quote:Huh? Is hij al uitgebracht voordat hij uitgezonden is dan?
Op maandag 17 februari 2003 19:23 schreef Seborik het volgende:
* Seborik heeft deel 1 van die miniserie op dvd.
quote:Nee, maar boek 1 wel, dit is boek 3, wat er met boek 2 is gebeurd vraag ik me eigenlijk af... hebben ze daar ook een serie van gemaakt?
Op maandag 17 februari 2003 20:24 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Huh? Is hij al uitgebracht voordat hij uitgezonden is dan?
quote:HELAAS!!!!!!!!!!!!!!!! Alweer een Black Metal grootheid die niet meer bestaat.
Op maandag 17 februari 2003 19:30 schreef Tokus het volgende:
jammer, maar Limbonic Art is nu officieel uit elkaar
Maar Dimension F3H is wel errug lekker, gelukkig.
ik denk niet dat ik de enige ben die dit een domme titel vindt. Maar ja, de band in kwestie heeft al meer domme titels (iets met roze bubbeltjes enzo...)
quote:Ok, nu snap ik er al niks meer van. Jij hebt de miniserie van boek 1 op DVD en deze nieuwe release is de verfilming van boek 3?
Op maandag 17 februari 2003 21:16 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee, maar boek 1 wel, dit is boek 3, wat er met boek 2 is gebeurd vraag ik me eigenlijk af... hebben ze daar ook een serie van gemaakt?
quote:Je kunt zo je boek op je TV scherm lezen, zodat je je niet zorgen hoeft te maken of er wel genoeg licht valt op je boek.
Op dinsdag 18 februari 2003 00:24 schreef Witchfynder het volgende:
Ok, nu snap ik er al niks meer van. Jij hebt de miniserie van boek 1 op DVD en deze nieuwe release is de verfilming van boek 3?
quote:ja. zo onduidelijk zei hij het toch niet?
Op dinsdag 18 februari 2003 00:24 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ok, nu snap ik er al niks meer van. Jij hebt de miniserie van boek 1 op DVD en deze nieuwe release is de verfilming van boek 3?
quote:Ja.
Op dinsdag 18 februari 2003 00:24 schreef Witchfynder het volgende:[..]
quote:Gezien ik het toch door heb blijkbaar niet, hè?
Op dinsdag 18 februari 2003 00:28 schreef Tokus het volgende:[..]
ja. zo onduidelijk zei hij het toch niet?
quote:aah de borg queen dus
Op maandag 17 februari 2003 17:49 schreef Witchfynder het volgende:
Whoa, 16 maart: Children of Dune. Die moeten wij ook tezien krijgen hier!O.a. Alice Krige speelt in deze miniserie.
maar deze serie mot ik echt zien
quote:Virtual XI was ook 9 euro. Tja. hij staaat leuk in de kast.
Op maandag 17 februari 2003 20:45 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Het metaltopic loopt al weer lekker zie ikWas vandaag in de free record shop aan het shoppen. Zie ik daar Fear of the dark en Brave new world afgeprijst liggen voor 9 pleuro
Meteen beide cd's gekocht natuurlijk
alhoewel ik The Angel and the Gambler/ The Clansman nog wel leuke nummers vind.
quote:Sommige journalisten vinden dit al het beste album waar Andi Derris op zingt. Ik kijk er gigantisch naar uit dus!!! En de titel is dolle pret
Op maandag 17 februari 2003 23:44 schreef Seborik het volgende:
Ik hoop niet dat het album gaat klinken als de titel, zonde van toch wel een redelijk goede powermetalband.
quote:"And know we're gonna sing us another little cheesy song about alice in wonderland who gets a visit from snowwhite."
Op dinsdag 18 februari 2003 18:25 schreef Kipman het volgende:[..]
Sommige journalisten vinden dit al het beste album waar Andi Derris op zingt. Ik kijk er gigantisch naar uit dus!!! En de titel is dolle pret
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 18-02-2003 21:17]
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 18:53 schreef Seborik het volgende:[..]
"And know where we're gonna sing us another little cheesy song about alice in wonderland who gets a visit from snowwhite."
quote:Ja fuck zeg, ik ben kapot en lees al vier dagen alles over wat mensen beweegt om shit te kopen die ze toch niet nodig hebben en wat de beste manieren zijn om elkaar een poot uit te draaien.
Op dinsdag 18 februari 2003 20:20 schreef Witchfynder het volgende:[..]
So piss off. ![]()
* Seborik wou dat het al graspop-tijd was.
quote:Ik lees de geschiedenis van de VS, de Vrije School, antroposofie en werk op 3 scholen.
Op dinsdag 18 februari 2003 21:16 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja fuck zeg, ik ben kapot en lees al vier dagen alles over wat mensen beweegt om shit te kopen die ze toch niet nodig hebben en wat de beste manieren zijn om elkaar een poot uit te draaien.
![]()
Ze staan dan o.a. weer op Donington, waar deze zomer het Download Festival gehouden wordt.
Impact Is Imminent is een goed album! (Exodus roeleert sowieso, bay area thrash is the best!)
En ik kwam Mr.Orange nog tegen.
quote:Hoe kom jij aan deze cd? Ik zoek hem al een tijdje.
Op woensdag 19 februari 2003 16:44 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Schupke naar omhoog!!!Impact Is Imminent is een goed album! (Exodus roeleert sowieso, bay area thrash is the best!)
quote:Het wordt dus meer een tour n.a.v. van de verzamelaar ipv het nieuwe album...?
Op woensdag 19 februari 2003 10:04 schreef Tokus het volgende:
Iron Maiden gaat op de Give Me Ed... Till I'm Dead tour deze zomer, waarop ze voornamelijk wat favo Maiden nummers spelen, en een of twee nieuwe.
quote:Leuk idee, die tour! En dan in het najaar de nieuwe cd en dan daarvan weer een tour! Kan ik ze twee keer missen!!!
Op woensdag 19 februari 2003 10:04 schreef Tokus het volgende:
Iron Maiden gaat op de Give Me Ed... Till I'm Dead tour deze zomer, waarop ze voornamelijk wat favo Maiden nummers spelen, en een of twee nieuwe.Ze staan dan o.a. weer op Donington, waar deze zomer het Download Festival gehouden wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |