Ja, zeker wel!quote:Op donderdag 28 september 2023 21:44 schreef arvensis het volgende:
Is laten maken bij een meubelmaker een optie voor je?
Dat is wel een hele rigoureuze oplossing, maar ook dat is een optie. Ik wil sowieso iets voor de langere termijn en dan maakt het mij niet uit of het 3000 of 6000 euro kost.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:42 schreef Selenophilia het volgende:
Mijn ouders hebben ook last van rugklachten en die hebben ook van alles geprobeerd aan banken, goedkopere en dure, uiteindelijk een bank met losse kussens binnenkant weggedaan en bij een matraszaak medium stevige matrasjes laten snijden voor in de kussens met als resultaat stevige bank. P
Daar is ook over nagedacht, zo'n sta-op-stoel. Maar nee, dat is het ook net niet.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:48 schreef Lienekien het volgende:
Koop voor jezelf een goede stoel.
Valt wel mee naar mijn idee, je kan het op maat en naar wens laten maken of in dit geval hebben ze het semi zelfgemaakt.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:47 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, zeker wel!
[..]
Dat is wel een hele rigoureuze oplossing, maar ook dat is een optie. Ik wil sowieso iets voor de langere termijn en dan maakt het mij niet uit of het 3000 of 6000 euro kost.
Maar dan moet het natuurlijk wel het geld waard zijn.
Dat is een leuke. Helaas niets meer aan te doen na een second opinion van het LUMC in Leidenquote:Op donderdag 28 september 2023 21:51 schreef Chinless het volgende:
Of iets aan je rugklachten laten doen?
Een sta-op-stoel is weer meteen zo lichamelijke beperking/bejaardenstoel.quote:Op donderdag 28 september 2023 21:50 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daar is ook over nagedacht, zo'n sta-op-stoel. Maar nee, dat is het ook net niet.
Ik heb vorig jaar een sta-op-stoel op de kop weten te tikken, waar ook verwarming in zit. Heerlijk om in te zitten, het opstaangedeelte gebruik ik niet, maar het is wel een heerlijke luie stoelquote:Op donderdag 28 september 2023 22:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een sta-op-stoel is weer meteen zo lichamelijke beperking/bejaardenstoel.
Er zijn gelukkig ook andere opties.
Echt, je zit veel beter in een goede stoel.
Rolf Benzquote:Op maandag 2 oktober 2023 10:27 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Ik kocht een jaar 12 geleden via Marktplaats een Rolf Benz bankstel, een model uit de jaren 90, nu dus ruim 30 jaar oud, die nog steeds niet is doorgezakt.
Ooit wel eens aangedacht om die een keer te vervangen, maar omdat ik die kwaliteit nooit terug krijg met mijn beperkte budget heb ik besloten hem toch maar te houden.
Heeft me een fles wijn gekostquote:Op maandag 2 oktober 2023 23:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Rolf Benz![]()
Kost wat, maar dan heb je ook wat
Netjes, nieuwe is >10k ofzoquote:Op maandag 2 oktober 2023 23:07 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Heeft me een fles wijn gekost
Was in principe gratis af te halen een paar straten verderop in het dorp, maar een goede fles wijn werd gewaardeerd.
Dus maar een fles wijn gekocht.
Dit soort bedragen vallen normaal vér buiten mijn budget, maar het is absoluut topkwaliteit
Mijn 2 banken zijn ruim 30 jaar oud, en nog nergens doorgezakt.
Ze zijn wel versleten qua leer, maar met een mooie bankdeken zie je daar niks van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |