abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 februari 2003 @ 14:48:05 #151
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_8665612
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:43 schreef Kipman het volgende:
Is metal dezer dagen nog steeds jullie favoriete muziek?
Uiteraard, Metal Kipman! Ondanks dat ik meer en meer naar de folk/medieval trek, blijft Metal favoriet. Niet meer uw favoriet, soms?!
  zondag 23 februari 2003 @ 14:49:02 #152
18413 Summoner
pi_8665646
quote:
Op zondag 23 februari 2003 11:36 schreef Pietjuh het volgende:
Iemand bij mij op school heeft korte relatie gehad met de gitarist van severe torture
De wereld is klein hehe
Bij jou op school?! Een van die kleine meisjes?!
  zondag 23 februari 2003 @ 14:53:13 #153
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_8665779
quote:
Op zondag 23 februari 2003 11:36 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Iemand bij mij op school heeft korte relatie gehad met de gitarist van severe torture
De wereld is klein hehe

Een scharrel is geen korte relatie.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  zondag 23 februari 2003 @ 14:54:51 #154
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_8665842
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  zondag 23 februari 2003 @ 15:15:18 #155
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_8666373
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:48 schreef Summoner het volgende:

[..]

Uiteraard, Metal Kipman! Ondanks dat ik meer en meer naar de folk/medieval trek, blijft Metal favoriet. Niet meer uw favoriet, soms?!

Tuurlijk wel! Maar soms moet deze vraag gesteld worden.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  zondag 23 februari 2003 @ 15:16:49 #156
1573 Kipman
pi_8666401
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:46 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Soms.

jij hebt balhaar in je signature staan. Het grappige is dat ik vroeger een stripfiguur had die Haarbal heette
  zondag 23 februari 2003 @ 15:24:57 #157
1573 Kipman
pi_8666539
Ik was nog van plan om Stratovarius te gaan zien, maar dat gaat nu niet meer door. Want de Spiritual Beggars kom 26 maart naar Groningen!!!
pi_8669053
quote:
Op zondag 23 februari 2003 15:24 schreef Kipman het volgende:
Ik was nog van plan om Stratovarius te gaan zien, maar dat gaat nu niet meer door. Want de Spiritual Beggars kom 26 maart naar Groningen!!!
Wie zijn dat?
pi_8669123
Het live-album van Gamma Ray heeft wat vertraging opgelopen en komt nu later uit dan gepland en ze spelen ook nog op twee andere festivals dan Wacken. Ik hoop dat ze België ook nog aan willen doen.
  zondag 23 februari 2003 @ 20:43:41 #160
1573 Kipman
pi_8672734
quote:
Op zondag 23 februari 2003 17:42 schreef Seborik het volgende:

[..]

Wie zijn dat?

Je kent ze niet? Dit is ultraheavy stoner rock met de gitarist van Arch Enemy en hun albums worden altijd cd van de maand in de Aardschok.
pi_8673676
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:49 schreef Summoner het volgende:

[..]

Bij jou op school?! Een van die kleine meisjes?!

haha zo klein is ze ook weer niet, ze is al 18
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  zondag 23 februari 2003 @ 21:53:25 #162
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8674362
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:48 schreef Summoner het volgende:

[..]

Bij mij net zo.
Mijn favorieten op het moment:
Folk: Old Blind Dogs
Medieval: Bären Gässlin ("Mythomania" is zooo'n goed album)

Als je Old Blind Dogs zou kruizen met Skyclad en Mägo de Oz zou je voor mij de perfecte band hebben.

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 23 februari 2003 @ 21:54:20 #163
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_8674387
quote:
Op zondag 23 februari 2003 21:21 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Maar 15 toen ze de "relatie" had?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_8676056
quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:43 schreef Kipman het volgende:
Is metal dezer dagen nog steeds jullie favoriete muziek?
neen, het is tijd voor iets anders... sla de nieuwe Aardschok ermaar op na: Anthrax,Cradle of Filth,Strapping Young Lad,Annihilator,The Exploited,Dissection,Ministry,Paul Gilbert,Iced Earth,Helloween...

Zo'n beetje allemaal al tien jaar in het vak.

Alleen Chevelle lijkt me wel een aardige 'nieuwe' band...

Misschien was vroeger alles beter.. en zeker qua metal...

pi_8676161
Ik lees echt nooit de Aardschok. De enige keer dat ik het gelezen heb, betrof het een review van het Alice Cooper concert in november verleden jaar en die review klopte nog geeneens.
  zondag 23 februari 2003 @ 23:23:03 #166
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_8676192
quote:
Op zondag 23 februari 2003 21:21 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Lonneke heeft met de bassist van Martyr gehad, volgens mij ben je een beetje in de war

Spiritual Beggars is best ok, het breng ook een beetje de oude tijd terug. Tis gewoon hardrock, niet te moeilijk, maar wel lekker! Gewoon een keertje checken.

Arch Enemy is trouwens ook een goeie melodic death metal (he Summoner ) band!

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 23-02-2003 23:26]

zondag 23 februari 2003 @ 23:25:38 #167
18413 Summoner
pi_8676234
quote:
Op zondag 23 februari 2003 23:15 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Misschien was vroeger alles beter.. en zeker qua metal...
Daar ben ik het niet mee eens. De laatste paar jaren waren wat mij betreft de beste jaren, want naast het feit dat metal populairder is dan ooit en veel oude bands weer bij elkaar komen, zijn er de afgelopen paar jaren veel innovatieve metalbands ontstaan / geevolueerd die metal met allerlei 'exotische' invloeden aanvullen.

Tien jaar geleden was de muziek van bands als Maudlin of the Well, Opeth, Cruachan, Primordial, Aesma Daeva en Madder Mortem nog niet in de verste verten te bekennen.

pi_8676254
quote:
Op zondag 23 februari 2003 23:21 schreef Seborik het volgende:
Ik lees echt nooit de Aardschok. De enige keer dat ik het gelezen heb, betrof het een review van het Alice Cooper concert in november verleden jaar en die review klopte nog geeneens.
journalistiek gezien is het wel aardig... wel voorspelbaar vaak.. maar dat komt omdat de gemiddelde metalmuzikant weinig te vertellen heeft tegenwoordig... Interviews met mensen als Al Jourgenson, Dave Wyndorf, De heren van Tool, Peter Steele of Devin Townsend zijn wel interessant... de interviews met Europese muzikanten zijn allemaal het zelfde... maar dat komt omdat die gasten allemaal zo verdomd braaf zijn... inclusief die fabrikanten van death en blackmetal... zelden dat die iets opvallends te vertellen hebben...
  zondag 23 februari 2003 @ 23:28:20 #169
18413 Summoner
pi_8676285
quote:
Op zondag 23 februari 2003 23:21 schreef Seborik het volgende:
Ik lees altijd de aarsschok. Interviewers/reviewers als Onno Cro-Mag en Rene Veerkamp zijn internationaal bekend vanwege hun kennis en toewijding aan hun 'scenes'. De reviews vind ik meestal helder, duidelijk en accuraat, en daarbij komt dat ik de lay-out erg fijn vind. Cd's die besproken worden en me tof lijken streep ik aan, om ze daarna op de lijst te zetten zodat ik ze nooit vergeet.
pi_8676312
quote:
Op zondag 23 februari 2003 23:25 schreef Summoner het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. De laatste paar jaren waren wat mij betreft de beste jaren, want naast het feit dat metal populairder is dan ooit en veel oude bands weer bij elkaar komen, zijn er de afgelopen paar jaren veel innovatieve metalbands ontstaan / geevolueerd die metal met allerlei 'exotische' invloeden aanvullen.

Tien jaar geleden was de muziek van bands als Maudlin of the Well, Opeth, Cruachan, Primordial, Aesma Daeva en Madder Mortem nog niet in de verste verten te bekennen.

mja... maar is het wereldschokkend allemaal? De hitparades hoeft het voor mij allemaal niet te bestijgen maar het blijft zo verdomd ondergronds allemaal... maar het kan allemaal aan mij liggen.. overigens de band die wel nog van betekenis is, Opeth, is ook al weer 6 platen verder.. en 8 a 9 jaar bezig.

denk dat ik een beetje verzadigd ben.. het lijkt wel of ik alles inmiddels wel gehoord heb

[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 23-02-2003 23:33]

zondag 23 februari 2003 @ 23:37:34 #172
18413 Summoner
pi_8676440
quote:
Op zondag 23 februari 2003 23:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
denk dat ik een beetje verzadigd ben.. het lijkt wel of ik alles inmiddels wel gehoord heb

Ken je al die bands die ik net noemde dan?
pi_8676519
quote:
Op zondag 23 februari 2003 23:37 schreef Summoner het volgende:

[..]

Ken je al die bands die ik net noemde dan?

Primordial en Opeth wel.. de rest oppervlakkig of ooit eens van gehoord. Maar wat ik bedoel is dat ik haast geen zin meer heb om zo diep te graven. Vroeger kocht ik nog wel eens wat blind of zo... nu het financieel minder gaat moet ik ook selecteren. Dan koop je liever de laatste Queens of the Stone Age ipv iets onbekenders...
  zondag 23 februari 2003 @ 23:52:11 #174
18413 Summoner
pi_8676668
quote:
Op zondag 23 februari 2003 23:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Primordial en Opeth wel.. de rest oppervlakkig of ooit eens van gehoord. Maar wat ik bedoel is dat ik haast geen zin meer heb om zo diep te graven. Vroeger kocht ik nog wel eens wat blind of zo... nu het financieel minder gaat moet ik ook selecteren. Dan koop je liever de laatste Queens of the Stone Age ipv iets onbekenders...
Wat heeft 'bekendheid' er nou mee te maken? Het gaat toch om kwaliteit? Maar als je ervan overtuigd ben dat, hoe diep je ook graaft, je niets beters dan de laatste Queens zal vinden, kan ik me voorstellen dat je het bijltje erbij neer gooit.

Maar waarom lees je dan nog steeds de aardschok?!

pi_8676898
quote:
Op zondag 23 februari 2003 23:52 schreef Summoner het volgende:

[..]

Wat heeft 'bekendheid' er nou mee te maken? Het gaat toch om kwaliteit? Maar als je ervan overtuigd ben dat, hoe diep je ook graaft, je niets beters dan de laatste Queens zal vinden, kan ik me voorstellen dat je het bijltje erbij neer gooit.

Maar waarom lees je dan nog steeds de aardschok?!

euhm.. de laatste Queens is ook gewoon goed

maar zoals ik al zei dat graven heeft ook iets met geld te maken...

ik lees het blad nog voor de nostalgie denk ik... ik deel het abbonementgeld... dus voor die 20 euro hoeft je het niet te doen...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')