Niets, zal dus wel via hun voor anderen zijn. Voor de rest niet boeiend, bedrijf zit dusdanig in elkaar dat niemand invloed kan kopen in Ajax.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:30 schreef Document1 het volgende:
Wat moet een Amerikaanse bank met Ajax?
Echt veel waarde zit er niet in het aandeel vandaar de vraag, wat moet je ermee als Citigroup?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niets, zal dus wel via hun voor anderen zijn. Voor de rest niet boeiend, bedrijf zit dusdanig in elkaar dat niemand invloed kan kopen in Ajax.
Wel leuk die +2 die je krijgt terwijl je geheugen je in de steek laat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens al weet ik niet meer precies hoe het zat qua tijdlijn, bij dat gebeuren van Overmars zat hij er nog meen ik. Helemaal vlekkeloos (wel een leuke in deze context) is dat en de periode erna met vd Sar Hamstra en Huntelaar ook niet verlopen.
We kunnen natuurlijk makkelijk Mislintat voor alles de schuld geven maar het is allemaal wat eerder begonnen qua mismanagement.
Mwa. het aandeel was 2x zo hoog als nu in 2019. Dus nu laag inkopen is nog niet zo slecht ideequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:44 schreef Document1 het volgende:
[..]
Echt veel waarde zit er niet in het aandeel vandaar de vraag, wat moet je ermee als Citigroup?
Wij weten het ook niet klaasquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 07:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoe kan je bij Danny Blind uitkomen?
De man was toch al een seizoen trainer waarna hij weer assistent werd ofzo? Dat moet dus niet heel bijzonder zijn geweest
Bij het nederlands elftal heeft hij ook zo opzichtig gefaald als bondscoach
hoe kan deze man iedere keer aan een baantje komen?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 09:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom zouden die een stap achteruit willen maken??Shreyas of Syntix of hoe heet die gozer opende ooit het Twente is een grotere club dan Feyenoord topic in de mindere tijden van die laatste club.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het zo langzamerhand wel tijd worden dat hij het AZ is een grotere club dan Ajax topic opent.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Dank je! is alleen maar beter dan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel leuk die +2 die je krijgt terwijl je geheugen je in de steek laat.![]()
Blind was augustus 2021 weg en Overmars in februari 2022.
Daar heeft hij nog een jaar of 16 voor dus geen haast geboden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Shreyas of Syntix of hoe heet die gozer opende ooit het Twente is een grotere club dan Feyenoord topic in de mindere tijden van die laatste club.
Vind het zo langzamerhand wel tijd worden dat hij het AZ is een grotere club dan Ajax topic opent.
Het verschil tussen Ajax en de andere Nederlandse topclubs is dat er bij Ajax tijdens een hoogconjunctuur getreurd wordt na een in de laatste minuut misgelopen CL-finale terwijl bij de andere clubs in hun topdagen men wildenthousiast wordt om een kleine nederlaag of gelijkspel tegen een Europese middenmoter in de groepsfase.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Shreyas of Syntix of hoe heet die gozer opende ooit het Twente is een grotere club dan Feyenoord topic in de mindere tijden van die laatste club.
Vind het zo langzamerhand wel tijd worden dat hij het AZ is een grotere club dan Ajax topic opent.
Dit vooral ja. Ook in de rvc is een hoop misgegaan. Kijk jullie zijn nu in een diepe crisis, dat is kut maar geeft ook mogelijkheden om eens goed de bezem er doorheen te halen. Durf eens te breken met het oude jongens krentenbrood ons kent ons verhaal. Durf eens echt te vernieuwen. Dat moet gewoon in het hedendaagse voetbal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens al weet ik niet meer precies hoe het zat qua tijdlijn, bij dat gebeuren van Overmars zat hij er nog meen ik. Helemaal vlekkeloos (wel een leuke in deze context) is dat en de periode erna met vd Sar Hamstra en Huntelaar ook niet verlopen.
We kunnen natuurlijk makkelijk Mislintat voor alles de schuld geven maar het is allemaal wat eerder begonnen qua mismanagement.
Toen je het tandem Overmars ten Hag was Blind het RVC lid voetbalzaken dus dan vind ik het niet zo heel vreemd dat ze op hem terugvallen voor diezelfde positie.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit vooral ja. Ook in de rvc is een hoop misgegaan. Kijk jullie zijn nu in een diepe crisis, dat is kut maar geeft ook mogelijkheden om eens goed de bezem er doorheen te halen. Durf eens te breken met het oude jongens krentenbrood ons kent ons verhaal. Durf eens echt te vernieuwen. Dat moet gewoon in het hedendaagse voetbal.
Daar waren jullie goed mee begonnen met de tandem
Overmars en Ten Hag. Nu ga je weer vervallen in de Danny Blind’s en Van Praag’s van deze wereld. En dan samen met de 45 praatgroepjes bij Ajax waar iedereen iets te zeggen moet hebben. Durf nieuwe mensen aan te stellen ipv de oude fossielen.
En al zit Blind in de rvc, hij heeft daar toch ook een bepaalde invloed, ook op het beleid. Ik vind het prima hoor als het kut gaat bij jullie, dus ik zeg doorgaan zo. Maar ik kan me niet voorstellen dat je als Ajacied blij wordt van WEER Blind, van Praag, van Gaal etc.
Maar ten Hag en Overmars waren wel sterke persoonlijkheden die weten wat ze deden en ook duidelijk waren in wat ze willen en niet. Wij hebben Slot en Ten Kloese die ook gewoon sterk in hun schoenen staan en een totaal debiel als Sjaak Troost in de rvc dus totaal niet serieus nemen. Geef je iemand als Troost weer macht doordat er een kut trainer zit dan krijg je weer situaties dat debiele spelers debiele contracten krijgen. Dus Blind is leuk, maar het gevaar is dat je dus ook weer “bekenden” van het clubje Blind in andere posities krijgt die dus minder sterk zijn en zich meer laten beïnvloeden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen je het tandem Overmars ten Hag was Blind het RVC lid voetbalzaken dus dan vind ik het niet zo heel vreemd dat ze op hem terugvallen voor diezelfde positie.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar ten Hag en Overmars waren wel sterke persoonlijkheden die weten wat ze deden en ook duidelijk waren in wat ze willen en niet. Wij hebben Slot en Ten Kloese die ook gewoon sterk in hun schoenen staan en een totaal debiel als Sjaak Troost in de rvc dus totaal niet serieus nemen. Geef je iemand als Troost weer macht doordat er een kut trainer zit dan krijg je weer situaties dat debiele spelers debiele contracten krijgen. Dus Blind is leuk, maar het gevaar is dat je dus ook weer “bekenden” van het clubje Blind in andere posities krijgt die dus minder sterk zijn en zich meer laten beïnvloeden.
Wat ik ook lees en wat Blind ook al aangaf in een interview is dat ze afwillen van een situatie waarin je (door omstandigheden) in een machtsvacuüm komt wat natuurlijk gebeurde toen in korte tijd Overmars en Ten Hag weg waren, het hele technische hart viel daarmee de facto in 1 keer weg zonder duidelijke opvolgers/plaatsvervangers.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]Dat gevaar is er altijd natuurlijk maar als ik het goed begrijp willen zo ook af van 1 TD die alles bepaalt, want bij Overmars was natuurlijk ook niet alles goed, sterker nog er ging veel te veel mondeling en op achterkanten bierviltjes, dat moet meer gestructureerd.
Plus dat Overmars helemaal niets achterliet op misschien een paar foto's na want anders dan dat kon hij weinig met z'n smartphone.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat ik ook lees en wat Blind ook al aangaf in een interview is dat ze afwillen van een situatie waarin je (door omstandigheden) in een machtsvacuüm komt wat natuurlijk gebeurde toen in korte tijd Overmars en Ten Hag weg waren, het hele technische hart viel daarmee de facto in 1 keer weg zonder duidelijke opvolgers/plaatsvervangers.
Tja dat blijft een lastige balans. Want in feite is elke club afhankelijk van een paar sterke mensen met kennis en verstand van zaken. Uiteraard kan je eea ondervangen door een sterke organisatie neer te zetten (scouting, jeugd) maar een hele goede trainer en td zijn zeldzaam en zo bepalend. Haal Slot en te Kloese weg en kijk dan eens wat er gebeurt bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]Dat gevaar is er altijd natuurlijk maar als ik het goed begrijp willen zo ook af van 1 TD die alles bepaalt, want bij Overmars was natuurlijk ook niet alles goed, sterker nog er ging veel te veel mondeling en op achterkanten bierviltjes, dat moet meer gestructureerd.
Botman heeft zich wel enorm goed ontwikkeld, maar dat is qua type verdediger iemand waar Ajax normaal gesproken niet naar zoekt, dan wil je toch wat opbouwende kwaliteiten zien. Schuurs heeft dat wel, maar die heeft toch wel genoeg kansen gehad in z’n Ajax-periode?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:25 schreef Sabata het volgende:
en waarom heeft Ajax zoveel jeugd zo makkelijk laten gaan die nu van nut zou zijn geweest. Botman en Schuurs te vlug afgeschreven, Hansen, FitzJim en Regeer makkelijk verhuurd.
Mjah het probleem is dan wel dat Shreyas een topic opent. Daar zit vrijwel niemand op te wachten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ooit opende ik het "Ajax is een parodie op een club" dat had ik weer goed gezienquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wat had je goed gezienquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ooit opende ik het "Ajax is een parodie op een club" dat had ik weer goed gezien
Ik heb 60.000 topics geopend. Slecht gezienquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ooit opende ik het "Ajax is een parodie op een club" dat had ik weer goed gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |