Was een lemming op een post die zo geschreven is.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 10:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jammer dat hij de cursus Nederlands dan weer niet gehaald heeft.
Niet zo zuur doen Meneer Zoon_Johnquote:Op zondag 5 mei 2024 00:14 schreef Zoon_John het volgende:
Kan @:plompzakker zijn liefde voor Samuel24 een beetje voor zichzelf houden.
Hele tijd off-topic, of gaan we nu overal waar die gast post een "Samuel 24" post krijgen....
Gaarne on topic blijven, kut dat ik dit als usere moet aangeven.
Er komt een nieuwe user, en dan roept iedereen Samuel24, zo ga je mensen wegjagen.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet zo zuur doen Meneer Zoon_John
Ja @Danny, zeg het maar?quote:Op maandag 6 mei 2024 14:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
- edit: commentaar op moderatie is niet gewenst in topics -
Goh nou ben ik toch wel erg benieuwd.quote:
Hij zegt het toch? Commentaar op moderatie is niet gewenst in topics.quote:
Ja daarom vraag ik het hier. Waarom is mijn reactie weggehaald @Danny?quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij zegt het toch? Commentaar op moderatie is niet gewenst in topics.
Einde discussie
HONDENLULLEN!!!!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Ga huilie doen in feedback
Klacht verworpen, Het maakt niet uit wie de volgende topic in de slowchat opent.quote:
ik ga in hoer beroep bij ex-moderator @Fok-itquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klacht verworpen, Het maakt niet uit wie de volgende topic in de slowchat opent.
Dat telt wel voor iets jaquote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik ga in hoer beroep bij ex-moderator @:fok-it
Wat is dit nou weer voor onzin? Je haalt hier een bron aan uit 2018. Er bestaat geen majesteitsschennis meer. Er is geen onderscheid tussen een ambtenaar, overheidsorgaan of iemand van een koninklijk huis.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
majesteitsschennis is een strafbaar feit:
bron: https://nos.nl/nieuwsuur/(...)als-verbod-verdwijnt
En wat strafbaar is in Nederland, mag niet op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want het wetboek ken ik ook
quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:30 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin? Je haalt hier een bron aan uit 2018. Er bestaat geen majesteitsschennis meer. Er is geen onderscheid tussen een ambtenaar, overheidsorgaan of iemand van een koninklijk huis.
https://nl.wikipedia.org/(...)r,per%201%2D1%2D2020Oh ja ik haal mijn post weg uit dit topic. Je hebt gelijk Maar als iedereen beledigingen doet enzo dan wordt het een zooitje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topic blijft dicht maar mijn post gaat weg.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Prima. Maar dan ook consistent zijn. Dus een fuck Geert Wilders mag dan ook dus niet etc.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh ja ik haal mijn post weg uit dit topic. Je hebt gelijk Maar als iedereen beledigingen doet enzo dan wordt het een zooitje.
Topic blijft dicht maar mijn post gaat weg.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:30 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin? Je haalt hier een bron aan uit 2018. Er bestaat geen majesteitsschennis meer. Er is geen onderscheid tussen een ambtenaar, overheidsorgaan of iemand van een koninklijk huis.
https://nl.wikipedia.org/(...)r,per%201%2D1%2D2020Nieuwe sluitpost:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had je het in je topic wat beleefder aangepakt TS en niet zo gescholden met van alles dan had deze kunnen openblijven. Als iedereen zo gaat schelden....Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
tuurlijk nietquote:Op donderdag 16 mei 2024 17:34 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Prima. Maar dan ook consistent zijn. Dus een fuck Geert Wilders mag dan ook dus niet etc.
TR is behandeld. desbetreffende post is verwijderd.quote:
dankuwel meneerquote:Op vrijdag 17 mei 2024 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
TR is behandeld. desbetreffende post is verwijderd.
Topic blijft dicht, dit soort shit heeft KLB niet nodig. En wat is dat opeens met racistische shit in klb?.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:41 schreef Fushia2 het volgende:
Even een vraagje: waarom is he toegestaan om 24/7 hier op palestijnen/moslims/asielzoekers te kkeren maar wanneer ik 1 keer het woord jood gebruik wordt mijn post verwijderd?
Wees dan rechtlijnig en verbied alle vormen van discriminatie?
Ik kan alles prima hebben, maar het moet van beide kanten komen.
Niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |