de appies van deze wereld verdienen genoeg, scan gewoon de helftquote:Op zaterdag 30 september 2023 16:02 schreef Muisje_ het volgende:
Hallo,
Als je zulke tere smaakpapillen als ik hebt ontwikkeld, met daarbij een precaire gezondheid vanwege chronische stress, dan heb je soms gewoon zin in een flink stuk zalm met gestoomde broccoli. Of een stuk kwaliteits-rundvlees met worteltjes, erwtjes welke niet uit een blikje komen. Of een rijke gevulde salade, welke niet voorverpakt uit het plastic komt met een soort zure onbeduidende dressing, maar een zelfgemaakte met verschillende soorten groente, noten, kip, fruit.
Maar al het bovenstaande wat ik nu heb opgenoemd is onnoemelijk duur.
Ben zowaar een nier kwijt aan uberhaupt gezond te kunnen leven.
Klacht: de Roverheid wil wel sigaretten onaantrekkelijk maken door deze fors te taxen, maar maakt vervolgens gezond eten minstens zo duur
Waarschijnlijk even duur als volvreten bij de macquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:11 schreef Intint het volgende:
Gezond eten hoeft niet duur te zijn. Je wilt kwaliteitsbiefstuk en zalm eten. Dat is wel duur.
Dat is toch gezond eten?quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:11 schreef Intint het volgende:
Gezond eten hoeft niet duur te zijn. Je wilt kwaliteitsbiefstuk en zalm eten. Dat is wel duur.
Haal bij halal winkels. Bij Jumbo betaal je tientje voor niet eens een kilo kip.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:13 schreef Muisje_ het volgende:
[..]
Dat is toch gezond eten?
Als je alleen maar groenten en fruit eet, al zijn de meningen daar over verdeeld, krijg je niet alles binnen wat moet.
En daarnaast vind ik het wel de lekkerste manier om genoeg ijzer binnen te krijgen, anders ga ik weer nokkie als ik een keer de trap op loop.
Laatst twee menu’s gehaald. Ff dertig euro aftikken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk even duur als volvreten bij de mac
Hoe kom je daarbij? Rundvlees is trouwens niet gezond.quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:02 schreef Muisje_ het volgende:
Maar al het bovenstaande wat ik nu heb opgenoemd is onnoemelijk duur.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:17 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Rundvlees is trouwens niet gezond.
Ja, dat kan, maar veel multivitamines, met name de goedkopere (ga je weer) bevatten vitamines in een vorm die niet eens goed kan worden opgenomen door je lichaam. De vorm is echter wel het goedkoopste om te produceren. Zoek bijv. maar eens het verschil tussen magnesiumoxide vs. magnesiumglycinaat/threonaat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:19 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ik neem multivitamines voor de zekerheid.
Kan, maar dan haal je je ijzer tenminste wel uit een natuurlijke bron. Plus alle vitamines en sporenelementen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 17:22 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Wit vlees is beter te verteren dan rood vlees. Van rood vlees ga je veel scheten laten enzo.
en ditquote:Op zaterdag 30 september 2023 17:16 schreef Vincent_student het volgende:
Hier is eerder een topic over geweest. Toen was het duidelijk dat gezond eten helemaal niet duur is.
Ik sla maar weer eens de bonus-folder van volgende week open: Hutspot, boerenkool, andijvie, gesneden voor stamppot, 1,39 voor twee zakken.
Pond bieten, spruitjes, etc 1 euro,
Dus zeur gewoon niet.
Diepvries groente...quote:Op zaterdag 30 september 2023 16:50 schreef Geerd het volgende:
Hoe komen mensen erbij dat gezond eten duur is? Zak diepvries groente? 79 cent 450 gram echt fantastisch..
runderworstje erbij?
2 stuks 2.85..aardappeltjes..450 gram 99 cent...
afegrond... 5 euro 60...voor 2 man vreten...
Bij de mac heb ik niet eens 1 hamburger voor 5.60
Big Mac Voordeelmenu ¤8.85 voor 2 mensen 17+ ipv 5 euro 60.,,mja
Of een pizza? minstens 7 euro ?
Mensen zijn gewoon lui en willen niks...net als braddie!
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100072962_6563344e
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |