t sit so.....vanmorgen sat ik mun haar te doen en so...en toen ging ineens mun onderste ooglid bewegen van rechteroog...heen en weer.....paar x achter elkaar...soort zenuwtrekje of so? :S dus later vroeg ik aan iemand..en die sei dati k moest uitkijken dat ut niet erger wort...
dus ik ging op weg....en onder weg ging mun oog erg veel knipperen (kan ook door ut weer komen) en binnen ging ut alweer beter...verder geen last meer van gehat...en nu net voelde ik weer iets bij mun oog....
Wie weet wat dit is?
En als ut zenuwtrek is of zo, hoe kan ik het laten stoppen, of iig niet laten ontwikkelen????
mijn moeder heeft het gezegd, ik niet!!!!!!!!
(oververmoeidheid kan welja....gisternacht 2:00 ging ik slapen en moest 6:00 op :|)
quote:zeg even compleet offtopic maar, kun je niet gewoon normaal Nederlands praten ? want dit slaat nergens op
Op donderdag 13 februari 2003 20:13 schreef NNathan het volgende:
maar je siet tog wel is mensne die fokking veel knipperen? (respect!)
die hebben soon aandoening...hoef ik daar ni bang voor te zijn???(oververmoeidheid kan welja....gisternacht 2:00 ging ik slapen en moest 6:00 op :|)
Ja sorry maar ik kan daar niet tegen, opzettelijk van dat soort dingen typen omdat t dan zogenaamd interessanter is of zo.
quote:hahaha
Op donderdag 13 februari 2003 20:18 schreef CoolGuy het volgende:[..]
zeg even compleet offtopic maar, kun je niet gewoon normaal Nederlands praten ? want dit slaat nergens op
![]()
Ja sorry maar ik kan daar niet tegen, opzettelijk van dat soort dingen typen omdat t dan zogenaamd interessanter is of zo.
quote:-
Op donderdag 13 februari 2003 20:18 schreef CoolGuy het volgende:[..]
zeg even compleet offtopic maar, kun je niet gewoon normaal Nederlands praten ? want dit slaat nergens op
![]()
T*ring(zei de bel), Relax? Ik chat erg veel...en dan gaat dat zo`n beetje automatisch, en stel je niet aan... dit is pas erg:
---
EyA BrEeHzAHsLetJhúúúúúúúúúúúúúúúúhhzZzZ, HoEsT?
---
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 20:32 schreef NNathan het volgende:
thx voor de info allemaal....
en voor de mensen die graag GEWELDIG nederlands willen praten, reageer gewoon niet, want het draagt niets bij aan deze thread.
quote:Het is hier dus geen MSN, als jij in dit forum(waar vrijwel iedereen aardig NL kent) op een dergelijke manier een topic opent kan je er op rekenen dat je dergelijke reacties krijgt.
Op donderdag 13 februari 2003 20:32 schreef NNathan het volgende:
thx voor de info allemaal....
en voor de mensen die graag GEWELDIG nederlands willen praten, reageer gewoon niet, want het draagt niets bij aan deze thread.
Heb er nu alweer een jaartje geen last van gehad geloof ik. Maar 't gaat gewoon over dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |