Hahaha, ach ja.. het blijft een klassieker.quote:Op maandag 4 december 2023 13:58 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
Populair nummer; op 18 november ook al klassieker van de dag.
Ik heb geen idee meer hoe ik destijds met dit nummer/ videoclip in aanraking kwam maar zo nu en dan rond deze tijd van het jaar kijk ik er weer eens naar.quote:Op woensdag 6 december 2023 08:42 schreef Managarm het volgende:
[..]
Die blijft echt geweldig, elk jaar weer. Ik bestel nog regelmatig tshirts bij Goddess.nl
quote:
Ik wou dit nummer ook posten op 2e kerstdag maar was het vergeten, dank hiervoor!quote:
Ik was daarbij, mooie lineup. Een kersverse Hammerfall (dat concert staat ook op Youtube), Blind Guardian, Saxon, Rammstein, Pantera, Dimmu Borgir, Iced Earth en Cathedral (Rammstein niet gezien overigens, gelijk met Saxon).quote:Op maandag 22 januari 2024 14:25 schreef RegularOrange het volgende:
Ik trek mij de, inmiddels grijze, haren nog steeds uit het hoofd dat ik het toendertijd een beter plan vond om 25TaLife te gaan kijken in de ijshockeyhal in plaats van naar deze goden te gaan. Gelukkig hebben we de beelden.
Haha, unity.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:25 schreef RegularOrange het volgende:
Ik trek mij de, inmiddels grijze, haren nog steeds uit het hoofd dat ik het toendertijd een beter plan vond om 25TaLife te gaan kijken in de ijshockeyhal in plaats van naar deze goden te gaan. Gelukkig hebben we de beelden.
Op die eenmalige locatie was het echt een zooitje, Mierlo, dat was echt dramatisch. Parkeergelegenheid kilometers van het festivalterrein, moest je met de bus.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:40 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Edit: deze band speelde ook, geen idee meer of ik die gezien heb of niet. Ik weet gek genoeg wel nog dat ze in die tent zouden speelden, waar direct omheen alle camping tentjes waren platgelopen, wat een bende was het soms op dat festival zeg.
watquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:41 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
Iets van bij jullie, beste landelijke bovenburen!![]()
Ze mochten het nummer niet Dune noemen van Frank Hertbert, een van de beste nummers van Iron Maiden.quote:
Bruce Dickinson liet hier tijdens concerten wel zijn ongenoegen over blijken zoals in deze live opname aan het begin te horen is. Ook kondigde hij het nummer wel eens aan met de titel Dune.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 08:48 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ze mochten het nummer niet Dune noemen van Frank Hertbert, een van de beste nummers van Iron Maiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |