abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 4 oktober 2023 @ 22:58:04 #51
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_210838792
Maar om terug te komen op de vraag uit de TT.

Het is eigenlijk pas later naar buiten gekomen dat er voor haar 18e dingen gespeeld hebben die niet konden...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_210839333
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 22:43 schreef R16 het volgende:

[..]
Om vervolgens nooit meer door dochterlief te worden aangekeken.

Wat overweegt? Natuurlijk vind ik het niet normaal. Maar als mijn dochter met een vent van 30 thuiskomt dan heb ik niet zoveel om te overwegen hoor. Dat heeft zij dan allang gedaan.

Het valt me op dat hier vooral ouders van jonge kinderen reageren. Als ze jong zijn heb je nog invloed op je kinderen, maar dat blijft niet zo. Met 13 is dat al flink afgenomen en met 16 is dat gewoon gebeurd, dan doen ze wat ze zelf willen. Je kunt als ouder wel beperkingen stellen als op tijd thuis zijn etc, maar je kunt ze echt niet tegenhouden als ze met iemand naar bed willen.

Natuurlijk wil je je kind beschermen, maar je kunt het niet beschermen tegen de eigen wil. Op een gegeven moment moet je ze toch loslaten. En dan heb ik liever dat ze het onder mijn dak doen in een veilige omgeving, dan ergens achter een fietsenhok of op de achterbank van een auto...
Serieus gast als hier een vent van 30 jaar aan de deur komt dan krijgt die meteen een knuppel in zijn nek.
Niet zoveel te overwegen?? Heb jij niets te vertellen over je dochter of laat je haar overal rondlopen?
Met 13 jaar hebben ze nog helemaal niets te willen punt uit.

Het wordt steeds gekker hier daarom lopen er zoveel pedofielen in dit land rond met deze manier van gedachtengang alles wordt maar genormaliseerd.
pi_210839511
quote:

[..]

Wat overweegt? Natuurlijk vind ik het niet normaal. Maar als mijn dochter met een vent van 30 thuiskomt dan heb ik niet zoveel om te overwegen hoor. Dat heeft zij dan allang gedaan.

Het valt me op dat hier vooral ouders van jonge kinderen reageren. Als ze jong zijn heb je nog invloed op je kinderen, maar dat blijft niet zo. Met 13 is dat al flink afgenomen en met 16 is dat gewoon gebeurd, dan doen ze wat ze zelf willen. Je kunt als ouder wel beperkingen stellen als op tijd thuis zijn etc, maar je kunt ze echt niet tegenhouden als ze met iemand naar bed willen.

Natuurlijk wil je je kind beschermen, maar je kunt het niet beschermen tegen de eigen wil. Op een gegeven moment moet je ze toch loslaten. En dan heb ik liever dat ze het onder mijn dak doen in een veilige omgeving, dan ergens achter een fietsenhok of op de achterbank van een auto...
Jij bent niet goed in je hoofd joh. Je laat zo'n pedo toch niet je 13 jarige dochter krikken onder je eigen dak. Ik zou het licht uit zijn ogen slaan gek.
  donderdag 5 oktober 2023 @ 01:36:23 #54
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_210839522
quote:
99s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 22:58 schreef Nizno het volgende:
Maar om terug te komen op de vraag uit de TT.

Het is eigenlijk pas later naar buiten gekomen dat er voor haar 18e dingen gespeeld hebben die niet konden...
Maar het werd wel snel geaccepteerd door iedereen .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_210839523
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 01:22 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Jij bent niet goed in je hoofd joh. Je laat zo'n pedo toch niet je 13 jarige dochter krikken onder je eigen dak. Ik zou het licht uit zijn ogen slaan gek.
En das nou net t probleem, Friedeldiedel en Janneman lieten dat dus wel toe...zou me niks verbazen als ze er nog bij zijn gebleven om aanwijzingen te geven en zeker te weten dat t echt gebeurde. Is namelijk ook prima chantagemateriaal
pi_210839525
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 01:37 schreef totebel het volgende:

[..]
En das nou net t probleem, Friedeldiedel en Janneman lieten dat dus wel toe...zou me niks verbazen als ze er nog bij zijn gebleven om aanwijzingen te geven en zeker te weten dat t echt gebeurde. Is namelijk ook prima chantagemateriaal
Je maakt mij ook niet wijs dat als je als vader Marco B of Ali B aan je minderjarige dochter ziet zitten je hem niet gelijk een klap voor zijn bek geeft. Dan kom je niet drie jaar later eens aankakken.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 5 oktober 2023 @ 07:50:19 #57
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210840128
quote:

[..]

Ik val even zomaar in dit topic hoor, maar ik zie dat jij eerder in dit topic @Duiveltja zei geen antwoord op de vraag te geven (post 31 tm 35) maar dat deed/doe je zelf de hele tijd ook niet. Je hebt het steeds over ‘wat ga je er tegen doen dan?’ of ‘niet meer aangekeken worden’ door je dochter als je iets van de 13/30-situatie vindt en/of er iets tegen zou doen, maar echt niemand hier heeft dat als punt opgebracht. Dat was iets dat jij steeds in je antwoord gooide en als punt naar voren brengt terwijl dat de vraag niet was of is.

Het is gewoon verleggen van de aandacht naar een ander onderwerp, ook al is het gerelateerd. Elke keer als je antwoord geeft dan speel je op zijn minst het hele riedeltje ‘je hebt niets te zeggen of je verliest je dochter dus hoe los je het op dan?’ weer af en dat is dan waar je de focus legt als iemand het met je oneens is.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 5 oktober 2023 @ 07:55:56 #58
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210840149
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 16:59 schreef Donna het volgende:
Ik hoop uiteraard dat mijn dochters dit voorbeeld niet volgen. :X
Waarom? Aangezien je zelf geen spijt zegt te hebben van zo’n situatie en positieve herinneren hebt aan die ‘leuke tijd’?
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator donderdag 5 oktober 2023 @ 08:09:20 #59
382129 crew  Donna
pi_210840181
quote:
17s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 07:55 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Waarom? Aangezien je zelf geen spijt zegt te hebben van zo’n situatie en positieve herinneren hebt aan die ‘leuke tijd’?
Omdat ik het niet normaal vind op die leeftijd. Als je een beetje wilt rondsletten graag als je wat ouder bent en omdat je het zelf leuk vindt, dus om de juiste redenen. Niet om de jongens in te palmen o.i.d.

Maar ik wilde vooral aangeven dat echt niet elke 13 of 14 jarige nog 'zo lekker kind is'. Toevallig vorige week m'n fotoboek bekeken. Qua uiterlijk echt mega verschillen in de brugklas en klas 2 en 3 en dat was in gedrag niet anders.

Maar ik ben niet zo bekend met de historie van Rachel, maar als je ouders dit gaan aanmoedigen op die leeftijd dan zit daar ook wel het een en ander los ben ik bang.
pi_210840480
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 01:43 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Je maakt mij ook niet wijs dat als je als vader Marco B of Ali B aan je minderjarige dochter ziet zitten je hem niet gelijk een klap voor zijn bek geeft. Dan kom je niet drie jaar later eens aankakken.
Die hebben beiden ook een iets ander status en een iets ander publiek en bovediengroot verschil tussen nu en 50 jaar geleden. Bovendien maak je de klassieke fout om je eigen referentiekader te projecteren op mensen die ten eerste allang dood zijn en er ietwat vreemde mankeren op nahielden om hun dochter op hun idool te prostitueren.

Niet iedereen denkt en doet hetzelfde in dezelfde situatie.
pi_210840826
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 08:09 schreef Donna het volgende:
Maar ik ben niet zo bekend met de historie van Rachel, maar als je ouders dit gaan aanmoedigen op die leeftijd dan zit daar ook wel het een en ander los ben ik bang.
Waaruit haal je dat haar ouders dat 'aangemoedigt' zouden hebben?

Of waarom zou een ouder die aangeeft uiteindelijk te accepteren dat een kind op een bepaalde leeftijd steeds meer eigen keuzes gaat maken en daarbij ook afweegt in hoeverre hij/zij dan allemaal extra verboden gaat opleggen, een bepaald gedrag aanmoedigen?

Mijn dochters zijn nu net iets ouder, maar ik weet nog hoe mn jongste dochter op haar 14e plots een vriend had die 17 was (en een beer van een kerel, een kop groter dan ik was) ...
Het was toen redelijk snel duidelijk dat dat niet geheel 'onschuldig' was (ze had voorheen ook al een 'vriendje' gehad van ongever dezelfde leeftijd, maar dat was veel minder 'urgent')...

Mijn vrouw was daarin een stuk strenger... ik heb zelf eerder toen de houding gehad dat het beter is dat je je kind dan geen taboes oplegt en nergens over wil praten, en je kind dan eerder besluit alles geheim te houden.
Dat is niet zozeer aanmoedigen, maar ik zie dat bv eerder als het realiseren dat je kind een bepaalde ontwikkeling doormaakt die gericht is op het steeds onafhankelijker opstellen en dat dat an sich goed is....
maar je wil wel dat proces een beetje begeleiden en voorkomen dat ze te snel gaan.

Termen als 'sletten' vind ik eerlijk gezegd verschrikkelijk en eerder een vorm van victim-blaming als we het hebben over veel oudere heren die zeer jonge puberale meisjes gaan groomen...
raar dat de discussie dan zo snel gaat naar het in een kwaad daglicht stellen van zulke meisjes en hun sexuele ontwikkeling.... en niet die vieze oudere mannen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator donderdag 5 oktober 2023 @ 10:55:22 #62
382129 crew  Donna
pi_210841428
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 09:51 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Dat stond in dit topic, vandaar dus 'als'.

En ik vind rondsletten geen negatieve term. Dus zo is het ook niet bedoeld. :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 5 oktober 2023 @ 12:55:30 #63
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210842436
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 08:09 schreef Donna het volgende:

[..]
Omdat ik het niet normaal vind op die leeftijd. Als je een beetje wilt rondsletten graag als je wat ouder bent en omdat je het zelf leuk vindt, dus om de juiste redenen. Niet om de jongens in te palmen o.i.d.

Maar ik wilde vooral aangeven dat echt niet elke 13 of 14 jarige nog 'zo lekker kind is'. Toevallig vorige week m'n fotoboek bekeken. Qua uiterlijk echt mega verschillen in de brugklas en klas 2 en 3 en dat was in gedrag niet anders.

Dat laatste sowieso. Haar ouders waren megafan en die wilden Rachel op die rookworst. Andréén was een lul de behanger en heeft z’n toenmalige vrouw Ellen aan de kant gebonjourd, met die kinderen, door manipulatief spel van Friedel en co. Hazes was verder gewoon een ransaap die maar al te graag de op hem gedwongen 15-jarige wilde neuken. Ze pijpte hem onder de tafel. Vadsig wicht.

Niet elke 13- of 14-jarige is nog zo kinderlijk, inderdaad. Heb ook het idee dat dat steeds meer afneemt met al die sociale media. Aan eenieder zelf de beslissing of dat een goede ontwikkeling is.

Maar je hebt er zelf geen negatieve gevoelens aan over gehouden, toch? Sterker nog, je vond het ook achteraf een leuke tijd, geen spijt er. Of zou je zeggen dat je het om de verkeerde redenen deed? Want anders zie je het niet als fout en snap ik niet waarom je liever niet hebt dat je dochters in je voetsporen treden.

Ik ben gewoon benieuwd, hoor. Geen oordeel.
  Moderator donderdag 5 oktober 2023 @ 13:19:13 #64
382129 crew  Donna
pi_210842649
quote:
17s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 12:55 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dat laatste sowieso. Haar ouders waren megafan en die wilden Rachel op die rookworst. Andréén was een lul de behanger en heeft z’n toenmalige vrouw Ellen aan de kant gebonjourd, met die kinderen, door manipulatief spel van Friedel en co. Hazes was verder gewoon een ransaap die maar al te graag de op hem gedwongen 15-jarige wilde neuken. Ze pijpte hem onder de tafel. Vadsig wicht.

Niet elke 13- of 14-jarige is nog zo kinderlijk, inderdaad. Heb ook het idee dat dat steeds meer afneemt met al die sociale media. Aan eenieder zelf de beslissing of dat een goede ontwikkeling is.

Maar je hebt er zelf geen negatieve gevoelens aan over gehouden, toch? Sterker nog, je vond het ook achteraf een leuke tijd, geen spijt er. Of zou je zeggen dat je het om de verkeerde redenen deed? Want anders zie je het niet als fout en snap ik niet waarom je liever niet hebt dat je dochters in je voetsporen treden.

Ik ben gewoon benieuwd, hoor. Geen oordeel.
Ik heb het misschien niet zo duidelijk gezet in mijn eerste reactie, maar het was inderdaad niet om de juiste redenen. Ik heb er geen spijt van en het was idd een leuke tijd, maar nu 20 jaar later kijk ik er wel heel anders naar.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 5 oktober 2023 @ 20:48:23 #65
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210847607
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 13:19 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik heb het misschien niet zo duidelijk gezet in mijn eerste reactie, maar het was inderdaad niet om de juiste redenen. Ik heb er geen spijt van en het was idd een leuke tijd, maar nu 20 jaar later kijk ik er wel heel anders naar.
Dat maakt het al iets duidelijker, :+.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 5 oktober 2023 @ 20:52:19 #66
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210847658
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 09:51 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Dit is overigens algemeen bekend. Misschien niet als je je nooit met de Hazesjes hebt beziggehouden maar als je een keer met slechts een teentje in die modderpoel stapt, dan kom je hier al snel achter.
  Moderator / Miss SHO donderdag 5 oktober 2023 @ 20:53:15 #67
22592 crew  Ole
pi_210847673
quote:
17s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 20:52 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dit is overigens algemeen bekend. Misschien niet als je je nooit met de Hazesjes hebt beziggehouden maar als je een keer met slechts een teentje in die modderpoel stapt, dan kom je hier al snel achter.
Duhhh
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 5 oktober 2023 @ 20:58:11 #68
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_210847734
Hier Rachel (dat kind, niet haar moeder daarachter waar ze nu erg op lijkt) met Andreen. Ik dacht, ik gooi ‘m er wel even in.

vrijdag 6 oktober 2023 @ 09:22:32 #69
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210851048
Andere tijden I guess? Er waren in de jaren '80 zelfs politici die het hadden over relaties met kinderen (en erger) op tv.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator / Miss SHO vrijdag 6 oktober 2023 @ 10:55:31 #70
22592 crew  Ole
pi_210851759
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 09:22 schreef SEMTEX het volgende:
Andere tijden I guess? Er waren in de jaren '80 zelfs politici die het hadden over relaties met kinderen (en erger) op tv.
Bizar was dat. Ga even kijken of ik filmpje kan vinden..
  vrijdag 6 oktober 2023 @ 11:23:47 #71
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_210852005
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 10:55 schreef Ole het volgende:

[..]
Bizar was dat. Ga even kijken of ik filmpje kan vinden..
Was een uitzending van Andere tijden geloof ik. Check: https://anderetijden.nl/aflevering/205/Ruimte-voor-de-pedofiel
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_210852298
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Moderator / Miss SHO vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:57:24 #73
22592 crew  Ole
pi_210855091
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2023 11:23 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Was een uitzending van Andere tijden geloof ik. Check: https://anderetijden.nl/aflevering/205/Ruimte-voor-de-pedofiel
Ja die bedoelde ik! Dank!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 17:11:07 #74
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_210867028
quote:
13s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 09:51 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
:')

Jij zou het ok vinden als jouw 13 jarige dochter 30 jarige mannen neukt? Leeftijd is maar een getal toch?
Volgens de verhalen van Jos van Zoelen, zijn oud-chauffeur (geen band met Sarah, waar Dré Hazes jr iets mee aanmodderde) heeft Hazes (sr) wel eens verteld dat Friedel hem heeft afgezogen.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_210885644
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 17:11 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Volgens de verhalen van Jos van Zoelen, zijn oud-chauffeur (geen band met Sarah, waar Dré Hazes jr iets mee aanmodderde) heeft Hazes (sr) wel eens verteld dat Friedel hem heeft afgezogen.
Gadverdamme volgens mij is dat ook gewoon een incest familie.
Wie weet aan welke kinderen hazes Sr zich nog meer aan heeft vergrepen wat allemaal in de doofpot is gestopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')