Dat horen trainers vaak, een paar dagen voordat ze ontslagen worden.....quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:56 schreef Caland het volgende:
Steijn voelt het vertrouwen van alle mensen binnen Ajax
Erg mooi
De ajax slagader ligt nog verder open?quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rood gras.
Het heeft wel wat.
Denk dat dit een eenvoudige zege wordt voor Ajax.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De ajax slagader ligt nog verder open?
Dat wordt dan extra pijnlijk als het niet luktquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat dit een eenvoudige zege wordt voor Ajax.
Dit Utrecht kan er écht helemaal niks van.
De angst is groot.quote:
enorm de focus leggen op geen foutjes maken. Lukt tot nu toe aardig. Maar sprankelend is het niet.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:25 schreef Caland het volgende:
Het is qua niveau ook een echte degradatiekraker
De tering
Het passlijntje tussen Hato en Sutalo gaat weer mokerdik wordenquote:Op zondag 22 oktober 2023 12:26 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
enorm de focus leggen op geen foutjes maken. Lukt tot nu toe aardig. Maar sprankelend is het niet.
je krijgt de woorden Ajax en Amsterdam niet uit je toetsenbord?quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:26 schreef klaasweetalles het volgende:
we hebben weer een 020 commentator die het spel van 020 gaat zitten verdedigen
ajax moet rustig aan doen hahahahahah
kut clown
Wat bedoel jij? 020 speelt toch?quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je krijgt de woorden Ajax en Amsterdam niet uit je toetsenbord?
die hebben nu al 20x de bal naar elkaar gespeeld denk ik. Een echt goeie nr 6 zou daar al helpen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het passlijntje tussen Hato en Sutalo gaat weer mokerdik worden
STEIJNED
Ik vind dat ventje van Roma niet eens zo matig eigenlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
die hebben nu al 20x de bal naar elkaar gespeeld denk ik. Een echt goeie nr 6 zou daar al helpen.
Kijk naar de ranglijst. Daar is je verklaring.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is wel heel matig van beide kanten tot nu toe.
Die kan echt wel wat, maar laat het nog te weinig zien.quote:Op zondag 22 oktober 2023 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat ventje van Roma niet eens zo matig eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |