Dit zou kunnen. Had ook eigenlijk een man bij hem verwachtquote:
Iemand iemand iemandquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Zei die Brabander niet dat hij “hem graag wil zien”.
Ik verstond het zeker verkeerd. Dus hij zocht een meisje.
Elke dag wel. Wow.quote:
Proestquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:33 schreef XSbig het volgende:
Marjan is het type kassamedewerkster waardoor ik altijd naar de zelfscankassa ga.
Komt ze je zelfscan mandje scannenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:33 schreef XSbig het volgende:
Marjan is het type kassamedewerkster waardoor ik altijd naar de zelfscankassa ga.
Gewoon proberen te glimlachen, en daarna tot tien tellen als ze je netjes ingepakte boodschappentas helemaal overhoop gegooid heeft na het scannen.quote:
Jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:35 schreef XSbig het volgende:
[..]
Gewoon proberen te glimlachen, en daarna tot tien tellen als ze je netjes ingepakte boodschappentas helemaal overhoop gegooid heeft na het scannen.
Strijder. Wat staat er op het programma?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was geen date
Vanavond skip ik weer. Ben in de gym @:onlogisch @:oriente
Iedereen maakt deze onzin mee, het hun straf voor het zelfscan gebruik vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja![]()
En dan eindigen ze hier altijd met “alsjeblieft” als ze klaar zijn. Alsof het een gunst is, die ellende.
Viespeukquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
De mantelzorg gaat ver
Stukje happy ending?
Dat constante gezeur naar je hoofdquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Mantelzorg gaat heel ver: boodschappen, koken en eten. Dat valt wel mee toch?
5e van dit nieuwe seizoen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:41 schreef onlogisch het volgende:
Zijn dit weer nieuwe afleveringen @:Pisces29 of is dit allemaal oude zooi?
Ok ja, ik heb het ook even gedaan, dat is echt best vermoeiend ja, continu dezelfde vragen en verhalen, want beginnende dementie.quote:
Topografie is een ondergewaardeerd vak op school.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Waar ligt briele
Ah dit hadden we al een poosje gemist
In dit programma zeker.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:43 schreef XSbig het volgende:
[..]
Topografie is een ondergewaardeerd vak op school.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In dit programma zeker.
Zo een klein land en dan niks kennen.
Ik heb geen empathie. Hij zeurt teveel.quote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen empathie. Hij zeurt teveel.
Het lukt niet op de middelbare. En dan de resterende 40 jaar ook niet? (Of ik heb het halve verhaal gemist.)quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]keihard
Maar hij praat ook als een oude man, beetje traag
JA DAT LUST IK WELquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:48 schreef NoCigar het volgende:
'italiaans gekookt deeg' , ging dat gewoon over pasta?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |