Gaat ze nou ook straks live werpen op televisie?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:01 schreef herverwijderd het volgende:
Dat krijg je als je je spiraaltje als oorbel gebruikt
Leuk voor haar, ik vind haar altijd vermakelijk als ik haar op tv zie.
Zou maar zo kunnen, maar dat hoef ik dan persoonlijk weer niet te zien.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:05 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Gaat ze nou ook straks live werpen op televisie?
dacht dat ze dat al had gedaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:05 schreef Rostrup het volgende:
[..]
Gaat ze nou ook straks live werpen op televisie?
Ik las ergens anders dat ze de opmerking "het moest toch een keer gebeuren" in RTL Boulevard had gebruikt in de zin van "de zwangerschap moet toch een keer bekend gemaakt worden".quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:03 schreef asco het volgende:
’Moest toch een keer gebeuren’
Nee hoor, dat moet helemaal niet.
Je kunt ook lekker zelf blijven leven en doen waar je zin in hebt, je hele leven lang.
:’)quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:10 schreef ikbent het volgende:
[..]
Ik las ergens anders dat ze de opmerking "het moest toch een keer gebeuren" in RTL Boulevard had gebruikt in de zin van "de zwangerschap moet toch een keer bekend gemaakt worden".
Dat is dus lekker uit zijn verband gerukt en nu valt iedereen weer over haar.
Dat kan niet anders, ze heeft zo te zien en te horen de juiste genen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:24 schreef aloa het volgende:
Moet dit in nieuws?
Leuk mens, ik hoop dat ze een gezonde dochter op de wereld zet.
Omdat je niet zegt dat een vrouw gedekt is. Niet in SHO iig en in NWS ook liever niet vermoed ik.quote:
Oh, het is een meisje.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 07:58 schreef Rostrup het volgende:
Ook het geslacht van het kindje is al bekend. Het wordt een meisje
En als dochterlief dezelfde stembanden heeft als mama kan het nog leuk worden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:14 schreef Cupfighter het volgende:
Hoe hard gaat zij gillen als ze bevalt
Ik ga voor Willy.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:13 schreef Harvest89 het volgende:
Ze gaat hem "Wortel" noemen, let maar op.
[..]
Oh, het is een meisje.
"Worteltje" zou ook wel kunnen.
Die komt dwars door je noise-cancelling koptelefoon heen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:14 schreef Cupfighter het volgende:
Hoe hard gaat zij gillen als ze bevalt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |