Haha jij met je varkenshart zal het geen één ronde volhouden in een F1 wagen op een baan met veel bochten en lange stukken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:45 schreef VarkensHart het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)wil-niet-eens-winnen
Het is gvd een SPORT prijs geen prijs voor rijkeluiskindjes die autotje rijden wat denkt die pauper niet.
Klacht mensen die f1 als sport zien
Wat een gelul iedereen kan auto rijdenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha jij met je varkenshart zal het geen één ronde volhouden in een F1 wagen op een baan met veel bochten en lange stukken.
Deze post maakt wel duidelijk dat het een trolltopic isquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:49 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Wat een gelul iedereen kan auto rijden![]()
![]()
![]()
![]()
Max is een baas. 'steek die prijs maar ergens waar de zon niet schijnt, ik kom 'm toch niet ophalen'quote:Sleeptime Lazy Dekbed
¤ 19.99 ¤ 39.99
Max stinktquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:28 schreef Näsenbar het volgende:
Max is te goed voor Nederland en beter dan iedereen in dit topic. Max is de beste.
Oikofoob, ga lekker ergens anders wonen als je niet voor Max bent.quote:
Zet mij achter het stuur van zon auto en ik wordt met gemak wk. Niets moeilijks aan het is juist dat al die rijders zo dom als stront zijn en handelingssnelheid van een schildpad hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:28 schreef Näsenbar het volgende:
Max is te goed voor Nederland en beter dan iedereen in dit topic. Max is de beste.
Gelukkig hebben we de beelden nog van de vorige keer dat je dat zei:quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:49 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Zet mij achter het stuur van zon auto en ik wordt met gemak wk. Niets moeilijks aan het is juist dat al die rijders zo dom als stront zijn en handelingssnelheid van een schildpad hebben.
HAHAHA BAZELNAR!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:52 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de beelden nog van de vorige keer dat je dat zei:
[ afbeelding ]
Klopt daarom woont hij in Monaco. Hij is te goed om hier belasting te betalen. Teruggeven aan de maatschappij.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:28 schreef Näsenbar het volgende:
Als je het klootjesvolk zoveel plezier geeft dan geef je het land meer terug dan een paar centen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 12:08 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Klopt daarom woont hij in Monaco. Hij is te goed om hier belasting te betalen. Teruggeven aan de maatschappij.
Klootjesvolkquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:29 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Als je het klootjesvolk zoveel plezier geeft dan geef je het land meer terug dan een paar centen.
Klopt, en jij kan het weten, je zit er middenin.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:29 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
KlootjesvolkSorry, maar het niveau van dit soort mensen ligt echt wel behoorlijk lager.
Waar komt deze gemene steek opeens vandaan? Sorry dat ik je God Mexje Verstepchen afkeur, maar ik kan hem niet uitstaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:30 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Klopt, en jij kan het weten, je zit er middenin.
Wie zegt dat het een God is? Is gewoon een mens van vlees en bloed.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:31 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Waar komt deze gemene steek opeens vandaan? Sorry dat ik je God Mexje Verstepchen afkeur, maar ik kan hem niet uitstaan.
Je lijkt heel erg boos te worden als iemand zich negatief uitlaat over Meks.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:35 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een God is? Is gewoon een mens van vlees en bloed.
Ik kijk gewoon objectief naar de resultaten. Hij staat bovenaan in het klassement, dientengevolge is hij de beste.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:40 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Je lijkt heel erg boos te worden als iemand zich negatief uitlaat over Meks.
De beste f1 coureur ja. Maar er zijn oneindig veel dingen waar hij niet de beste in is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:42 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon objectief naar de resultaten. Hij staat bovenaan in het klassement, dientengevolge is hij de beste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |