quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Zo is first datesquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:30 schreef DKUp het volgende:
Ze houdt van krullen, ze krijgt iemand zonder krullen.
je mag mijn date wel doen.quote:
Sinds 1941 is de Moscow Mule een klassieker die niet meer weg te denken is uit z'n koperen mok. Wodka en gemberbier vormen de basis van deze heerlijk verfrissende cocktail. Deze Moscow Mule cocktail is bedacht in Amerika.quote:
Neequote:
Hellaas wel ja, bij mij had denise een kop haar dus dit lijkt wel vorig jaar opgenomen.quote:
Thanks.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sinds 1941 is de Moscow Mule een klassieker die niet meer weg te denken is uit z'n koperen mok. Wodka en gemberbier vormen de basis van deze heerlijk verfrissende cocktail. Deze Moscow Mule cocktail is bedacht in Amerika.
ALS JIJ KOMT IS HET AL BIJNA LENTE YEAHHHquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Hellaas wel ja, bij mij had denise een kop haar dus dit lijkt wel vorig jaar opgenomen.
Nou nou nouquote:
Zieligquote:
Had ze ook een ander pak aan?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:32 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Hellaas wel ja, bij mij had denise een kop haar dus dit lijkt wel vorig jaar opgenomen.
Maar haai hep licht haar en blauwe ogenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:36 schreef Drass het volgende:
Indische achtergrond. Je ouders kwamen uit Indonesie?
Nee mijn buurman, godverdomme.
Ik kan een opmerking maken, maar ik blijf even koest.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goede verhalen uit haar oude doos
Het zou er 1 van de 2 kunnen zijn geweest? Of misschien kwamen ze vaak bij een Indonesische restaurant?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:36 schreef Drass het volgende:
Indische achtergrond. Je ouders kwamen uit Indonesie?
Nee mijn buurman, godverdomme.
Licht haar hebben de meeste mensen als je lang genoeg wacht.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Maar haai het licht haar en blauwe ogen
Geen mods hier.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik kan een opmerking maken, maar ik blijf even koest.
Ja en als je lang genoeg wacht is er licht en eindigt je leven.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:37 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Licht haar hebben de meeste mensen als je lang genoeg wacht.
Volgende keer:quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ja instagram
De plek waar je geen reactie krijgt als je vraagt wanneer het seizoen begint.
De Ursula opmerking?quote:
Juist niet elitair toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou direct weglopen dit is Sigrid Kaag 2.0
Klopt, wielrennen wel.quote:
Zit je al lang hierquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:38 schreef cherrycoke het volgende:
dat aan de bar zitten met zijn tweeen duurt nog geen 2 minuten
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
We tellen de neuspiercings weer dit seizoen
Deze uit GRUN?quote:
lekker alternatief lekker gekquote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het valt mij ook weer op, tot nu toe elke aflevering weer prijs!
De naam is ook al boers. Boer Harm. Of Gerben.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn loopje en outfit
Boer
Sorry Harm
En daar zou je blij mee zijn?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Dit zouden ze qua type mij ook precies als date geven
Nee beidequote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:42 schreef cherrycoke het volgende:
gematched omdat ze bijde uit groningen komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |