Belenenses, Beira Mar, Boavista, Guimaras, Setubal ?quote:Op zaterdag 30 september 2023 20:11 schreef Terreros85 het volgende:
Noem buiten Benfica, Sporting, FC Porto en Braga nog 5 clubs uit de Primeira Liga
Portimonense, Chaves ?quote:Op maandag 2 oktober 2023 23:27 schreef Terreros85 het volgende:
Alleen boavista en guimaraes is goed.
Hallo.quote:Op maandag 2 oktober 2023 23:27 schreef Terreros85 het volgende:
En nu ?quote:Op maandag 2 oktober 2023 23:27 schreef Terreros85 het volgende:
Wachten we geduldig totdat iemand het goede antwoord heeft gegeven.....quote:
Hoe weet je dat het goede antwoord nog niet is gegeven? Sint Juttemis heeft nog niet gereageerd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Wachten we geduldig totdat iemand het goede antwoord heeft gegeven.....
Tja, ik weet het antwoord ook niet, dus ik heb geen idee. Misschien heeft de vraagsteller een leven buiten fok. Doe anders nog eens de vraag over de Deense voetballers bij Ajax....quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het goede antwoord nog niet is gegeven? Sint Juttemis heeft nog niet gereageerd.
Zolang jij FOK! niet juist weet te spellen mag je in de stront zakken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:46 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Tja, ik weet het antwoord ook niet, dus ik heb geen idee. Misschien heeft de vraagsteller een leven buiten fok. Doe anders nog eens de vraag over de Deense voetballers bij Ajax....
Doen we, veel plezier verder....quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zolang jij FOK! niet juist weet te spellen mag je in de stront zakken.
"We"quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Doen we, veel plezier verder....
Ik heb gecheckt en zal quizmaster Terreros85 even helpen:quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het goede antwoord nog niet is gegeven? Sint Juttemis heeft nog niet gereageerd.
Casa Pia ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 12:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb gecheckt en zal quizmaster Terreros85 even helpen:
Gil Vicente en Estoril zijn ook goed, de rest niet. Er moet dus nog 1 club genoemd worden.
Is correct, staan momenteel 10e.quote:
Kende de club niet. Was de standen en uitslagen in Europa aan het checken van vandaag. kwam ze tegen.quote:
Lentini ?quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:17 schreef -XOR- het volgende:
Wie was ooit de duurste speler ter wereld (duurste transfer) maar raakte niet lang daarna in coma door een autoongeluk en werd nooit meer helemaal de oude?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |