abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210935766
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 11:30 schreef Document1 het volgende:
Wat moet een Amerikaanse bank met Ajax?
Niets, zal dus wel via hun voor anderen zijn. Voor de rest niet boeiend, bedrijf zit dusdanig in elkaar dat niemand invloed kan kopen in Ajax.
pi_210935791
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 11:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Niets, zal dus wel via hun voor anderen zijn. Voor de rest niet boeiend, bedrijf zit dusdanig in elkaar dat niemand invloed kan kopen in Ajax.
Echt veel waarde zit er niet in het aandeel vandaar de vraag, wat moet je ermee als Citigroup?
pi_210935803
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 11:02 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wel eens al weet ik niet meer precies hoe het zat qua tijdlijn, bij dat gebeuren van Overmars zat hij er nog meen ik. Helemaal vlekkeloos (wel een leuke in deze context) is dat en de periode erna met vd Sar Hamstra en Huntelaar ook niet verlopen.
We kunnen natuurlijk makkelijk Mislintat voor alles de schuld geven maar het is allemaal wat eerder begonnen qua mismanagement.
Wel leuk die +2 die je krijgt terwijl je geheugen je in de steek laat. :P

Blind was augustus 2021 weg en Overmars in februari 2022.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wienerschnitzels op 13-10-2023 12:19:04 ]
  FOK!fotograaf vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:46:01 #280
364681 over_hedge
pi_210935815
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 11:44 schreef Document1 het volgende:

[..]
Echt veel waarde zit er niet in het aandeel vandaar de vraag, wat moet je ermee als Citigroup?
Mwa. het aandeel was 2x zo hoog als nu in 2019. Dus nu laag inkopen is nog niet zo slecht idee
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_210936129
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 07:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoe kan je bij Danny Blind uitkomen?

De man was toch al een seizoen trainer waarna hij weer assistent werd ofzo? Dat moet dus niet heel bijzonder zijn geweest

Bij het nederlands elftal heeft hij ook zo opzichtig gefaald als bondscoach

hoe kan deze man iedere keer aan een baantje komen?
Wij weten het ook niet klaas
Groot fan van User Wotte
pi_210936509
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 09:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Waarom zouden die een stap achteruit willen maken??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shreyas of Syntix of hoe heet die gozer opende ooit het Twente is een grotere club dan Feyenoord topic in de mindere tijden van die laatste club.

Vind het zo langzamerhand wel tijd worden dat hij het AZ is een grotere club dan Ajax topic opent.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:47:03 #283
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210936522
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 11:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Wel leuk die +2 die je krijgt terwijl je geheugen je in de steek laat. :P

Blind was augustus 2021 weg en Overmars in februari 2022.
Dank je! is alleen maar beter dan. :)

Ik was wel een beetje anti Blind daterend nog van de periode met die B contracten voor de donkere jongens maar zag in een docu dat hij daar weinig mee te maken had, dan als RVC lid weer prima.
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:49:42 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210936567
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 12:46 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Shreyas of Syntix of hoe heet die gozer opende ooit het Twente is een grotere club dan Feyenoord topic in de mindere tijden van die laatste club.

Vind het zo langzamerhand wel tijd worden dat hij het AZ is een grotere club dan Ajax topic opent.
Daar heeft hij nog een jaar of 16 voor dus geen haast geboden.
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:58:12 #285
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210936691
quote:

[..]

Het verschil tussen Ajax en de andere Nederlandse topclubs is dat er bij Ajax tijdens een hoogconjunctuur getreurd wordt na een in de laatste minuut misgelopen CL-finale terwijl bij de andere clubs in hun topdagen men wildenthousiast wordt om een kleine nederlaag of gelijkspel tegen een Europese middenmoter in de groepsfase.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210936701
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 11:02 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wel eens al weet ik niet meer precies hoe het zat qua tijdlijn, bij dat gebeuren van Overmars zat hij er nog meen ik. Helemaal vlekkeloos (wel een leuke in deze context) is dat en de periode erna met vd Sar Hamstra en Huntelaar ook niet verlopen.
We kunnen natuurlijk makkelijk Mislintat voor alles de schuld geven maar het is allemaal wat eerder begonnen qua mismanagement.
Dit vooral ja. Ook in de rvc is een hoop misgegaan. Kijk jullie zijn nu in een diepe crisis, dat is kut maar geeft ook mogelijkheden om eens goed de bezem er doorheen te halen. Durf eens te breken met het oude jongens krentenbrood ons kent ons verhaal. Durf eens echt te vernieuwen. Dat moet gewoon in het hedendaagse voetbal.

Daar waren jullie goed mee begonnen met de tandem
Overmars en Ten Hag. Nu ga je weer vervallen in de Danny Blind’s en Van Praag’s van deze wereld. En dan samen met de 45 praatgroepjes bij Ajax waar iedereen iets te zeggen moet hebben. Durf nieuwe mensen aan te stellen ipv de oude fossielen.

En al zit Blind in de rvc, hij heeft daar toch ook een bepaalde invloed, ook op het beleid. Ik vind het prima hoor als het kut gaat bij jullie, dus ik zeg doorgaan zo. Maar ik kan me niet voorstellen dat je als Ajacied blij wordt van WEER Blind, van Praag, van Gaal etc.
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:03:05 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210936752
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 12:59 schreef alopio het volgende:

[..]
Dit vooral ja. Ook in de rvc is een hoop misgegaan. Kijk jullie zijn nu in een diepe crisis, dat is kut maar geeft ook mogelijkheden om eens goed de bezem er doorheen te halen. Durf eens te breken met het oude jongens krentenbrood ons kent ons verhaal. Durf eens echt te vernieuwen. Dat moet gewoon in het hedendaagse voetbal.

Daar waren jullie goed mee begonnen met de tandem
Overmars en Ten Hag. Nu ga je weer vervallen in de Danny Blind’s en Van Praag’s van deze wereld. En dan samen met de 45 praatgroepjes bij Ajax waar iedereen iets te zeggen moet hebben. Durf nieuwe mensen aan te stellen ipv de oude fossielen.

En al zit Blind in de rvc, hij heeft daar toch ook een bepaalde invloed, ook op het beleid. Ik vind het prima hoor als het kut gaat bij jullie, dus ik zeg doorgaan zo. Maar ik kan me niet voorstellen dat je als Ajacied blij wordt van WEER Blind, van Praag, van Gaal etc.
Toen je het tandem Overmars ten Hag was Blind het RVC lid voetbalzaken dus dan vind ik het niet zo heel vreemd dat ze op hem terugvallen voor diezelfde positie.
pi_210936835
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 13:03 schreef Tarado het volgende:

[..]
Toen je het tandem Overmars ten Hag was Blind het RVC lid voetbalzaken dus dan vind ik het niet zo heel vreemd dat ze op hem terugvallen voor diezelfde positie.
Maar ten Hag en Overmars waren wel sterke persoonlijkheden die weten wat ze deden en ook duidelijk waren in wat ze willen en niet. Wij hebben Slot en Ten Kloese die ook gewoon sterk in hun schoenen staan en een totaal debiel als Sjaak Troost in de rvc dus totaal niet serieus nemen. Geef je iemand als Troost weer macht doordat er een kut trainer zit dan krijg je weer situaties dat debiele spelers debiele contracten krijgen. Dus Blind is leuk, maar het gevaar is dat je dus ook weer “bekenden” van het clubje Blind in andere posities krijgt die dus minder sterk zijn en zich meer laten beïnvloeden.
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:16:16 #289
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210936900
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 13:10 schreef alopio het volgende:

[..]
Maar ten Hag en Overmars waren wel sterke persoonlijkheden die weten wat ze deden en ook duidelijk waren in wat ze willen en niet. Wij hebben Slot en Ten Kloese die ook gewoon sterk in hun schoenen staan en een totaal debiel als Sjaak Troost in de rvc dus totaal niet serieus nemen. Geef je iemand als Troost weer macht doordat er een kut trainer zit dan krijg je weer situaties dat debiele spelers debiele contracten krijgen. Dus Blind is leuk, maar het gevaar is dat je dus ook weer “bekenden” van het clubje Blind in andere posities krijgt die dus minder sterk zijn en zich meer laten beïnvloeden.
:) Dat gevaar is er altijd natuurlijk maar als ik het goed begrijp willen zo ook af van 1 TD die alles bepaalt, want bij Overmars was natuurlijk ook niet alles goed, sterker nog er ging veel te veel mondeling en op achterkanten bierviltjes, dat moet meer gestructureerd.
pi_210936951
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 13:16 schreef Tarado het volgende:

[..]
:) Dat gevaar is er altijd natuurlijk maar als ik het goed begrijp willen zo ook af van 1 TD die alles bepaalt, want bij Overmars was natuurlijk ook niet alles goed, sterker nog er ging veel te veel mondeling en op achterkanten bierviltjes, dat moet meer gestructureerd.
Wat ik ook lees en wat Blind ook al aangaf in een interview is dat ze afwillen van een situatie waarin je (door omstandigheden) in een machtsvacuüm komt wat natuurlijk gebeurde toen in korte tijd Overmars en Ten Hag weg waren, het hele technische hart viel daarmee de facto in 1 keer weg zonder duidelijke opvolgers/plaatsvervangers.
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 13:23:49 #291
131800 Tarado
capô de fusca
pi_210936988
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 13:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Wat ik ook lees en wat Blind ook al aangaf in een interview is dat ze afwillen van een situatie waarin je (door omstandigheden) in een machtsvacuüm komt wat natuurlijk gebeurde toen in korte tijd Overmars en Ten Hag weg waren, het hele technische hart viel daarmee de facto in 1 keer weg zonder duidelijke opvolgers/plaatsvervangers.
Plus dat Overmars helemaal niets achterliet op misschien een paar foto's na want anders dan dat kon hij weinig met z'n smartphone.
pi_210938720
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 13:16 schreef Tarado het volgende:

[..]
Tja dat blijft een lastige balans. Want in feite is elke club afhankelijk van een paar sterke mensen met kennis en verstand van zaken. Uiteraard kan je eea ondervangen door een sterke organisatie neer te zetten (scouting, jeugd) maar een hele goede trainer en td zijn zeldzaam en zo bepalend. Haal Slot en te Kloese weg en kijk dan eens wat er gebeurt bij Feyenoord.

Je wilt natuurlijk niet te afhankelijk zijn van een 1/2 man, maar teveel mensen die er een plasje over moeten doen is ook niet werkzaam. Dan wordt het weer kwantiteit ipv kwaliteit. Buiten dat zijn bepaalde mensen in het voetbal vooral baantjes ziek (oa een Blind) die bijna elke functie hebben gedaan en nergens in uitblinken.
pi_210939690
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 11:25 schreef Sabata het volgende:
en waarom heeft Ajax zoveel jeugd zo makkelijk laten gaan die nu van nut zou zijn geweest. Botman en Schuurs te vlug afgeschreven, Hansen, FitzJim en Regeer makkelijk verhuurd.
Botman heeft zich wel enorm goed ontwikkeld, maar dat is qua type verdediger iemand waar Ajax normaal gesproken niet naar zoekt, dan wil je toch wat opbouwende kwaliteiten zien. Schuurs heeft dat wel, maar die heeft toch wel genoeg kansen gehad in z’n Ajax-periode?
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 oktober 2023 @ 18:08:10 #294
7889 tong80
Spleenheup
pi_210940029
Kijken of ze dit plaatsen op het Ajaxforum.

Ik distantiëer me van Kale en Tokkie en alle andere populistische randdebielen. Een grote bek hoort met humor en intelligentie gepaard te gaan. Uit de losse pols droeftoeteren, en hard roepen laten we over aan schijtluizen die hun kans grijpen om één keer, niet hand in hand, hun Calimero tranen te deppen. Met een gesloten dak zou er al minder vocht in de Kuip druipen. Met Peppie en Kokkie was het meer lachen. Tranen met tuiten.

Herman. Geen Kortekaas.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 18:39:46 #295
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210940432
quote:

[..]

Mjah het probleem is dan wel dat Shreyas een topic opent. Daar zit vrijwel niemand op te wachten.
Makkelijk eerste
pi_210946157
quote:

[..]

Ooit opende ik het "Ajax is een parodie op een club" dat had ik weer goed gezien
Groot fan van User Wotte
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 oktober 2023 @ 09:32:34 #297
7889 tong80
Spleenheup
pi_210947888
14 oktober. De grote tong80 jarig. De grootste Cruijff fan op FOK! de legendarische nummer 14. Laat de ratten uit Rotterdam het bij hun eigen zinkende schip houden op m'n verjaardag. Alhoewel, het blijft genieten van dwergen die niet gebukt gaan onder een open dak. Feest vieren als ze één keer in de 20 jaar kampioen worden. Ik verheug me nu al op de volgende 20 jaar van heerschappij door m'n cluppie. Ik ga het ze er haarfijn inwrijven. The lunatics don't have overtaken the Asylum. Succes straks met het slotje.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 oktober 2023 @ 09:32:56 #298
7889 tong80
Spleenheup
pi_210947891
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 00:01 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ooit opende ik het "Ajax is een parodie op een club" dat had ik weer goed gezien
Wat had je goed gezien :?

Trouwste user 2022 zaterdag 14 oktober 2023 @ 09:33:26 #299
7889 tong80
Spleenheup
pi_210947896
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2023 00:01 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik heb 60.000 topics geopend. Slecht gezien :?

Trouwste user 2022 zaterdag 14 oktober 2023 @ 09:33:46 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_210947902
Bijna Arne

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')