Als Wout daadwerkelijk naar de Giro wil is een combi met Kooij echt de logica zelve. Gooi daar nog een Affini en van Dijke bij als tempobeulen en je hebt al een leadout waar je u tegen zegt. Dan nog Kuss in een vrije rol en 2/3 klimmers en je bent er al.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout wil de Giro rijden. Het lijkt mij voor Kooij ook de meest logische optie. Kunnen ze samen weer wat ritten veroveren. Wout krijgt een ideale eerste week voorgeschoteld, heel veel kansen.
Dat zal een stevige discussie opleveren wie voor wie de sprint gaat aantrekken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout wil de Giro rijden. Het lijkt mij voor Kooij ook de meest logische optie. Kunnen ze samen weer wat ritten veroveren. Wout krijgt een ideale eerste week voorgeschoteld, heel veel kansen.
Bij Van Aert beginnen de jaren wel meer te tellen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:15 schreef Marcoss het volgende:
Vraag me af of Wout inderdaad start, het is net als met Pogacar waar ook een paar jaar wordt gezegd dat hij nu toch echt een andere grote ronde dan de Tour rijdt, maar het gebeurt voorlopig niet..
Met ook nog nog de OS volgend jaar denk ik dat het programma niet zoveel anders dan dit jaar wordt
Ik denk juist door de OS, dat Wout beter de Tour kan overslaan en de Giro kan rijden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:15 schreef Marcoss het volgende:
Vraag me af of Wout inderdaad start, het is net als met Pogacar waar ook een paar jaar wordt gezegd dat hij nu toch echt een andere grote ronde dan de Tour rijdt, maar het gebeurt voorlopig niet..
Met ook nog nog de OS volgend jaar denk ik dat het programma niet zoveel anders dan dit jaar wordt
De Tour is de ideale voorbereiding voor de OS juist, denk ik. Op Skujins na kwam de gehele top 10 van het afgelopen WK uit de Tour.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:29 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk juist door de OS, dat Wout beter de Tour kan overslaan en de Giro kan rijden.
Na de Giro een lange pauze nemen, en dan weer vlammen.
Wout zijn sterke punt is, dat hij na een pauze gelijk weer op koerssnelheid is.
Maar Wout kan hem dan niet rijden zoals Mathieu , dus altijd iets minder frisquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 09:42 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
De Tour is de ideale voorbereiding voor de OS juist, denk ik. Op Skujins na kwam de gehele top 10 van het afgelopen WK uit de Tour.
Hier klopt geen kut van, die journalist heeft maar wat namen uit zijn duim gezogen paar op basis van het feit dat Zeeman in die podcast zei dat ze waarschijnlijk met hun jonge renners en talenten naar de Giro gingen. Maar namen en voorselecties werden daar niet genoemd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |