abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8459668
Morgen is het weer Valentijnsdag en iedereen verheugt zich op de commerciele nonsens. En jij roept het hardst dat het commerciele onzin is. Je weet dan ook dat je vriend geen kaart gaat sturen, daar is hij sowieso het type niet voor.

Toch ga je zo'n kaartje missen. Een bosje rozen. Een etentje in een te vol restaurants met andere stelletjes. Het is toch Valentijn.

Commerciele onzin

Wie heeft dat nou ook?

Deze kloon is met liefde gemaakt
pi_8459725
Ik heb ook altijd het idee dat mensen die om het hardst zitten te roepen dat ze het zo'n commerciėle onzin vinden zelf gewoon niets krijgen of er een vervelende ervaring mee hebben.

Ik bedoel...als je het niet leuk vindt kun je er ook gewoon niets aan doen zonder je er aan te ergeren. Je kunt toch ook gewoon besluiten niets aan Valentijn te doen zonder te zeuren dat het afgeschaft moet worden enzovoort.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8459739
Nou als je je emailadres neerzet krijg je van mij een valentijnkaartje
pi_8459751
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:29 schreef Valentijn het volgende:
Morgen is het weer Valentijnsdag en iedereen verheugt zich op de commerciele nonsens. En jij roept het hardst dat het commerciele onzin is. Je weet dan ook dat je vriend geen kaart gaat sturen, daar is hij sowieso het type niet voor.

Toch ga je zo'n kaartje missen. Een bosje rozen. Een etentje in een te vol restaurants met andere stelletjes. Het is toch Valentijn.

Commerciele onzin

Wie heeft dat nou ook?

Ik. Mijn vriendin is niet het type om een kaarte te krijgen echter. Of ze er eentje verstuurd weet ik niet.

trouwens

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_8459768
Maar ik wil stiekem wel wat aan Valentijn doen...

Maar ja, dat zit er niet meer in denk ik. Zie m'n vriend morgen niet eens, hij heeft een bedrijfsuitje Wie verzint er nou een bedrijfsuitje op Valentijnsdag?

donderdag 13 februari 2003 @ 16:32:47 #6
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_8459779
Het is heel leuk voor de genewaarbij het net uit is om op deze manier nog eens extrapijn te doen daarom wordt er zo hard geroepen.
Inclusie IK
Het leven is een feest en ik ben niet uitgenodigd
pi_8459802
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:31 schreef Knut het volgende:
trouwens
Hoi Knut Daar was ik weer
pi_8459821
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:32 schreef Valentijn het volgende:

Maar ja, dat zit er niet meer in denk ik. Zie m'n vriend morgen niet eens, hij heeft een bedrijfsuitje Wie verzint er nou een bedrijfsuitje op Valentijnsdag?

't is toch geen 2-persoons-bedrijfje?
  donderdag 13 februari 2003 @ 16:35:25 #9
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_8459854
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:32 schreef Valentijn het volgende:

Dan hou je toch een soort valentijnsdag met hem op een andere dag? Je hebt toch geen vast staande dag nodig om romantisch te doen?
Collectief romantisch doen is lang zo leuk niet als wanneer jullie saampjes spontaan romantisch zijn.
pi_8459855
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:33 schreef realist_ik het volgende:

't is toch geen 2-persoons-bedrijfje?

Nee, ze gaan met de hele afdeling bowlen.

Ik mocht wel mee, maar ik ga niet meer bowlen. De laatste keer dat ik heb gebowld herinner ik me nog iets te goed (gehakt aan plafonds en dergelijke, nee bedankt).

pi_8459873
tjsa, diegene waarvan ik wel een kaartje zou willen krijgen, zal er hoogstwaarschijnlijk geen sturen
En diegene waar ik geen kaartje van wil krijgen (mn ex) die zie ik er best nog voor aan om juist wel een kaartje te sturen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_8459883
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:35 schreef Valentijn het volgende:

[..]

Nee, ze gaan met de hele afdeling bowlen.

Ik mocht wel mee, maar ik ga niet meer bowlen. De laatste keer dat ik heb gebowld herinner ik me nog iets te goed (gehakt aan plafonds en dergelijke, nee bedankt).

the memories
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_8459927
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:35 schreef Yodium het volgende:

Dan hou je toch een soort valentijnsdag met hem op een andere dag? Je hebt toch geen vast staande dag nodig om romantisch te doen?
Collectief romantisch doen is lang zo leuk niet als wanneer jullie saampjes spontaan romantisch zijn.

Dat is een beetje met Kerstmis alleen thuis zitten en dat samen dunnetjes overdoen op 4 januari...

Alhoewel dat ook best leuk kan zijn

Ik heb ineens de onbedwingbare behoefte mee te doen met de commerciele onzin. Ik wil rozen en minstens 1 kaartje (van mijn vriend dus) en een etentje en een strandwandeling en...*zucht*

Aangezien ik morgen alleen ben, zijn er nog mannen beschikbaar voor een etentje met kaarslicht? Daarmee houdt het dan helaas wel op, want ik hou wel heel erg veel van mijn afwezige vriend

FOK!fotograaf donderdag 13 februari 2003 @ 16:39:33 #14
18921 freud
Who's John Galt?
pi_8459960
De planning was meekapen naar Parijs, maar we hebben ineens een huis gekocht (van die dagen dat je wakker wordt en ineens een huis hebt ) dus ff geen grote uitgaven.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_8460087
Ik verstuur niets, had laatst een leuke meid leren kennen, maar ze vond me leuk als vriend Gjkas# *djjh!(#7&^@03.
Helaas voor haar, ik ben namelijk best romantisch en had zeker wel wat leuks verzonnen. Nu doe ik dus helemaal niets!
Het is op zich wel beetje commerciele onzin want denk niet dat het genoeg is om maar eens per jaar een romantisch gebaar te maken.
Dat moet je altijd doen! Het erge van valentijn is dat mensen dus al verwachtingen hebben, terwijl het juist mooier is om iets te doen wat onverwachts is, weekendje parijs ofzo.
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
  donderdag 13 februari 2003 @ 16:45:37 #16
11102 knep
Mountainfreak
pi_8460104
Die hele dag kan mij vrij weinig interesseren.
Ik wens iedereen echter veel plezier toe morgen.
pi_8460152
Lezen jullie wel

Ik wil helemaal niet weten wat jullie morgen gaan doen.

Ik wil weten of er meer mensen zijn die net als ik om het hardst roepen dat valentijn onzin is en daarmee hun eigen graf graven wat betreft kaartjes, etentjes etc en stiekem wel een kaartje willen....

Zo!

donderdag 13 februari 2003 @ 16:50:56 #18
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_8460246
Ik vind valentijnsdag in tegenstellig tot vele anderen wel leuk

Helaas heb ik op dit moment niemand op het oog, en ik denk dat ik zelf ook geen kaarten ga ontvangen

Misschien volgend jaar beter

Narcist
  donderdag 13 februari 2003 @ 16:51:10 #19
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8460253
en morgen moet en zal ik een kaart krijgen

pi_8460264
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:47 schreef Valentijn het volgende:
Lezen jullie wel

Ik wil helemaal niet weten wat jullie morgen gaan doen.

Ik wil weten of er meer mensen zijn die net als ik om het hardst roepen dat valentijn onzin is en daarmee hun eigen graf graven wat betreft kaartjes, etentjes etc en stiekem wel een kaartje willen....

Zo!

Nee.. ik vind valentijnsdag

Maar twee jaar geleden hadden mijn vriend en ik afgesproken dat we niets aan valentijnsdag zouden doen..maar ik kon het weer niet laten en had toch wat gekocht..
en hij helemaal niks, omdat ik zelf had gezegd dat ik er niks aan wou doen..
vond ik toen toch wel heel erg jammer
(maar hij heeft het wel weer goed gemaakt met een onverwachtse verassing een paar dagen later)

Lijkt dit er een beetje op??
Zo niet..dan heb je pech

pi_8460320
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:51 schreef Tania18 het volgende:

Lijkt dit er een beetje op??
Zo niet..dan heb je pech

Ja dat lijkt er een beetje op

Ik hoop een heeeeeeeeel klein beetje dat ik toch iets krijg, maar dat zit er niet in ben ik bang. Want ik hou niet van valentijn (wanneer heb ik die onzin eigenlijk in godsnaam bedacht, ik vind het wel leuk!)

pi_8460356
mijn vriendin vind het ook onzin, dus kaartje zal er niet in zitten, maar ga wel lekker uit eten
pi_8460434
Veel mensen vinden Valentijnsdag dus gewoon niet leuk omdat ze toch niets krijgen en zich nog meer afgewezen/alleen/vrijgezellerig vinden, maar omdat het zo kneuzig klinkt om te zeggen dat je het niet leuk vindt omdat je niets krijgt, zeggen mensen maar dat ze het in het algemeen niet leuk vinden.

Ik heb dat trouwens nooit zo gehad, ik zei vroeger altijd wel gewoon dat ik het niet leuk vond omdat ik geen vriend had. Ik ging een keer toen ik zeventien was met m'n nichtje naar de film op Valentijnsdag en toen zaten we tussen de verliefde stelletjes, we zaten de hele tijd grapjes te maken dat we vast een heel duidelijke V van vrijgezel op ons voorhoofd hadden.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8460465
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:47 schreef Valentijn het volgende:
Nope, maak geen deel uit van die groep. Ik ben ook van mening dat het commerciele onzin is want het IS commerciele onzin dus om perse op die dag iets speciaals te regelen......ik denk dat ik wel zeker weet dat dat niet gaat gebeuren. Een jaar telt 365 dagen. Genoeg beschikbare dagen om iets bijzonders te doen dacht ik zo.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_8460649
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 16:59 schreef thoth het volgende:
Nope, maak geen deel uit van die groep. Ik ben ook van mening dat het commerciele onzin is want het IS commerciele onzin dus om perse op die dag iets speciaals te regelen......ik denk dat ik wel zeker weet dat dat niet gaat gebeuren. Een jaar telt 365 dagen. Genoeg beschikbare dagen om iets bijzonders te doen dacht ik zo.
Ach, je hebt misschien ook wel gelijk...

Maar er zijn zoveel leuke verschillende kaartjes te krijgen rond valentijn en zulke lieve cadeautjes (ik ben ook weg van pluche beestjes bijvoorbeeld) en overal waar je komt zie je valentijnsspulletjes en dergelijke. Dan krijg je toch een beetje het "ik ben zielig" gevoel als je dan niks doet met valentijn. Bezweken onder de druk van de middenstand

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')