Deze van TG is ook heel mooi en van hoge kwaliteit.quote:
Never change a winning team!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:25 schreef Shii het volgende:
Sorry, de laatste tijd steeds dezelfde nummers, maar ik luister ze gewoon vaak.![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hierna komt wat harders...pfff
Heerlijk!quote:
quote:
Echt he, verwarring alom, ik snap het ook nog niet helemaalquote:
De jaren 80.............. Zal nooit meer overtroffen worden...In het jaar 2300 als de muziek geheel kansloos is geworden, wordt nog steeds met weemoed terug gekeken naar die tijd...quote:
Was al begonnen lolquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Laten we even huilen en genieten.
Zo waar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:16 schreef cosmosis het volgende:
[..]
De jaren 80.............. Zal nooit meer overtroffen worden...In het jaar 2300 als de muziek geheel kansloos is geworden, wordt nog steeds met weemoed terug gekeken naar die tijd...
Verbazingwekkend dat de jonkies om me heen ook de jaren 80 muziek kan waarderen....Abba concert in NL wordt extreem veel moeite voor gedaan, ookal is het een coverbandquote:
< Luistert aandachtig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:23 schreef cosmosis het volgende:
Mooi nummer wat de huidige staat van de wereld goed beschijft!
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:32 schreef cosmosis het volgende:
Heb je wel eens van die momenten dat je denkt....JAAAA Weekend en spontaan als een totale idioot begint te bewegen....Dat heb ik nu wel
Er is toch nog iets magisch!quote:
Droom vroom!quote:
nikstequote:
Het betreft een eindpunt, ff luisteren gaat je niet lukkenquote:
quote:
Jij bent goed bezig... Ik wil bijna zeggen.. Old Chapquote:
Wie?quote:Op zondag 22 oktober 2023 01:26 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig... Ik wil bijna zeggen.. Old Chap
Maak je geen zorgen Killemquote:Op zondag 22 oktober 2023 03:20 schreef KillemWieft het volgende:
Beter geef je die barkies uit, Bas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |