abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8464145
ff vraagje voor de dokters onder ons :p

t sit so.....vanmorgen sat ik mun haar te doen en so...en toen ging ineens mun onderste ooglid bewegen van rechteroog...heen en weer.....paar x achter elkaar...soort zenuwtrekje of so? :S dus later vroeg ik aan iemand..en die sei dati k moest uitkijken dat ut niet erger wort...

dus ik ging op weg....en onder weg ging mun oog erg veel knipperen (kan ook door ut weer komen) en binnen ging ut alweer beter...verder geen last meer van gehat...en nu net voelde ik weer iets bij mun oog....

Wie weet wat dit is?
En als ut zenuwtrek is of zo, hoe kan ik het laten stoppen, of iig niet laten ontwikkelen????

pi_8464167
ik heb het ook wel eens, mijn moeder zegt dat het betekent dat het veel stress is...

mijn moeder heeft het gezegd, ik niet!!!!!!!!

Billie Holiday is Lady Day!
pi_8464186
meestal komt het door oververmoeidheid

gaat wel weer over

rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
pi_8464188
dat is gewoon een trillend spiertje. Dat is trouwens al heel erg oud en bekend. De arabieren hadden daar vroeger ook nog een massagetruc voor om t te verhelpen.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_8464262
maar je siet tog wel is mensne die fokking veel knipperen? (respect!)
die hebben soon aandoening...hoef ik daar ni bang voor te zijn???

(oververmoeidheid kan welja....gisternacht 2:00 ging ik slapen en moest 6:00 op :|)

Moderator donderdag 13 februari 2003 @ 20:18:34 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_8464387
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 20:13 schreef NNathan het volgende:
maar je siet tog wel is mensne die fokking veel knipperen? (respect!)
die hebben soon aandoening...hoef ik daar ni bang voor te zijn???

(oververmoeidheid kan welja....gisternacht 2:00 ging ik slapen en moest 6:00 op :|)

zeg even compleet offtopic maar, kun je niet gewoon normaal Nederlands praten ? want dit slaat nergens op

Ja sorry maar ik kan daar niet tegen, opzettelijk van dat soort dingen typen omdat t dan zogenaamd interessanter is of zo.

Breitling - Instruments for Professionals
pi_8464415
volgens mij heb je niet alleen last van je oog?
ik denk dat je kennis van de Nederlandse taal ook al ernstig aangetast is..
Ik zou morgen even naar een dokter gaan
pi_8464417
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 20:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

zeg even compleet offtopic maar, kun je niet gewoon normaal Nederlands praten ? want dit slaat nergens op

Ja sorry maar ik kan daar niet tegen, opzettelijk van dat soort dingen typen omdat t dan zogenaamd interessanter is of zo.

hahaha
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
pi_8464450
* heeft er ook nog wel eens last van

tis maar fok

[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_8464471
Ik heb dat meestal als ik last heb van oververmoeidheid en/of stress en als ik jou zo zie typen moet je het daar misschien maar eens in zoeken
pi_8464690
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 20:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

-

T*ring(zei de bel), Relax? Ik chat erg veel...en dan gaat dat zo`n beetje automatisch, en stel je niet aan... dit is pas erg:
---
EyA BrEeHzAHsLetJhúúúúúúúúúúúúúúúúhhzZzZ, HoEsT?
---

pi_8464718
Gewoon keihard slaan erop! Liefst met vuist...
pi_8464720
thx voor de info allemaal....
en voor de mensen die graag GEWELDIG nederlands willen praten, reageer gewoon niet, want het draagt niets bij aan deze thread.
  Moderator vrijdag 14 februari 2003 @ 09:11:12 #14
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_8472594
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 20:32 schreef NNathan het volgende:
en voor de mensen die graag GEWELDIG nederlands willen praten, reageer gewoon niet, want het draagt niets bij aan deze thread.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_8476290
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 20:32 schreef NNathan het volgende:
Het is hier dus geen MSN, als jij in dit forum(waar vrijwel iedereen aardig NL kent) op een dergelijke manier een topic opent kan je er op rekenen dat je dergelijke reacties krijgt.
Probeer in ieder geval correct en goed nederlands aan te houden. Dan bespaar je je een hoop gezeik.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  vrijdag 14 februari 2003 @ 12:43:23 #16
47081 Emphemeris
Seinfeld ownage
pi_8476329
Ik heb dit ook vaker gehad... ook wel eens in m'n arm. Vage shit is dat

Heb er nu alweer een jaartje geen last van gehad geloof ik. Maar 't gaat gewoon over dus

"Cause I'm like ice, buddy, if I don't like you, you've got problems." -- Kramer in "The Parking Space"[br]"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')