quote:Op maandag 2 oktober 2023 22:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
wedstrijdje houden wie het eerst gaat slapen?
Toch ook wel een mooie versiequote:
en een dijk van een stem livequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:56 schreef PLY het volgende:
vol aan in de auto altijdknappe tante ook
Onwijze strot ja en zuiverquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 16:57 schreef Feeststemming het volgende:
[..]
en een dijk van een stem live
Zal eens kijken danquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:01 schreef christmastsunami het volgende:
BTW, yutube, heeft sinds een maand of 2, dat je je geschiedenis kan uitzetten en/of instellen. Zodat dat algoritme niet steeds je eigen voorkeur opnieuw en opnieuw laat zien. Zodat je uit je muzieksmaak bubbel komt en nog eens wat anders of iets nieuws tegenkomt.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:04 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Het is verstopt![]()
https://myactivity.google.com
jij krijgt altijd een like van mequote:
Zij heeft mooie stemquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:16 schreef Feeststemming het volgende:
[..]
Lang niet geluisterd![]()
vind deze ook nog steeds mooi van haar:
De regendans? hahaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:35 schreef cosmosis het volgende:
Nou die titel is wel aantrekkelijk zo te zien
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:35 schreef cosmosis het volgende:
Nou die titel is wel aantrekkelijk zo te zien
Word weer 22gr de hele weekquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:37 schreef Feeststemming het volgende:
[..]
De regendans? haha
het is een mooie dag
of die uh maffe tekens onder je nummer? lijkt wel braille op de pc
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:37 schreef Feeststemming het volgende:
[..]
De regendans? haha
het is een mooie dag
of die uh maffe tekens onder je nummer? lijkt wel braille op de pc
Nazomer na de zomer, ik klaag niet, mag zo door gaan tot de Voorlente voor de lente...quote:
Klinkt leuk!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:42 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nazomer na de zomer, ik klaag niet, mag zo door gaan tot de Voorlente voor de lente...
Love thisquote:
Snap ikquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:54 schreef Feeststemming het volgende:
[..]ja niet dat ik op zwoele vrouwenstemmen val
Niets mis mee hoor...toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:54 schreef Feeststemming het volgende:
[..]ja niet dat ik op zwoele vrouwenstemmen val
Vaak live gezienquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:58 schreef cosmosis het volgende:
Nou als we ons dan toch overgeven aan de vrouwelijke krachten....
Mooiequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:58 schreef cosmosis het volgende:
Nou als we ons dan toch overgeven aan de vrouwelijke krachten....
Ja wel een beetje een circlejerk zonder @Shii maar ja niets mis een beetje chillen met de bros toch!quote:
Echt? Treden die nog op? Lijkt mij wel echt wel relaxed om live mee te maken, wel in 3-delig pak en champagne optreden op een of andere manier...quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 23:59 schreef Feeststemming het volgende:
[..]
Vaak live gezien![]()
ook akoestisch en met orkest
Jup die treden nog steeds opquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:03 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Echt? Treden die nog op? Lijkt mij wel echt wel relaxed om live mee te maken, wel in 3-delig pak en champagne optreden op een of andere manier...
Rest in peace, Jeremiah...quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:10 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Rest in peace, Jeremiah... [ link | afbeelding ]
Klopt, tot latersquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:27 schreef PLY het volgende:
was ff leuk fs en cm ga ff filmpje kijken. Tot laters
Goedemorgenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:15 schreef Feeststemming het volgende:
Goedemorgen![]()
Lekker in bed nog luisterend met een rustig nr van Mogwai. Live waren ze vroeger super goed, snoeiharde gitaren/drum en hard (qua geluid).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |