23.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:40 schreef Mortaxx het volgende:
ik heb het idee dat de stream achterloopt. Welke minuut zijn jullie nu? Ik zit op 20:00
Bij mij is de wedstrijd al afgelopen. Is 5-1 geworden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:40 schreef Mortaxx het volgende:
ik heb het idee dat de stream achterloopt. Welke minuut zijn jullie nu? Ik zit op 20:00
23:40quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:40 schreef Mortaxx het volgende:
Dit Ajax speelt zonder middenveld, met het opstellen van Taylor, Tahirovic en Hlynsson heb je drie spelers die er helemaal niets van kunnen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:37 schreef Saekerhett het volgende:
Dat opbouwen van Ajax
Lange bal voor niemand, keeper van Utrecht mag hem rustig aannemen
Ga je toch wegquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:41 schreef VEM2012 het volgende:
Degradatievoetbal is ook echt niet om aan te gluren…
Denk dat dit het maximale is met dit materiaalquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is maar goed dat Maurice een overperformer is
Hiermee suggereer je dat ze het ooit wel geweten hebben, maar sinds de eerste wedstrijd van het seizoen hebben ze geen idee wat ze aan het doen zijn en weten zo nog minder goed wat ze moeten doen.quote:
Ik kan mij dat eigenlijk absoluut niet voorstellen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk dat dit het maximale is met dit materiaal
Niet echt een eerlijke meting aangezien PSV drie wedstrijden meer gespeeld heeft.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:44 schreef Zwansen het volgende:
Hoe vaak heeft PSV eigenlijk 22 punten voorgestaan op Ajax?
Nee, ik heb het gered om een wedstrijd uit te kijken in de eredivisie vrouwen, dus ik wil proberen of ik nog een niveau lager aankan.quote:
Na deze wedstrijd nog maar twee.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet echt een eerlijke meting aangezien PSV drie wedstrijden meer gespeeld heeft.
Dit is wel nog beter dan Eredivisie vrouwen hoorquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het gered om een wedstrijd uit te kijken in de eredivisie vrouwen, dus ik wil proberen of ik nog een niveau lager aankan.
Ik hoop dat PSV de dubbele cijfers haalt komende week. Dan heb je dat zowel tegen Feyenoord en Ajax gedaan.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:44 schreef Zwansen het volgende:
Hoe vaak heeft PSV eigenlijk 22 punten voorgestaan op Ajax?
Dat was de vraag niet.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet echt een eerlijke meting aangezien PSV drie wedstrijden meer gespeeld heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |