abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210995351
Klinkt raar maar is waar.

Sinds een maandje of 3 heb ik in het zicht vanuit mijn rechteroog een dode pixes (of pixels), ik zie namelijk een soortement van zwartvlekje net iets onder het midden van mijn zicht... In het algemeen heb ik er geen last van, tenzij ik moe ben en mijn hersens dus niet de energie hebben om die pixel weg te gummen (oftewel met mijn eigen AI invulling aan het missende beeld te geven)

Wie heeft dit ook? Ik begreep dat er een paar kegeltjes kapot zijn, dat kan gebeuren... ben benieuwd naar andere mensen die het zelfde hebben en of er ervaring mee / over hebben...

Ken't erger worden? of moet ik mij vooral niet al te druk maken (doe ik niet, anders had ik allang aan de bel getrokken :+ )
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 18 oktober 2023 @ 13:41:29 #2
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_210995414
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 13:35 schreef Chandler het volgende:
Ken't erger worden?
Afhankelijk van de oorzaak kan het gewoon een one-off beschadiging zijn, of een eerst teken van een voortschrijdende afbraak. Dat kunnen we natuurlijk niet beoordelen zonder meer informatie. En de enige die die informatie op kan doen is een opticien, dus, al dan niet via de huisarts, daarheen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 13:45:14 #3
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_210995445
Zoals hierboven. Even naar de opticien of huisarts.

Ik heb lenzen en mijn opticien doet jaarlijks een oogcontrole waarbij de resultaten door een oogarts worden gecontroleerd.

Dan weet het je het binnen een paar weken.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_210995486
Huisarts had al gezegd iets over de 'kegeltjes' en zolang het niet groter / meer worden hoeft er niets te gebeuren! ;)

Maar ben benieuwd naar anderen!

-edit-
En weer eens langs de opticien is ook geen gek idee!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_210995606
Heb je je oogdruk wel eens laten checken?
pi_210997328
Is het geen floater? Ik heb er een stuk of 4 :{
Heel vervelend..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_211010808
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 13:58 schreef Farenji het volgende:
Heb je je oogdruk wel eens laten checken?
Nee.
Like trump...
pi_211010811
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 16:43 schreef Lenny77 het volgende:
Is het geen floater? Ik heb er een stuk of 4 :{
Heel vervelend..
Volgens de dokter niet maar alleen als I moe ben kan ik er last van hebben.
Like trump...
pi_211012690
Klinkt alsof je hersenen de blinde vlek niet wegwerken..
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 19 oktober 2023 @ 23:24:18 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_211012719
Opticien. Anders langs een optometrist.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 12:32:56 #11
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_211074801
Klinkt alsof ik dat ook heb, nooit laten checken of iets maar vooral in fel licht "zie" ik een klein zwart puntje in mn zicht van mn rechteroog.
Beweegt mee als ik omhoog of omlaag kijk.
Ik heb er weinig last van, na paar minuten ben je het weer vergeten en valt het je niet meer op. Totdat je weereens in fel licht kijkt.
bij mij dan.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')