Dan moet Rus dus met Ham om de tafel gaan zitten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Russell is de voorzitter/directeur.
Maar de GPDA kan niet straffen ofzo. Die komt op voor de belangen/veiligheid vd coureurs.
Alexander Würz is trouwens ook nog steeds op 1 of andere manier betrokken hoewel die allang F1-coureur af is.
Nee. De GPDA komt naar mijn weten slechts namens alle coureurs op voor de (veiligheids)belangen van alle coureurs. Of ze nou lid zijn of niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dan moet Rus dus met Ham om de tafel gaan zitten.
Puur rationeel weet je denk ik ook wel dat er dan teams doorrijden tot de band kapot gaat en dan breng je coureurs ook in gevaar met een mogelijke zware crash.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
t gaat me om de vergelijk he... we maken het voor de rijders kut die worden er ziek van dat ze vaker binnen moeten komen en kortere snellere stints moeten rijden... want veiliger met de banden
maar als er iemand diep genoeg het hoofd buigt is dan laten we de veiligheid even ietwat achterwege want hij heeft zo'n spijt er van
het lijkt mij weer een optische illusie, HAM is duidelijk fout en de veiligheid van alle coureurs waren in het geding, buiten dat deze race te zwaar was, gezien alle bijwerkingen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. De GPDA komt naar mijn weten slechts namens alle coureurs op voor de (veiligheids)belangen van alle coureurs. Of ze nou lid zijn of niet.
Soort vakbond, maar dan zonder het coa-ondwrhandelingendeel over salarissen ofzo. Vakbonden gaan ook niet individuele leden ter verantwoording roepen.
HAM bracht voornamelijk zichzelf in gevaar. Maar desalniettemin had dit m.i. meer dan een foei en een boete mogen zijn als de veiligheid bij de FIA zo hoog in het vaandel staat als ze zeggen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het lijkt mij weer een optische illusie, HAM is duidelijk fout en de veiligheid van alle coureurs waren in het geding, buiten dat deze race te zwaar was, gezien alle bijwerkingen.
Nee dan zou Rus met de FIA FOM whatever om tafel moeten gaan zitten over dat dit een lachertje van een straf is voor zo'n gevaarlijke situatie.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dan moet Rus dus met Ham om de tafel gaan zitten.
euh al dat bloed op de baan is extra gevaar voor alle rijders hoorquote:Op zondag 8 oktober 2023 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
HAM bracht voornamelijk zichzelf in gevaar. Maar desalniettemin had dit m.i. meer dan een foei en een boete mogen zijn als de veiligheid bij de FIA zo hoog in het vaandel staat als ze zeggen.
Ja, is wel glibberig inderdaadquote:Op zondag 8 oktober 2023 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh al dat bloed op de baan is extra gevaar voor alle rijders hoor
Verplicht dat filmpje van Jansen van Vuuren kijken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh al dat bloed op de baan is extra gevaar voor alle rijders hoor
Echt op de baan viel wel mee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:16 schreef Nizno het volgende:
Ik heb geen onboardbeelden van Rus gezien maar ik kan me voorstellen dat het niet een lekker idee is als je iemand voor je over de baan ziet lopen.
Dit soort opmerkingen zijn dan ook weer zwaar overdreven, waar zie je hem aanzettenquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gelet op het feit dat hij nog moet aanzetten om een aankomende auto niet te hinderen lijkt me dat extreem onwaarschijnlijk.
oke dr zat een bocht... daarom zag hij hem niet op de baanquote:Op zondag 8 oktober 2023 23:22 schreef PS. het volgende:
[..]
Echt op de baan viel wel mee.
[ afbeelding ]
Maar toch wel dichterbij dan ik verwacht had na mijn eerdere GIF
Best dichtbij vind ikquote:Op zondag 8 oktober 2023 23:22 schreef PS. het volgende:
[..]
Echt op de baan viel wel mee.
[ afbeelding ]
Maar toch wel dichterbij dan ik verwacht had na mijn eerdere GIF
Als hij nog pissig genoeg was geweest en het geweten had.... zou hij mogelijk dichterbij zijn geweestquote:
Ah, dus Perez nog geen kampioen dit weekend.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:28 schreef Nizno het volgende:
raceuitslag is definitief.
Geen vermelding van alonso verkeerd de baan terug op komen.
Zeker wel. Eerste reprimande.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:28 schreef Nizno het volgende:
was een reprimandquote:Op zondag 8 oktober 2023 23:28 schreef Nizno het volgende:
ow verrek over het hoofd gezien net met scannen, zag allemaal 11jes...quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeker wel. Eerste reprimande.
https://www.fia.com/sites(...)ining%20unsafely.pdf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |