Oh, siebel ken ik van de winkels! Lucardi nooit van gehoord en aan bol.com zou ik nooit hebben gedacht. Dat associeer ik nog steeds met boeken.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou eens beginnen bij lucardi en siebel en aanverwante winkels. En bol.com
Bij bol.com kun je echt alles kopen, ik heb er recent bh’s en waterfilters gekocht.quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, siebel ken ik van de winkels! Lucardi nooit van gehoord en aan bol.com zou ik nooit hebben gedacht. Dat associeer ik nog steeds met boeken.
Een watte?quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:30 schreef Deshain het volgende:
Krijg jij geen Wehkamp catalogus meer in de bus?
is dit serieus?quote:
Dus ik denk te moeilijk over een gouden ketting? Dacht dat je dan bij een soort 'juwelierswebsites' moest zijn en was bang dat er veel oplichting/rommel tussen zou zitten. Ik zi enamelijk totaal niet of iets wel of geen echt goud is. (wat maakt het dan uit, zou je zeggenquote:Op vrijdag 29 september 2023 12:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij bol.com kun je echt alles kopen, ik heb er recent bh’s en waterfilters gekocht.
Geen idee of Wehkamp en Zalando ook sieraden verkopen, maar dat soort grote sites hebben een ruim aanbod in vanalles
Ik wilde even laten zien dat dat hier niet zit, maar ik ben er vorige week nog binnen geweest om naar gouden kettinkjes te kijkenquote:Op vrijdag 29 september 2023 12:31 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
is dit serieus?
ze hebben meer dan 100 fysieke winkels door het hele land heen, en zitten ongeveer in iedere stad
Ik wou net zeggen: ik weet zelfs waar die in jouw stad zitquote:Op vrijdag 29 september 2023 12:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde even laten zien dat dat hier niet zit, maar ik ben er vorige week nog binnen geweest om naar gouden kettinkjes te kijkenIk heb dus nooit op de naam van de winkel gelet.
Het ligt ook gewoon aan mijquote:Op vrijdag 29 september 2023 12:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wou net zeggen: ik weet zelfs waar die in jouw stad zit
Bol.com nog steeds alleen met boeken associëren…….quote:Op vrijdag 29 september 2023 12:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, siebel ken ik van de winkels! Lucardi nooit van gehoord en aan bol.com zou ik nooit hebben gedacht. Dat associeer ik nog steeds met boeken.
Ik koop niet tot nauwelijks online?quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:09 schreef klipper het volgende:
Bol.com nog steeds alleen met boeken associëren…….
In welk tijdperk leef je?
Ik zou voor Siebel gaan. Heft ook veel stenen winkels en volgens mij een best aardig assortiment.quote:Op vrijdag 29 september 2023 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik koop niet tot nauwelijks online?
Jaquote:Op vrijdag 29 september 2023 13:54 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou voor Siebel gaan. Heft ook veel stenen winkels en volgens mij een best aardig assortiment.
Is er een reden waarom je online wil kopen en niet naar een winkel toe wil?
Ook slechte ervaring met Tiffany & Co. Ring gekocht die rose gold zou zijn en de kleur kwam er (toen ze 'm zelf schoonmaakten!) vanafquote:Op vrijdag 29 september 2023 14:30 schreef anndb het volgende:
Ik heb iig slechte ervaringen met Tiffany.
Ging om een ring van paar duizend euro en was te groot/niet naar wens. Teruggestuurd (niet gratis, verzekerd en aangetekend) en weken lang bezig geweest. Uiteindelijk bleek die bij iemand in zijn bureau la te liggen daar. Uiteindelijk geld terug gehad maar toch…
Swarovski overigens alleen maar goede ervaringen mee.
Ja schandalig voor dat geld. Ze deden net alsof ik niks had teruggestuurd uiteindelijk mailtje ja hij lag in de la van mijn collega. Voor dat geld.quote:Op vrijdag 29 september 2023 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook slechte ervaring met Tiffany & Co. Ring gekocht die rose gold zou zijn en de kleur kwam er (toen ze 'm zelf schoonmaakten!) vanafTot 2x toe een nieuwe ring gekregen en steeds weer hetzelfde probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |