abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210786451
Nou, dat dus ^^ Ik heb online nog nooit iets van sieraden gekocht en geen idee waar je dat doet. Is er een grote website waar je betrouwbaar iets kan kopen en het ook weer (gratis?) terug kan sturen als het niet bevalt? En dat ze je dan ook je geld terug geven :+ (mijn pa zit even met een bedrijf die hem zijn geld niet terug geeft voor een aankoop die hij al weken geleden heeft terug gestuurd)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210786524
Ik zou eens beginnen bij lucardi en siebel en aanverwante winkels. En bol.com
pi_210786544
De bijenkorf heeft vast ook een prima aanbod
pi_210786565
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 12:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou eens beginnen bij lucardi en siebel en aanverwante winkels. En bol.com
Oh, siebel ken ik van de winkels! Lucardi nooit van gehoord en aan bol.com zou ik nooit hebben gedacht. Dat associeer ik nog steeds met boeken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210786589
Krijg jij geen Wehkamp catalogus meer in de bus?
pi_210786591
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 12:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh, siebel ken ik van de winkels! Lucardi nooit van gehoord en aan bol.com zou ik nooit hebben gedacht. Dat associeer ik nog steeds met boeken.
Bij bol.com kun je echt alles kopen, ik heb er recent bh’s en waterfilters gekocht.
Geen idee of Wehkamp en Zalando ook sieraden verkopen, maar dat soort grote sites hebben een ruim aanbod in vanalles
pi_210786596
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 12:30 schreef Deshain het volgende:
Krijg jij geen Wehkamp catalogus meer in de bus?
Een watte? :D :D Nee, zoiets hebben mijn ouders joh.
pi_210786602
quote:
Lucardi nooit van gehoord
is dit serieus?

ze hebben meer dan 100 fysieke winkels door het hele land heen, en zitten ongeveer in iedere stad
pi_210786615
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 12:30 schreef Doedezemaar het volgende:

Bij bol.com kun je echt alles kopen, ik heb er recent bh’s en waterfilters gekocht.
Geen idee of Wehkamp en Zalando ook sieraden verkopen, maar dat soort grote sites hebben een ruim aanbod in vanalles
Dus ik denk te moeilijk over een gouden ketting? Dacht dat je dan bij een soort 'juwelierswebsites' moest zijn en was bang dat er veel oplichting/rommel tussen zou zitten. Ik zi enamelijk totaal niet of iets wel of geen echt goud is. (wat maakt het dan uit, zou je zeggen :+ )
pi_210786627
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 12:31 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
is dit serieus?

ze hebben meer dan 100 fysieke winkels door het hele land heen, en zitten ongeveer in iedere stad
Ik wilde even laten zien dat dat hier niet zit, maar ik ben er vorige week nog binnen geweest om naar gouden kettinkjes te kijken _O- Ik heb dus nooit op de naam van de winkel gelet.
pi_210786630
Gassan.nl

Klaar..
pi_210786703
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 12:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik wilde even laten zien dat dat hier niet zit, maar ik ben er vorige week nog binnen geweest om naar gouden kettinkjes te kijken _O- Ik heb dus nooit op de naam van de winkel gelet.
Ik wou net zeggen: ik weet zelfs waar die in jouw stad zit
pi_210786750
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 12:42 schreef Doedezemaar het volgende:

Ik wou net zeggen: ik weet zelfs waar die in jouw stad zit
Het ligt ook gewoon aan mij 8-) En ik heb gewoon amper kennis van online aankopen doen omdat ik het liefst naar een winkel ga (waar ik vervolgens de naam niet van onthoud). En mijn vader die vervolgens al wekenlang wacht op een paar honderd euro voor een retourzending, daar had ik geen trek in en daarom wilde ik hier om advies vragen. Ik kan wel googlen en websites kunnen a la "Wij van WC_Eend" wel van alles zeggen op die website, maar dan ga ik liever af op de ervaring van mensen hier.
pi_210786786
quote:

[..]
Lucardi nooit van gehoord
Huh :o :D

Edit: oh, ik was te vroeg. :P
Protège moi de mes désirs.
pi_210786950
quote:

[..]
Bol.com nog steeds alleen met boeken associëren…….
In welk tijdperk leef je?
  vrijdag 29 september 2023 @ 13:34:01 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_210787110
Nvm.

[ Bericht 99% gewijzigd door Lienekien op 29-09-2023 13:52:12 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_210787238
Als ik je zo hoor dat je geen kennis hebt van online aankopen, argwanend bent vanwege slechte ervaringen van je vader, dan denk ik dat het gewoon een heel slecht plan is om zomaar online een gouden sieraad te kopen. Los van dat ik het sowieso een belabberd idee vind om online een serieus sieraad te kopen zonder het ooit echt gezien te hebben.

Wat je eventueel zou kunnen doen:
- Gewoon in een fysieke winkel kopen en goed nadenken voordat je een keuze maakt, eventueel in de winkel informeren over mogelijkheden tot retourneren.
- Naar een fysieke winkel gaan die ook een webshop heeft. Daar zijn praktisch altijd prima retouropties. In de winkel wat uitzoeken en dan online bestellen.
pi_210787240
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 13:09 schreef klipper het volgende:

Bol.com nog steeds alleen met boeken associëren…….
In welk tijdperk leef je?
Ik koop niet tot nauwelijks online?
pi_210787274
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 september 2023 13:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik koop niet tot nauwelijks online?
Ik zou voor Siebel gaan. Heft ook veel stenen winkels en volgens mij een best aardig assortiment.

Is er een reden waarom je online wil kopen en niet naar een winkel toe wil?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210787282
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 september 2023 13:54 schreef miss_sly het volgende:

Ik zou voor Siebel gaan. Heft ook veel stenen winkels en volgens mij een best aardig assortiment.

Is er een reden waarom je online wil kopen en niet naar een winkel toe wil?
Ja :+

En ik kom er wel uit, komt goed. Allemaal echt bedankt voor de behulpzame suggesties.
pi_210787500
Ik heb iig slechte ervaringen met Tiffany.

Ging om een ring van paar duizend euro en was te groot/niet naar wens. Teruggestuurd (niet gratis, verzekerd en aangetekend) en weken lang bezig geweest. Uiteindelijk bleek die bij iemand in zijn bureau la te liggen daar. Uiteindelijk geld terug gehad maar toch…

Swarovski overigens alleen maar goede ervaringen mee.
  vrijdag 29 september 2023 @ 16:39:22 #23
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_210788371
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 14:30 schreef anndb het volgende:
Ik heb iig slechte ervaringen met Tiffany.

Ging om een ring van paar duizend euro en was te groot/niet naar wens. Teruggestuurd (niet gratis, verzekerd en aangetekend) en weken lang bezig geweest. Uiteindelijk bleek die bij iemand in zijn bureau la te liggen daar. Uiteindelijk geld terug gehad maar toch…

Swarovski overigens alleen maar goede ervaringen mee.
Ook slechte ervaring met Tiffany & Co. Ring gekocht die rose gold zou zijn en de kleur kwam er (toen ze 'm zelf schoonmaakten!) vanaf :') Tot 2x toe een nieuwe ring gekregen en steeds weer hetzelfde probleem.
pi_210788425
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 september 2023 16:39 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ook slechte ervaring met Tiffany & Co. Ring gekocht die rose gold zou zijn en de kleur kwam er (toen ze 'm zelf schoonmaakten!) vanaf :') Tot 2x toe een nieuwe ring gekregen en steeds weer hetzelfde probleem.
Ja schandalig voor dat geld. Ze deden net alsof ik niks had teruggestuurd uiteindelijk mailtje ja hij lag in de la van mijn collega. Voor dat geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')