze ook weer niet, ze is al 18
Spiritual Beggars is best ok, het breng ook een beetje de oude tijd terug. Tis gewoon hardrock, niet te moeilijk, maar wel lekker! Gewoon een keertje checken.
Arch Enemy is trouwens ook een goeie melodic death metal (he Summoner
) band!
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 23-02-2003 23:26]
quote:Daar ben ik het niet mee eens. De laatste paar jaren waren wat mij betreft de beste jaren, want naast het feit dat metal populairder is dan ooit en veel oude bands weer bij elkaar komen, zijn er de afgelopen paar jaren veel innovatieve metalbands ontstaan / geevolueerd die metal met allerlei 'exotische' invloeden aanvullen.
Op zondag 23 februari 2003 23:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Misschien was vroeger alles beter.. en zeker qua metal...
Tien jaar geleden was de muziek van bands als Maudlin of the Well, Opeth, Cruachan, Primordial, Aesma Daeva en Madder Mortem nog niet in de verste verten te bekennen.
quote:journalistiek gezien is het wel aardig... wel voorspelbaar vaak.. maar dat komt omdat de gemiddelde metalmuzikant weinig te vertellen heeft tegenwoordig... Interviews met mensen als Al Jourgenson, Dave Wyndorf, De heren van Tool, Peter Steele of Devin Townsend zijn wel interessant... de interviews met Europese muzikanten zijn allemaal het zelfde... maar dat komt omdat die gasten allemaal zo verdomd braaf zijn... inclusief die fabrikanten van death en blackmetal... zelden dat die iets opvallends te vertellen hebben...
Op zondag 23 februari 2003 23:21 schreef Seborik het volgende:
Ik lees echt nooit de Aardschok. De enige keer dat ik het gelezen heb, betrof het een review van het Alice Cooper concert in november verleden jaar en die review klopte nog geeneens.
quote:Ik lees altijd de aarsschok. Interviewers/reviewers als Onno Cro-Mag en Rene Veerkamp zijn internationaal bekend vanwege hun kennis en toewijding aan hun 'scenes'. De reviews vind ik meestal helder, duidelijk en accuraat, en daarbij komt dat ik de lay-out erg fijn vind. Cd's die besproken worden en me tof lijken streep ik aan, om ze daarna op de lijst te zetten zodat ik ze nooit vergeet.
Op zondag 23 februari 2003 23:21 schreef Seborik het volgende:
Ik lees echt nooit de Aardschok. De enige keer dat ik het gelezen heb, betrof het een review van het Alice Cooper concert in november verleden jaar en die review klopte nog geeneens.
quote:mja... maar is het wereldschokkend allemaal? De hitparades hoeft het voor mij allemaal niet te bestijgen maar het blijft zo verdomd ondergronds allemaal... maar het kan allemaal aan mij liggen.. overigens de band die wel nog van betekenis is, Opeth, is ook al weer 6 platen verder.. en 8 a 9 jaar bezig.
Op zondag 23 februari 2003 23:25 schreef Summoner het volgende:[..]
Daar ben ik het niet mee eens. De laatste paar jaren waren wat mij betreft de beste jaren, want naast het feit dat metal populairder is dan ooit en veel oude bands weer bij elkaar komen, zijn er de afgelopen paar jaren veel innovatieve metalbands ontstaan / geevolueerd die metal met allerlei 'exotische' invloeden aanvullen.
Tien jaar geleden was de muziek van bands als Maudlin of the Well, Opeth, Cruachan, Primordial, Aesma Daeva en Madder Mortem nog niet in de verste verten te bekennen.
denk dat ik een beetje verzadigd ben.. het lijkt wel of ik alles inmiddels wel gehoord heb ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 23-02-2003 23:33]
quote:Ken je al die bands die ik net noemde dan?
Op zondag 23 februari 2003 23:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
denk dat ik een beetje verzadigd ben.. het lijkt wel of ik alles inmiddels wel gehoord heb
quote:Primordial en Opeth wel.. de rest oppervlakkig of ooit eens van gehoord. Maar wat ik bedoel is dat ik haast geen zin meer heb om zo diep te graven. Vroeger kocht ik nog wel eens wat blind of zo... nu het financieel minder gaat moet ik ook selecteren. Dan koop je liever de laatste Queens of the Stone Age ipv iets onbekenders...
Op zondag 23 februari 2003 23:37 schreef Summoner het volgende:[..]
Ken je al die bands die ik net noemde dan?
quote:Wat heeft 'bekendheid' er nou mee te maken? Het gaat toch om kwaliteit? Maar als je ervan overtuigd ben dat, hoe diep je ook graaft, je niets beters dan de laatste Queens zal vinden, kan ik me voorstellen dat je het bijltje erbij neer gooit.
Op zondag 23 februari 2003 23:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Primordial en Opeth wel.. de rest oppervlakkig of ooit eens van gehoord. Maar wat ik bedoel is dat ik haast geen zin meer heb om zo diep te graven. Vroeger kocht ik nog wel eens wat blind of zo... nu het financieel minder gaat moet ik ook selecteren. Dan koop je liever de laatste Queens of the Stone Age ipv iets onbekenders...
Maar waarom lees je dan nog steeds de aardschok?!
quote:euhm.. de laatste Queens is ook gewoon goed
Op zondag 23 februari 2003 23:52 schreef Summoner het volgende:[..]
Wat heeft 'bekendheid' er nou mee te maken? Het gaat toch om kwaliteit? Maar als je ervan overtuigd ben dat, hoe diep je ook graaft, je niets beters dan de laatste Queens zal vinden, kan ik me voorstellen dat je het bijltje erbij neer gooit.
Maar waarom lees je dan nog steeds de aardschok?!
maar zoals ik al zei dat graven heeft ook iets met geld te maken...
ik lees het blad nog voor de nostalgie denk ik... ik deel het abbonementgeld... dus voor die 20 euro hoeft je het niet te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |